Pystytkö rehelliseen parisuhteeseen koskaan, kenenkään kanssa?
Ole rehellinen itsellesi
16
52
Vastaukset
- Anonyymi
mikä on rehellinen parisuhde? En tietääkseni ole juossut pettelemässä. Tai pitänyt salasuhteita.
- Anonyymi
Rehellisyys maan perii.
- Anonyymi
Pystyykö aloittaja muuhun kuin tekemään typeriä aloituksia?
- Anonyymi
Ketä on nämä epärehelliset ketkä ovat sekoittaneet normaalia elämääni. Ettekä varmaan ole havainneet salasuhteita.
- Anonyymi
Pystyn rehelliseen suhteeseen, en vain uskalla kysyä ketään ulos.
- Anonyymi
Hyvä kysymys täällä palstalla. Tämä asia jota monen ihmisen kannattaisi pohtia omalla kohdallaan vakavasti. Itse en ole parisuhteessa, mikäli joskus tulen olemaan.
Rehellisyys on asia joka on listalla ykkösenä varmasti.
Itselläni ei ole vaikeuksia olla rehellinen, mutta näihin päiviin saakka vastapuoli on ollut kaikkea muuta kuin rehellinen. Nyt on uudet säännöt ja niistä pidetään kiinni.
Siinäpä mietit mies että, pystytkö rehtiyteen - mikäli sinua sattuisin kiinnostamaan jonain päivänä.
Rakkaudesta on turha tulla valehtelemaan mulle. Rehelliseen? parisuhteen melkeinpä tärkein asian on luottamus, rehellisyys...
tottahan toki kykenen, siihen tarvitaan vaan oikea ihminen. tähän mennessä parisuhteet olleet vääriä, sen tunnistaa mm. tunteista, että ei ole hyvä ja turvallinen olo, toisen ihmisen kanssa.
jokainen kai ( ellei satu olemaan psykopaatti, niitäkin ihmisiä maa päällään kantaa) pyrkii siihen rehelliseen, ja hyvään parisuhteeseen, jos rakkaudellista suhdetta haluaa.- Anonyymi
Tää oli hyvä kommentti. Mä uskon myös, että parisuhde itsessään vaikuttaa siihen myös. Jos ihmisen on hyvä ja turvallinen, luottavainen olla toisen ihmisen kanssa niin hän kyllä melko varmasti sitoutuu paremmin ja ajattelee puhtaadti toisen hyvää eli hyvä tuo hyvää. Mä oon pohtinut tota nyt ja miettinyt sitä, että suhteessa luottamuksen menetystä, jos sitä pahemmin on ollut, niin sitä on kyllä vaikea saada enää takaisin. Se on vähän sama kuin että jos vaan päättämällä päättää rakastaa toista, luottaa toiseen ym.ei se vaan mee kai sit silleen. Rakkauskaan loppujen viimeksi ei oo pelkkä tahdon asia.
- Anonyymi
Lojaalius on muutakin kuin uskollisuutta eli ulottuu muihinkin juttuihin kuin rakkauteen.
- Anonyymi
Molempien osapuolten on oltava rehellisiä ja luottamuksen arvoinen.
Olen tähän astisessa elämässä törmännyt valehteluun niin paljon etten olisi heti uskonut. Tulevassa suhteessani olen rehellinen ja lojaali vaikka minulle ei olisi oltu.- Anonyymi
Mä sanoisin myös sitä, että oon äärimmäisen lojaali, mun mielestä se vaan on jotenkin kaiken juju. Tuntuu, että ihmiset ei enää ole sellasia eikä arvosta sitä, toisin kuin vanhemman sukupolven ihmiset. Hyväksikäyttöä ja toisen alentamista en sen sijaan hyväksy lainkaan ja mun lojaalius loppuu tasan siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sanoisin myös sitä, että oon äärimmäisen lojaali, mun mielestä se vaan on jotenkin kaiken juju. Tuntuu, että ihmiset ei enää ole sellasia eikä arvosta sitä, toisin kuin vanhemman sukupolven ihmiset. Hyväksikäyttöä ja toisen alentamista en sen sijaan hyväksy lainkaan ja mun lojaalius loppuu tasan siihen.
Kyllä se lojaalius/uskollisuus on ihan ihmisestä itsestään kiinni, eikä siitä iästä.
- Anonyymi
En tietenkään pysty vaan pettäisin heti sekunnin seurustelun jälkeen. Eri munaa pitää saada vähintään tunnin välein.
- Anonyymi
Juuri noin. Minäkin haluan eri pillua tunnin välein. Minulla on sellainen tunne että me sovittaisiin yhteen.
- Anonyymi
Ootko homo?
- Anonyymi
Ei kerta homoksi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753