Mitä jos "kaivattus"

Anonyymi

antais sulle lahjaks avaruuslennon vuodelle 2025? Ja matka vain yhdelle... Mitä ajatuksia herättäis?

20

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy kyllä myöntää, että tuota en ole ennen ajatellutkaan. Pitäskö olla pettynyt omaan mielikuvitukseen.

• Anonyymi

Pieniä Vihreitä miehiä tallustelee maan päällä taatusti enemmän.ku avaruudessa.
      Se haluis varmaan viettää sitte niitten kanssa sitä kuuluisaa laatuaikaa sil aikaa ku minä mukamas olisin avaruuslennolla.
      Onneks Hän ei oo niin toope, että luulis, että tykkäisin matkustaa mihkään ilman Häntä. ;)

• Anonyymi

Pieniä vihreitä miehiä saa kaupasta, ovat niitä Army-forces -pieniä ukkoja ja paljon kerralla 100 kappalettakin kerralla muovisia ukkoja.

• Anonyymi

Arvokas lahja ja kertoo varmaan huolesta, että jos tellus menee elinkelvottomaan tilaan. Vinkki se on, selvästi, kun toivoo samanlaista vastalahjaa.

• Anonyymi

Olisin otettu ja erittäin kiitollinen. Sekä ottaisin tietysti lahjan vastaan ja lähtisin hymyissä suin matkalle. Tuskinpa tuo kuitenkaan koskaan toteutuu mutta annoitpa hyvän fantasian mistä fantasioida.

• Anonyymi

Mitä mä sillä avaruusolennolla sitten tekisin? Harrastaisinko sen kanssa seksiä kun en muuten sitä saa?

• Anonyymi

AvaruusLento-Olento, avaruuslento vai avaruusolento? Kukahan tuollaisenkin sanan on keksinyt kuin avaruusolento, lento kuin olento tai sudenkorento?

• Anonyymi

No myyn tietty avaruuslennon jollekin henkilölle ja ostanut siitä rahasta itselleen jotain kiva.

• Anonyymi

Myy minulle avaruus-O-lento, laitan sen purkkiin kuten akvaarioon syötän ja leikin sen kanssa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myy minulle avaruus-O-lento, laitan sen purkkiin kuten akvaarioon syötän ja leikin sen kanssa sitten.

Jep. Voit leikkiä sil sillon siel Muumi Laakson Kultapistiäisen Männyssä, jonka oot varannu itelles koko vuodeks 2025. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sää nykysin teet sen akvaariossas asuvan ja Parta-Monnia leikkivän Kristalli-Pallos kanssa?
        - Messumatkojako? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

200 000 euro tilille ja se O-lento on sinun

• Anonyymi

mua huvittais lähtä, mut on ni monta paikkaa täällä telluksellakin viel nähtävänä, entäs jos vaikka 30 vuoden päästä

• Anonyymi

Jooh niin Saturnuksen kuihin ja sinne päin andorialaisten aggressiivisten sinisten ihmisten luokse lomamatkalle sinne, voisi olla mielenkiintoinen lomamatka jos edes hengissä selviytyy :)

• Anonyymi

Mikäs se olikaan joku lasten mini-akvaario-juttu mistä munista kuoriutuu jotain pikkurapuja mini-akvaarioon, vähän kuin olisi lasipurkissa joku avaruusohjelmien Klingon lasipurkin sisällä jota voisi ruokkia.

Voisi olla eläinsuojelurikos jos jättää Klingonin ilman ruokaa päiväksikään.

• Anonyymi

Tommosena Pasuuna-Kalana sä syötät tuttavilleski vaan omaa mätitahnaas ja juotat kotikaljaas.
        Ja vaan sen takia, että ne on jo siel mullan alla. Että Maan Matosilla ois jotain syötävää. ;)

• Anonyymi

Ai pelkkä menolippu? No kertoohan se jotain.. aika paljonkin itse asiassa.

• Anonyymi

"Vihaiset Siniset Ihmiset".... avaruusfiktioissa on noita, andorialaisia, turha melkein niiden kanssa neuvotella sopimuksiakaan sitten kun niin militaristisia ja aina vihaisia :D

Onkohan Sininen Puoluekin yhtä hengenvaarallallinen kuin jotkut andorialaiset avaruusfiktioista?

Jos laitatte vaikka... kuu-ukkelin eli googlen hakuun kuvia, niin tulee kuvia minkä näköisiä ovat andorialaiset siniset ihmiset avaruusfiktioissa.

• Anonyymi

Lahjoittaisin sen jalkasienelle joka voisi Thaikkulan kohdalla pudottautua aluksesta. -0)

• Anonyymi

Hyppäät pois avaruussukkulasta koska pääset nopeammin perille sillä tavoin, lentokoneestakin kun hyppää pois kyydistä ja lentokenttäkin näkyy, avaa ovi ja hyppää pois kyydistä jos on kiire.

Siniset ihmiset, ei smurffit lasten jutuista, vaan andorialaiset vihaiset ottavat kyytiin ja nopeuttavat putoamistasi. Tai orionin vihreät pallolihavat ihmiskauppa-ihmiset :)

Oikeasti kyllä tuollaiset fiktiiviset avaruusjutut ovat hauskoja, jollain on ollut hyvä mielikuvitus tuollaisia keksiessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      164
      4764
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3954
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3360
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3301
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2718
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1778
    Aihe