Jatkuvasti huudetaan C:llä olevan nainen, mutta naisesta ei ole kuvia missään. MIksi? Naista ei siis ole! Jare on miehiin päin oleva mies. Miksi sitä ei ole pokkaa julistaa? Mikä syy lehdillä on peitellä Tuiskun ja Tiihosen miesystäviä. Missään C:n juhlissa ei kuvissa näy ainuttakaan naista.
Onko Cheekillä miesystävää?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hetero mies hän on ja tykkää kyllä naisista. En tiedä onko naista, ainakin oli josta kirjoitti sanatkin Rooma biisiin. paljonhan sitä spekuloitiin joka tuutissa kuka tämä nainen on josta ainakin itse kuulin et juuri se keski suomes oleva.
- Anonyymi
Ehkäpä siksi ettei halua levitellä henkilökohtaisia tietojaan. Miksi mielestäsi pitäisi olla tyttöystävä, kai ihmisillä saa olla oikeus olla yksinkin jos haluaa. Miksi sinua kiinnostaa onko vai ei ?????
Ei ole ainakaan miehiin menevä. Eiköhän lehdet kirjoittele aivan liikaa myös perättömiä juttuja, Jare haluaa ehkä olla rauhassa, kertoo sitten kun itse haluaa. - Anonyymi
Kyllä jotkut jaksaa vielä vuonna 2019 vääntää tota kaappi läppää. Jos ei tuo likkojaan esille niin leima on otassa. Kaikkihan sen tiesi et sillä oli naisystävä, jota ei tuonut julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862