pysyvästi tyyliä vai oliks tuo semmonen "vappuasu"?:) Hyvin puki kyllä sua tuokin tyyli, kukkaistyttöni ;)
Oletko vaihtanut
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä ehkä silloin tällöin.
- Anonyymi
en kai mä nyt sentään pysyvästi pidä vappuhuiskaa ja -hattua sekä naamaria :D
- Anonyymi
olisko pitäny olla sellanen seksikäs sairaanhoitajan puku päällä, kun ei tämmönen kukkahattutäti kelpaa?
- Anonyymi
Hän kelpaa millaisella tyylillä tahansa. Sitäpaitsi hän on aika muutautumiskykyinen ja hän näyttää hyvältä missä tahansa asussa :)
- Anonyymi
Joko taas. Jotain taidat tietää.
- Anonyymi
Tiedän kai ku olin siellä :D
- Anonyymi
Hehahaa. Pääasia että sulla on hauskaa 😉😂
- Anonyymi
Mikä tyyli? Aii, tarkoitat tyylien yhteentörmäys, näytän siis alkuräjähdykseltä, hah.
- Anonyymi
En sieltä kaukaa kovin hyvin nähnyt mitään yksityiskohtia, mutta oli hyvinkin naisellinen/romanttinen ja hieman tyttömäinenkin tyyli niin ja kesäinen ;) :)
Mustan sijaan hyvinkin vaaleaa väritystä, mut vaihtelu virkistää niinhän sitä sanotaan. Todella upea näky tuokin ja meinasin pudota tuolilta tai mikä istuin ny olikaan ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sieltä kaukaa kovin hyvin nähnyt mitään yksityiskohtia, mutta oli hyvinkin naisellinen/romanttinen ja hieman tyttömäinenkin tyyli niin ja kesäinen ;) :)
Mustan sijaan hyvinkin vaaleaa väritystä, mut vaihtelu virkistää niinhän sitä sanotaan. Todella upea näky tuokin ja meinasin pudota tuolilta tai mikä istuin ny olikaan ;)missä näit? ja minä päivänä?
- Anonyymi
arvaa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvaa? ;)
en osaa millään arvata...
- Anonyymi
huijaat ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustan sijaan hyvinkin vaaleaa väritystä, mut vaihtelu virkistää niinhän sitä sanotaan. Todella upea näky tuokin ja meinasin pudota tuolilta tai mikä istuin ny olikaan ;)Höh, eli et nähnyt oliko tatuointeja, lävistyksiä, luomutukka vai peruukki, ripsipidennys, rakennekynnet ynnä muut yksityiskohdat. Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, eli et nähnyt oliko tatuointeja, lävistyksiä, luomutukka vai peruukki, ripsipidennys, rakennekynnet ynnä muut yksityiskohdat. Mies vai nainen?
Aloituksessa mainitaan aika selkeesti sukupuoli vai meinaatko minun sukupuoltani n-n meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa mainitaan aika selkeesti sukupuoli vai meinaatko minun sukupuoltani n-n meni.
En sitä kysyt. Hommaa kiikarit, nii näet tarkasti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä näit? ja minä päivänä?
tiistaina näin. siellä missä ennen aina tavattiin nähdä, eri tilassa kylläkin.
- Anonyymi
Aloittaja kerro lisää tunnisteita :)
- Anonyymi
Mitä tahdot tietää? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784