Volkswagen - oikeusjuttuja 50 eri maassa

Anonyymi

Näin se suuri ja mahtava rypee 2019, edelleen käynnissä oikeusjuttuja 50 maassa ympäri maailmaa, joka kolmas maa maailmassa on haastanut Volkswagenin oikeuteen mm. päästöhuijauksista, suomi ei tietenkään kun täällähän korjataan puuttuvat 10 tuhannen euron saastelaitteet softapäivityksellä eli valohoidolla. Trafi teki ympäristöteon nro1.

https://www.ft.com/content/a15c1df2-f648-11e8-af46-2022a0b02a6c

Mahtavaa, isot herrat ennustaa että tuskien taival on vasta tulossa...ja koko ajan tulee lisää juttuja vireille.

Pääasia tietenkin että asiakkaita ei huijata, he saavat vain "parasta" laatua :)

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko suomi toiminut EU lakeja vastaan vw tdi saastekohussa?

eikös puolueet ota kantaa kun suomessakin 2.5 miljoonaa autoa ja hiilinielu ainakin sipilän mukaan on maailman tärkein asia

• Anonyymi

Suomi on niin harvaan asuttu maa ja niitaä vw euro 5 normin dieseleitä maailman mittasuhteissa niin vähän että riitti se softapäivitys..samanlaisia typeoksidi höyryjä ne päästi sen ajan muittenkin dieselit eikä niitä ole korjailtu kun salaa päivityksillä ..volkkari joutui maksumieheksi muittenkin puolesta valitettavasti..kalliksi tuli mutta heidämpä on asia .

• Anonyymi

EU on sama kuin Saksa, VW tulee Saksasta vaikka kasataankin kehitysmaissa orjatyöllä. Tässä ymåäristöasiassa suomen olisi tullut käyttää omia lakejaan, ei EU voi estää jos suomi pakottaa laittamaan saasyelaitteet jälkikäteen. Sitä ei tapahdu koska Kesko omistaa Suomen.

Siksi nettikirjoittelu onkin kansalaisten ainoa tapa vaikuttaa, siitähän ei K Auto tykkää kun näistä kerrotaan kaikille, vihaavat nettiä kun enää eivät voi kusettaa kuin kaikkein tyhmimpiä joolla nettiä ei ole tai eivät sitä osaa hyödyntää.

• Anonyymi

Minne "unohdit" törkeän, tarkoituksellisen ja suunnitellun, 40- kertaisen huijauksen? Oliko vaan pahaa unta joka on maksanut vasta 30 miljardia eikä loppua näy?

• Anonyymi

Ei ollut pahaa unta vaan näin on todellakin tapahtunut. VW huijasi ja jäi kiinni siitä. Korvauksia on maksettu ja lisää saattaa olla tulossa.
        Ei kuitenkaan mitenkään iso juttu VW:n kokoiselle jättiläiselle. VW on noussut maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi ja tekee miljarditulosta joka vuosi. Kukkahattutädit voivat pahoittaa mielensä aivan vapaasti. VW porskuttaa keulilla joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut pahaa unta vaan näin on todellakin tapahtunut. VW huijasi ja jäi kiinni siitä. Korvauksia on maksettu ja lisää saattaa olla tulossa.
        Ei kuitenkaan mitenkään iso juttu VW:n kokoiselle jättiläiselle. VW on noussut maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi ja tekee miljarditulosta joka vuosi. Kukkahattutädit voivat pahoittaa mielensä aivan vapaasti. VW porskuttaa keulilla joka tapauksessa.

Mistä tiedät ettei VW huijaa myös myyntiluvuissa? Onko sulla listat kaikista myydyistä, että onko ostajat autoliikkeitä joissa myymättömiä uusia volkkareita lojuu kasapäin vai onko tosiaan joku ostanut omaksi. Firmat ei enää volkkareita osta koska korjaamolta on aika hamkala tehdä tuottavaa bisnestä, työntekijät istuu kaiket päivät VW korjaamojen odotustöoissa eikä työt valmistu.

Hirvee tarve pitää rahoittajat uskossa.

• Anonyymi

"Mistä tiedät ettei VW huijaa myös myyntiluvuissa? Onko sulla listat kaikista myydyistä, että onko ostajat autoliikkeitä joissa myymättömiä uusia volkkareita lojuu kasapäin vai onko tosiaan joku ostanut omaksi."

VW tai kukaan muukaan autonvalmistaja ei julkaise myyntitilastoja. Suomessa homman hoitaa Trafi rekisteröintien perusteella ja maailmanlaajuisesti OICA.
        Et taida olla kovin perillä näistä jutuista.

• Anonyymi

Hei ääliöt.
      Jos huijaa ja jää kiinni ja maksaa korvaukset, niin silloin ollaan taas puhtaalla pöydällä.
      Aivan samoin kuin maksat ylinopeussakon.
      Ei sullekkaan tatuoida otsaan rikollisen merkkiä, vaikka ylinopeus olisi ollutkin tahallinen. Kun olet maksanut sakon, alat taas puhtaalta pöydältä.

• Anonyymi

Hahahaa mikä tuska, ei sun pyristely tee muhun mitäön vaikutusta, ehkä jumala armahtaa, mutta minä en. Tekojaan ei saa anteeksi jos ne on tahallisia ja tarkkaan suunniteltu, siinä mielessä murhaan verrattavissa vaikka ei yhtä brutaali juttu olekaan. Yli kymmenen vuotta huijasivat systemaattisesti ja edelkeen jatkavat huijaamista, sun mielestä rahalla voi ostaa hyväksyntää. No maksakaa mulle se 27000 tonnii mitä oootte velkaa niin katotaan toimiiko se mulle myös, joskus on toiminut, saattaa toimia nytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahaa mikä tuska, ei sun pyristely tee muhun mitäön vaikutusta, ehkä jumala armahtaa, mutta minä en. Tekojaan ei saa anteeksi jos ne on tahallisia ja tarkkaan suunniteltu, siinä mielessä murhaan verrattavissa vaikka ei yhtä brutaali juttu olekaan. Yli kymmenen vuotta huijasivat systemaattisesti ja edelkeen jatkavat huijaamista, sun mielestä rahalla voi ostaa hyväksyntää. No maksakaa mulle se 27000 tonnii mitä oootte velkaa niin katotaan toimiiko se mulle myös, joskus on toiminut, saattaa toimia nytkin.

Korostan, että minäkin haluan aloittaa puhtaalta pöydältä, tililtä puuttuu 27000 mitä ovat mulle velkaa. Siitä niinku lähetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korostan, että minäkin haluan aloittaa puhtaalta pöydältä, tililtä puuttuu 27000 mitä ovat mulle velkaa. Siitä niinku lähetään.

Parempi että tuo 27.000 puuttuu sun tililtä eikä mun tililtä. Näin mun kannalta katsottuna.
        Mä päristelen tyytyväisenä Volsulla jatkossakin.

• Anonyymi

Ääliöt on ostanut volkkareita ja haluaa, että joku muu maksaa ne vedoten milloin mihinkin tekosyyhyn.

• Anonyymi

Voi ku ottaa koville, ei teillä oo rahaa kuin huijaamiseen. Teidän K Autolaisten vähättely ei vaikuta nettikirjoitteluun, teidän ainoa tapa vaikuttaa on hyvittää huijaukset, tai niin K Auto ainakin itse väittää kertoessaan että VW olisi sakot maksaneena puhdas pulmunen.

Ei mulla muuta, jatketaan kirjoittelua niin maailma pelastuu. Vielä se VW kyykähtää kun rahat loppuu kokonaan, johtoporras on aloituksen mukaan todella huolissaan kuluvan vuoden tuloksesta, löysässä hirressä kuvaa VW tilannetta parhaiten.

Ja kohta K Auton trolli kertoo Keskon totuuden, juuston myynti kasvoi taas.

• Anonyymi

Volkswagen on tähän mennessä voittanut kaikki kanteet, jotka nostaneet maat ovat kalliisti joutuneet toteamaan. Salaisina pidetyt päätökset, ovat tuoneet kymmeniä miljardeja VW konsernin kassaan. Ei yritys muuten olisi, tämän hetken vahvassa markkinatilanteessa.

Osta VW tuote ja tiedät tulevaisuutesi.

• Anonyymi

Osta VW ja korjaamolla saat tulevaisuutesi viettää.

• Anonyymi

Miksi salaiset kansiot? Onko jotain huijattu?

• Anonyymi

"Osta VW tuote ja tiedät tulevaisuutesi."

En tiedä, mutta ajatuskin jo nostaa verenpainetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi salaiset kansiot? Onko jotain huijattu?

On huijattu kymmeniä miljoonia asiakkaita ja viramomaisia ja edelleen jatkuu. Salaaminen johtuu siitä, että VW lahjoo tuomarit, lakimiehet ja viramomaiset lainarahalla, rahalla on siuri valta vaikkei se olis omaa. Suomessa Trafi katsoo VW toimintaa sormien läpi, joku syy siihen on oltava. Jos minä revin katalysaattorit ja muut tehosyöpöt ekolaitteet irti autosta tai muutan auton softaa niin siitä tulee rapsut ja hylky leimassa, mutta kun VW tekee saman niin se ei saa mitään rapsuja, ei ainakaan suomessa. Jännää miten eri kohtelu.

• Anonyymi

Juurikin näin! Eikös Jenkitkin maksaneet volkkarille sakkoina ja korvauksina 30 miljardia kun huijasivat suunnitellusti ja tarkoituksella volkkaria? Muistinko oikein? Tuomitsiko konserni vielä jenkkiviranomaisia lusimaan?

• Anonyymi

Juu konsernilla on oma tuomioistuin saksassa, oma väki hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4794
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3932
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3830
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      116
      2239
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1356
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1278
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      165
      1264
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      524
      1118
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe