Ihmettelen miksei ko. siltaa tehty esim 1m leveämmäksi, tuskin paljoa olisi maksanut lisää. Vain 1m:n leveyden lisäys olisi ollut ratkaiseva suurempien autojen mahtumiselle, toki mahtuu nyt peilejä hipoen yhtäaikaa ohittaan myös nyt.
Kirkonkylän loimijoen ylittävä silta liian kapee
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt myös. Turhan ahdasta on jo henkilöautoilla ja isommista autoista puhumattakaan. Peilejä hipoen tai sitten toinen odottaa ennen siltaa, kumpaakin nähnyt. Olisko ajateltu vähän säästää, eikä tilaaja (siis kunnan päättäjät) ollut ihan perillä mistä päättivät, ja mitä sitä nyt pikkukunnan liikennemäärillä kunnon siltaa tekee ;)
Terveisin lajijasuris- Anonyymi
Destian silta onkin nyt kunnan tilaama? Ohhoijaa kun primääriäly taas jyllää... Kyllä siitä mahtuu hyvin bussilla ja kuorma-autolla ainakin samanaikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Destian silta onkin nyt kunnan tilaama? Ohhoijaa kun primääriäly taas jyllää... Kyllä siitä mahtuu hyvin bussilla ja kuorma-autolla ainakin samanaikaisesti.
Vähän myöhässä mutta kuitenkin...
Ei tässä nyt älystä niinkään taida olla kyse, eikä ainakaan primäärisellaisesta. Sen kyllä myönnän etten aivan varma ole kenen tilaama se on ollut (en ole tie-ja kaavajutuista perillä), mutta oletin kun ollaan taajamassa eikä kyseessä ole läpiajotie, että se voisi olla kunnan tilaama. Saako Destiakaan omalla luvalla kunnan keskustaan tehdä mitä hyvänsä siltaa eli ilman kunnan hyväksyvää päätöstä.
Oli niin tai näin, se voisi olla leveämpikin. Niin hyvin ja hyvin mahtuu, mutta joo olen nähnyt minäkin bussin ja kuormurin kohtaavan sillalla ja olen nähnyt myös kun toinen on jäänyt sen vanhan huoltiksen kohdalle ennen siltaa odottaan.
Lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619