Ole rehellinen itsellesi

Anonyymi

Pystytkö rehelliseen parisuhteeseen koskaan, kenenkään kanssa?

16

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikä on rehellinen parisuhde? En tietääkseni ole juossut pettelemässä. Tai pitänyt salasuhteita.

• Anonyymi

Rehellisyys maan perii.

• Anonyymi

Pystyykö aloittaja muuhun kuin tekemään typeriä aloituksia?

• Anonyymi

Ketä on nämä epärehelliset ketkä ovat sekoittaneet normaalia elämääni. Ettekä varmaan ole havainneet salasuhteita.

• Anonyymi

Pystyn rehelliseen suhteeseen, en vain uskalla kysyä ketään ulos.

• Anonyymi

Hyvä kysymys täällä palstalla. Tämä asia jota monen ihmisen kannattaisi pohtia omalla kohdallaan vakavasti. Itse en ole parisuhteessa, mikäli joskus tulen olemaan.
      Rehellisyys on asia joka on listalla ykkösenä varmasti.
      Itselläni ei ole vaikeuksia olla rehellinen, mutta näihin päiviin saakka vastapuoli on ollut kaikkea muuta kuin rehellinen. Nyt on uudet säännöt ja niistä pidetään kiinni.
      Siinäpä mietit mies että, pystytkö rehtiyteen - mikäli sinua sattuisin kiinnostamaan jonain päivänä.
      Rakkaudesta on turha tulla valehtelemaan mulle.

• Rehelliseen? parisuhteen melkeinpä tärkein asian on luottamus, rehellisyys...

tottahan toki kykenen, siihen tarvitaan vaan oikea ihminen. tähän mennessä parisuhteet olleet vääriä, sen tunnistaa mm. tunteista, että ei ole hyvä ja turvallinen olo, toisen ihmisen kanssa.

jokainen kai ( ellei satu olemaan psykopaatti, niitäkin ihmisiä maa päällään kantaa) pyrkii siihen rehelliseen, ja hyvään parisuhteeseen, jos rakkaudellista suhdetta haluaa.

• Anonyymi

Tää oli hyvä kommentti. Mä uskon myös, että parisuhde itsessään vaikuttaa siihen myös. Jos ihmisen on hyvä ja turvallinen, luottavainen olla toisen ihmisen kanssa niin hän kyllä melko varmasti sitoutuu paremmin ja ajattelee puhtaadti toisen hyvää eli hyvä tuo hyvää. Mä oon pohtinut tota nyt ja miettinyt sitä, että suhteessa luottamuksen menetystä, jos sitä pahemmin on ollut, niin sitä on kyllä vaikea saada enää takaisin. Se on vähän sama kuin että jos vaan päättämällä päättää rakastaa toista, luottaa toiseen ym.ei se vaan mee kai sit silleen. Rakkauskaan loppujen viimeksi ei oo pelkkä tahdon asia.

• Anonyymi

Lojaalius on muutakin kuin uskollisuutta eli ulottuu muihinkin juttuihin kuin rakkauteen.

• Anonyymi

Molempien osapuolten on oltava rehellisiä ja luottamuksen arvoinen.
      Olen tähän astisessa elämässä törmännyt valehteluun niin paljon etten olisi heti uskonut. Tulevassa suhteessani olen rehellinen ja lojaali vaikka minulle ei olisi oltu.

• Anonyymi

Mä sanoisin myös sitä, että oon äärimmäisen lojaali, mun mielestä se vaan on jotenkin kaiken juju. Tuntuu, että ihmiset ei enää ole sellasia eikä arvosta sitä, toisin kuin vanhemman sukupolven ihmiset. Hyväksikäyttöä ja toisen alentamista en sen sijaan hyväksy lainkaan ja mun lojaalius loppuu tasan siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sanoisin myös sitä, että oon äärimmäisen lojaali, mun mielestä se vaan on jotenkin kaiken juju. Tuntuu, että ihmiset ei enää ole sellasia eikä arvosta sitä, toisin kuin vanhemman sukupolven ihmiset. Hyväksikäyttöä ja toisen alentamista en sen sijaan hyväksy lainkaan ja mun lojaalius loppuu tasan siihen.

Kyllä se lojaalius/uskollisuus on ihan ihmisestä itsestään kiinni, eikä siitä iästä.

• Anonyymi

En tietenkään pysty vaan pettäisin heti sekunnin seurustelun jälkeen. Eri munaa pitää saada vähintään tunnin välein.

• Anonyymi

Juuri noin. Minäkin haluan eri pillua tunnin välein. Minulla on sellainen tunne että me sovittaisiin yhteen.

• Anonyymi

Ootko homo?

• Anonyymi

Ei kerta homoksi tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3537
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      5
      2803
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2223
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      139
      1862
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1846
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      30
      1755
    7. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1405
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1399
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1196
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1135
    Aihe