Miltä lempeät silmäsi näyttivätkään.
Miltä kaunis hymysi näytti.
Miltä ihana naurusi kuulostakaan.
Miltä sanat, jotka suustasi soljuivat kuulosti.
Miltä väreily välillämme tuntuikaan.
Kaipaan pikaista muistin virkistystä.
Liian kaun mennyt
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia sanoja ja kaipausta tahtoisin eräältä mieheltä. Onneksi voin muistella hellää hetkeä, vaikkei se ikävää pois vie.
- Anonyymi
Niin kauan aikaa, mutta muistissa. Koko ajan hajoamassa , joka oli ennen on kadonnut, kuin haalistunut repaleinen valokuva jäljellä.
- Anonyymi
Kuinka kaiuniisti kirjoitat. Kuka on tuo onnekas?
- Anonyymi
Siitä on liian kauan, kun sai katsoa sinun komeita kasvojasi,
kuulla miehekkään ja seksikkään äänesi.
Liian kauan siitä, kun lähellä olosi sai minut vapisemaan,
jännityksestä, mutta sitäkin enemmän pidätellystä halusta.
Liian kauan on siitä, kun kaikki rakkauslaulut mitä kuulin, kertoivat
sinusta.
Liian kauan on siitä, kun katselin vartaloasi, hartioitasi, peppuasi, kuvitellen käteni
hyväilemässä sinua.
Liian kauan on siitä, kun leijuin pää pilvissä, ihastuneen/ rakastuneen huumassa.
Kaipaan sinua, ihana, minulle vielä melko tuntematon mies.- Anonyymi
Milloin olet katsellut minua ja kulkenut pää pilvissä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet katsellut minua ja kulkenut pää pilvissä...?
Viimeisin kerta taitaa olla joskus pari kolme vuotta sitten. Liian kauan sitten.
- Anonyymi
Lopeta jo sinäkin runomies heittämässä bensaa tuleen😡
- Anonyymi
Jospa sinä kolmannen korvapuusti unohdat koko jutun ja menet vaikka syömään vappupullaa.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus. Kannatetaan! Jos tunneilmaisua tai tunteita ei ole niin pullan syönti parasta. Pysyy suu kiinni ja sormet pois näppikseltä.
- Anonyymi
Ihana alotus. Kyllä tuollasta kuka tahansa haluis kokea.
Elää jälleen todeksi tuo mitä kirjoitit... Elää uudelleen hetki joka ei unohdu ja väreily joka tuntuu ihollani vieläkin...
Sitä odottaen...- Anonyymi
''''''kaun katsoin sinua syvälle silimiin, kaun katsoin,
katsoin ja ajatteliiin''''''
Aika kuluu, elämä jatkuu, menneet unohtuu.
Elä elämää eteenpäin, älä unelmoi menneestä. Energia kannattaa kohdistaa muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015