Joskus harmittaa

Anonyymi

Tuntuu toisinaan, että haluat jotain, mutta teet itse sen saavuttamisen tai toteutumisen mahdottomaksi. Ja mitä enemmän haluat, sitä mahdottomammaksi...(mahdoton mamma😂 aika osuva tähän) öö ... kaiken teet. Menikö mamma metsään 🌲🌲🌲? Mutta siis olisi kiva kääntää siinä kohtaa kiskojen suuntaa sellaisella veivillä vai mikä se on, että hommat etenisi sinne minne oikeasti sydämestäsi haluat. Joo antaa tulla vaan, ei tunnu missään. Mutta sen sijaan että hyökkäät, voisit yhtä hyvin antautua. Sanon siksi että välitän. Ja sinä saat luvan uskoa sen.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule, voit olla ihan varma, ja rauhallisilla mielin, etten sun kanssa ole haluamassa yhtään mitään. Olet selkeästi osoittntu olevasi luokattoman huono ja surkea tyyppi. Olen jälkeesi tavannut parikin loistokaveria jotka ovat taas näyttäneet sen, ettei minun tarvitse tyytyä kaltaiseesi tampioon. Ole hyvä ja paina kaasua reippaasti, kohdallani sinulla ei ole pysähtymisoikeutta.

• Anonyymi

Oliko Kmikkeliin menijöitä? Juna meni justiinsa...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta tuo tapa toimia. Itsekin toimin noin eli sabotoin itseltäni mahdollisuuden kokea jotain hyvää. Kai mä oon se mamma...ri 😂👍 eli mamman tyttö siinä kohtaa, kun omat tunteet vie vauhdilla. Alkaa pelottaa, ettei hallitse omaa itseä ja elämää.

• Anonyymi

Joo, elämää ei voikaan hallita eikä aina itseäkään vaikka yrittää parhaansa. Mutta tarkoitit varmaan jotain muutakin. Jos koittaisit kuitenkin 😌 Ehkä toinen kuitenkin odottaisi sinua sumun takana kädet ojossa ja ottaisi sinut vastaan sellaisena kuin olet. Ihan ylipäätään, aina ja joka päivä. Niin jotta, sapelit nurkkaan, laskisitko? Yhden kerrallaan vaikka.

• Anonyymi

Niin, sisäisestä kontrollin tunteesta.

Laskisin minä, olen osin tehnytkin, ainakin halunnut tehdä. Tuo toisen odotus ja hyväksyntä on niin suuri haave; ajatus, että niin voisi käydä.

• Anonyymi

Olen huomannut sen ja olen siitä tosi iloinen, sinun vuoksesi, en itseni. Mun on pitänyt sanoakin siitä sulle, juuri ajattelin sitä hiljattain. Et oikeasti usko miten iloinen, onnellinen ja ylpeä olen siitä puolestasi. Jostain syystä koen että ymmärrän sua. Ja niin hullua kuin se onkin tämä mesta on osaltaan mahdollistanut sen että voin ymmärtää enemmän. Ja enhän mä sua koskaan hylkää ja aina sut hyväksyn, vaikka ei oltaisi yhdessäkään.

• Anonyymi

En tiedä, miksi kirjoitan nyt näin, mutta kun kirjoitat noin, niin siksi näin... kuin tuntisit, kuin tuntisin, kai ilmeinen sitten molemmille:

Kiitos.

Oonko mä sitten koskaan sanonut sulle täällä, että tykkään sun väljyydestä. Se on vähän huono sana kuvaamaan sitä, mitä tarkoitan, mutta sun ympärillä on paljon tilaa ja näköaloja. Sellainen raikas ja positiivinen ulottuvuus. Tykkään mielettömästi siitä, aivan ihanaa sinussa.

Halaus, olen aina sun, vaikka ei oltaisi yhdessäkään.

• Anonyymi

Lisää vauhtia vaan resiinaan sitten ja täysillä 🌲🌲🌲 jiihaa sanos länkkäri 🤠 Sinne män.

• Anonyymi

Ei palsta miehiin rakastua🎃

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus aplta. Jaan kokemuksen kanssasi. Ristiriitaisuudet tekee tilanteen mahdottomaksi. Älä katkeroidu, koska se ei hyödytä ketään. Ehkä vain epävarmuutta ilmassa liikaa ja se sotki kuvion?

• Anonyymi

Olet erehtynyt.
      Minä en halua mitään.
      Juna meni jo.

• Anonyymi

Mutta samalla on sanottava, että järkeä on kiittäminen siitä, että on tehnyt oikean ratkaisun aina eli tajunnut ajatella hieman pidemmälle. Se on tärkeää, hidastaa käänteessä ja jatkaa matkaa 😌

• Anonyymi

Eli just näin se tapahtuu (jatkan vielä) eli jatkaa onnettomana... onnettomammana 🙂
      sitten 😐

• Anonyymi

Ei ole katkeruutta eikä kaunaa. On vaan rakkautta ja myötätuntoa. Ja kiitollisuutta. Toivon että uskot tämänkin ja kannat tätä tunnetta muistona sydämessäsi ainiaan.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet niin kovasti että hän haluaisi mitään sinun suhteesi?

• Anonyymi

Olet siis se mies joka jatkuvalla syötöllä halveeraa täällä sitä naista, miksi nytkin halusit sanoa että hän hyökkää ! Miksi ihmeessä ! Voihan olla että hän ei ole kioskaan hyökkäillyt mitään. Ihmettelen.

• Anonyymi

Jos olet oikeassa? Niin varmaan tiedät että: Kukaan nainen ei tässä maassa tule huolimaan miestä, joka haukkuu, halventaa, loukkaa ja sabotoi kaikin mahdollisin tavoin toista ihmistä.
        Eihän siis sellaista pysty millään ymmärtämään, ei tämä nainen ainakaan.

Omalla kohdalla ja loputtomien ikävien kokemusten myötä.
        En pysty ymmärtämään, en anteeksi antamaan erään miehen pahimpia tekoja.
        Kaikki viittaa vakavaan ongelmaan, tämän toiminnan pohjalta.
        Nämä kiusanteot kertovat sairaasta ihmisestä ei missään nimessä rakastamisesta ole kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet oikeassa? Niin varmaan tiedät että: Kukaan nainen ei tässä maassa tule huolimaan miestä, joka haukkuu, halventaa, loukkaa ja sabotoi kaikin mahdollisin tavoin toista ihmistä.
        Eihän siis sellaista pysty millään ymmärtämään, ei tämä nainen ainakaan.

Omalla kohdalla ja loputtomien ikävien kokemusten myötä.
        En pysty ymmärtämään, en anteeksi antamaan erään miehen pahimpia tekoja.
        Kaikki viittaa vakavaan ongelmaan, tämän toiminnan pohjalta.
        Nämä kiusanteot kertovat sairaasta ihmisestä ei missään nimessä rakastamisesta ole kysymys.

No juuri noin itse koen hänen toimineen suhteeni. Ei toista ihmistä saa kontrolloida, halventaa, eikä vaatia muuttumaan mieleiseksi. Rakkaus kasvaa vapaudessa. Vapaudessa saat myös toisesta ihmisestä sen parhaimman itsensä esiin. Tässä on meidän kohdalla ollut mielestäni se kynnyskysymys. Toisen PITÄÄ saada olla myös oma itsensä ja tulla kuulluksi ja nähdyksi omana itsenään. Antaudu rakkaudelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri noin itse koen hänen toimineen suhteeni. Ei toista ihmistä saa kontrolloida, halventaa, eikä vaatia muuttumaan mieleiseksi. Rakkaus kasvaa vapaudessa. Vapaudessa saat myös toisesta ihmisestä sen parhaimman itsensä esiin. Tässä on meidän kohdalla ollut mielestäni se kynnyskysymys. Toisen PITÄÄ saada olla myös oma itsensä ja tulla kuulluksi ja nähdyksi omana itsenään. Antaudu rakkaudelle.

Ja jatkan vielä. Miten voisi mistään koskaan mitään tulla, jos toinen kyttää vikojasi, eikä näe omaa osuuttaan missään? Melkoisen mahdoton yhtälö mahdottomalle mammallekin... :/

• Anonyymi

Minä sanoisin viestisi perusteella ap että taidat olla sinä joka teet asiat välillänne mahdottomiksi,
      osoitat että et ole kovinkaan helposti lähestyttävä. Moittimisen tie ei vie pitkällekään.

• Anonyymi

Joskus voisi olla hyvä kääntää katse omaan itseensä ja miettiä sitäkin millainen minä itse olen, aloitus kertoi useammassa kohtaa negatiivisuutta häntä kohtaan, miten hän hyökkää ja antaa tulla vaan, ei tunnu missään. Jos koko ajan jaksaa muistuttaa toisen vioista ja pitää niitä yllä niin ei mahda tuntua kovin kivalta. Eikä sen myötä liene intoa isommin niihin haluihinkaan, minkäänlaisiin.

• Anonyymi

Halusinhan minä joskus jotakin.
      Sinä vain et halunnut samaa.

Sen jälkeen en ole halunnut muuta.

Minussa on varmasti paljon vikoja.
      Mutta edelleenkään en hyökkäile täällä enkä muualla.
      Vaikka haluat kovasti asiasta jankuttaa.

• Anonyymi

No nyt meni metsään itselläsi ja pahasti menikin. Mamma en ole muuta kuin sinulle tuntemattomalle hetken, tämän vastauksen verran. Itse kyllä tiedostan jo selvästi että, mitä elämässä tässä ainoassa haluan. Ja se tulee toteutumaan varmasti vielä, mutta ei toisten ihmisten järjestämänä!
      Onko tullut mieleesi lainkaan tämä totuus että, en halua sohvalleni ketä tahansa äijää kuorsaamaan?
      Ja tässä ei ole kysymys eniten siitä että, kuka minunlaiseni huolisi!
      Vaan kysymys on hyvästä, kiltistä, mutta ei mistään saamattomasta miehestä vaan oikeudenmukaisesta, fiksusta ja älykkäästä miehestä.
      Joka jotain pystyisi vielä tuntemaan näin keski- ikäisenä ihmisenä. ketään rikasta
      Eikä siis miehestä joka on kaikin tavoin sopimaton, ikänsä työtä tehnyt ja raskasta työtä tehnyt , siinä mittakaavassa että, ei osaa olla sieltä työ-sorvin ääreltä poissa lainkaan.
      Ja tähän jatkoksi on turha yrittää, sitten tyrkyttää kenenkään rahoja - ikään kuin korvaukseksi, loppuelämän kahleisiin, helvettiin pääsemisestä. Joten sovitaanko näin että, itse päätän tästä asiasta etkä sinä tuntematon, joka turhaa yrität sanella mitään pelisääntöjä elämääni.

• Anonyymi

Voisinpa vaan halata sinua, osoittaa rakkauteni kosketuksella. Uskoisit ja saisit vastauksen kysymykseesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe