Miltä lempeät silmäsi näyttivätkään.
Miltä kaunis hymysi näytti.
Miltä ihana naurusi kuulostakaan.
Miltä sanat, jotka suustasi soljuivat kuulosti.
Miltä väreily välillämme tuntuikaan.
Kaipaan pikaista muistin virkistystä.
Liian kaun mennyt
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia sanoja ja kaipausta tahtoisin eräältä mieheltä. Onneksi voin muistella hellää hetkeä, vaikkei se ikävää pois vie.
- Anonyymi
Niin kauan aikaa, mutta muistissa. Koko ajan hajoamassa , joka oli ennen on kadonnut, kuin haalistunut repaleinen valokuva jäljellä.
- Anonyymi
Kuinka kaiuniisti kirjoitat. Kuka on tuo onnekas?
- Anonyymi
Siitä on liian kauan, kun sai katsoa sinun komeita kasvojasi,
kuulla miehekkään ja seksikkään äänesi.
Liian kauan siitä, kun lähellä olosi sai minut vapisemaan,
jännityksestä, mutta sitäkin enemmän pidätellystä halusta.
Liian kauan on siitä, kun kaikki rakkauslaulut mitä kuulin, kertoivat
sinusta.
Liian kauan on siitä, kun katselin vartaloasi, hartioitasi, peppuasi, kuvitellen käteni
hyväilemässä sinua.
Liian kauan on siitä, kun leijuin pää pilvissä, ihastuneen/ rakastuneen huumassa.
Kaipaan sinua, ihana, minulle vielä melko tuntematon mies.- Anonyymi
Milloin olet katsellut minua ja kulkenut pää pilvissä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet katsellut minua ja kulkenut pää pilvissä...?
Viimeisin kerta taitaa olla joskus pari kolme vuotta sitten. Liian kauan sitten.
- Anonyymi
Lopeta jo sinäkin runomies heittämässä bensaa tuleen😡
- Anonyymi
Jospa sinä kolmannen korvapuusti unohdat koko jutun ja menet vaikka syömään vappupullaa.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus. Kannatetaan! Jos tunneilmaisua tai tunteita ei ole niin pullan syönti parasta. Pysyy suu kiinni ja sormet pois näppikseltä.
- Anonyymi
Ihana alotus. Kyllä tuollasta kuka tahansa haluis kokea.
Elää jälleen todeksi tuo mitä kirjoitit... Elää uudelleen hetki joka ei unohdu ja väreily joka tuntuu ihollani vieläkin...
Sitä odottaen...- Anonyymi
''''''kaun katsoin sinua syvälle silimiin, kaun katsoin,
katsoin ja ajatteliiin''''''
Aika kuluu, elämä jatkuu, menneet unohtuu.
Elä elämää eteenpäin, älä unelmoi menneestä. Energia kannattaa kohdistaa muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501