Minä ainakin olen hyvin suvaitsevainen niitä kohtaan joilla on samat mielipiteet perusasioista kuin minulla.☝🙄
Oletko suvaitsevainen?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei mielestäni ihan riitä.
Tuolla ylempänä joku kirjoitti "yhteisestä hyvästä".
Sitä pitää kunnioittaa.
Tuo on totta.
Jos omaan maahan yhtäkkiä tunkeutuu murhaajia ja raiskaajia,
niitä pitää kaikkien kaikin voimin vastustaa!- Anonyymi
Ei pidä vastustaa murhaajien ja raiskaajien tavoin tietenkään,
vaan valtakunnan politiikan avulla. - Anonyymi
Tuolla toisaalla joku kirjoitti "yhteisestä hyvästä".
Sitä pitää kunnioittaa. Olen samaa mieltä.
Presidentti Sauli Niinistö sanoi kauniisti meille:
"Ei ole oikein, jos pakolaiset ovat kokeneet turvattomuutta omassa maassaan ja siksi lähteneet hakemaan turvapaikkaa Suomesta, - - -mutta nyt sitten aiheuttavatkin itse turvattomuutta Suomessa! Ovat tuoneet turvattomuuden tänne!"
x
- Anonyymi
TYHMÄT SUOMALAISET NAISET. VITTU JÄRJETÖN JÄRJENJUOKSU VITUTTAA VITTU JA LAPSEKAS USKO OMIIN KYKYHIN VAIKKA PEUKALO ON KESKELLÄ KÄMMENTÄ. VITTU VITUTTAA. ONKO SUOMAINEN NAISTYHMYYS PERIYTYVÄÄ, VITTU ON SE. MISTÄ NÄITÄ SIKIÄÄ,...
- Anonyymi
Pilasit rumilla sanoillasi ketjua.
SIIVOA SUUSI! - Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei pidä vastustaa murhaajien ja raiskaajien tavoin tietenkään,
vaan valtakunnan politiikan avulla.
* * *
Tuolla toisaalla joku kirjoitti "yhteisestä hyvästä".
Sitä pitää kunnioittaa. Olen samaa mieltä.
Presidentti Sauli Niinistö sanoi kauniisti meille:
"Ei ole oikein, jos pakolaiset ovat kokeneet turvattomuutta omassa maassaan ja siksi lähteneet hakemaan turvapaikkaa Suomesta, - - -mutta nyt sitten aiheuttavatkin itse turvattomuutta Suomessa!
Ovat tuoneet turvattomuuden tänne!"
* - Anonyymi
Sopuli sinä olet etkä mikään suvaitsevainen. - Nm. Kehity
- Anonyymi
Sanonko minä, minkä vaikutelman sinun viestisi antaa?
Annan olla.
Mutta ehdotan:
viestisi viimosen sanan voisit ottaa vakavasti itseesi sovellettuna. - Anonyymi
Sano ihan rauhassa vain. Sopulilauma on joukko ja joukoissa tyhmyys tiivistyy. Nm. Siis mitä väliii
- Anonyymi
Mikä niissä terroristeissa , Katuryöstäjissä ja joukkoraiskareissa joitakin viehättää ? Haluavat heitä yhä vaan lisää suomeen. . . .
- Anonyymi
Älä muuta sano!
- Anonyymi
Katoppa kun meidän maa on täynnä narsisteja jotka eivät anna muiden tilaa pariutua, eli perustaa perheitä, vaan varatut häiriköt tuuppaa itsensä joka paikkaan. Sitten niillä on sellainenkin harhakuvia, että itseään paljon nuoremmatkin ovat heitä varten ja laukovat kivoja puuma ja alfa vitsejä itsestään.
Et on vain kaksi vaihtoehtoa joko tuottaa niitä tulevia veronmaksajia joko ulkomailta tai sitten pitäis saada nää todelliset häiriköt pois yleisiltä paikoilta. Että jotkut muutkin vois niitä perheitä yrittää perustaa.
Et ihan on ollut oma valinta miten ollaan käyttäydytty. Sitä saa mitä narsistit tilaa. - Anonyymi
Tuossa taas todiste siitä, että suvakit vihaavat suomalaisia.
Siksi he niitä matuja hyysäävät.
- Anonyymi
'Suvaitsevaisuudesta' on tullut diplomi, arvonimi ja meriitti, sekä ihmisiä lokeroiva, joko em. asia tai sitten tuomio. Se jakaa ihmisiä "oikeamielisiin" ja "väärämielisiin". Syntyy taistelutanner, jossa tietyt toisiaan vastaan kääntyneet kansanryhmät ottavat mittaa toisistaan, eikä törkeyksiltä, vääristelyiltä ja valheilta säästytä. Keinotekoiseen äärisuvaitsevaisuuteen, eli suvakismiin, kuuluu ominaisuus olla tarkastelematta itseään ja omia arvojaan kokonaisuudessaan, sekä käytöstään. On lupa käyttäytyä ala-arvoisesti. Koska rasistit. Koska persut. Jne. Tätä "brändiä" myös ylistetään, jopa egomaanisesti ja aggressiivisesti, kun taas toiset ihmiset lokeroidaan, eli tuomitaan, väärämielisiksi, rasisteiksi ja natseiksi. Niin ja persuiksi. "Persuhan" on vääristelty synonyymiksi lähes kaikelle mahdolliselle negatiiviselle, ja rinnastusten yms. avulla, mielenterveysongelmista, käytöshäiriöistä yms. lähtien. Ja sitten ihmetellään, että suvaitsevaisuutta hyväksikäyttävät saavat vastaansa vihaa ja aggressioita. Ja sitten sekin käytetään hyväksi, eli uhriudutaan. Kansakunnan vinoutuneisuusaste on jo korkealla. Pitäisikö tällaista suvaita, itse suvaitsevaisuuden nimissä, että saisin vaikka diplomin, jotta voisin nauttia "oikeamieliseen" kansanryhmään kuulumisesta? Vai mennäänkö toiseen ääripäähän, eli annetaan mielipide perseilystä lihasvoimalla kivuntuottamisen kautta? Vai tyydytäänkö maltillisempaan mielipiteen ilmaisuun? Vaikka "suvakkihuora" tai "...", jätetään nyt sanomatta ne törkeimmät, jotka moni varmasti osaa jo arvata.
Vastaus kysymykseen: en ole suvaitsevainen, enkä suvaitsematon. Olen harkitseva ja reagoiva ihminen, jolle käsite "rajansa kaikella" on hyvin selkeä. - Anonyymi
Naimisissa oleva suvakki töpselihäntä lähti ravintolaan pitämään hauskaa. Suvaitsevasti hän hän ahdisteli jännästi naisia. Kaikki olivat tulleet sinne häntä viihdyttämään. Hänkö muka raiskaaja ja häirikkö?
- Anonyymi
Luin Matti Kääriäisen kirjan kehitysavusta. Se vahvisti käsitystäni kuinka pielessä asiat ovat kehitysapurahojen käytön suhteen.
Mielenkiintoinen kirja, jota voi suositella kelle vaan yhteiskuntatietoiselle ja maailmasta kiinnostuneelle ihmiselle.
Kehitysapurahat nykytyylillä jaettuna on ehkä enemmän haitaksi kuin hyödyksi. - Anonyymi
Minä olen erittäin suvaitsematon. Sen myönnän näin nimettömänä, koska nykyään ei saisi arvostella tai olla erimieltä. Itselläni on useita asioita jotka saavat minussa aikaan huonoja ajatuksia. Jos sanon ajatuksiani ääneen, saan sellaisen paskasateen niskaan, että mielummin jaan ajatukseni lapsilleni ja kavereilleni joista tiedän että ovat samoilla linjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760