Ei kuullosta aidolta

Anonyymi

Olet narsisti, juuri kuin kirjassa kuvataan.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaakko?

    • Anonyymi

      En tiedä ketä vedätät ja kuka on tällä kertaa "narsisti", mutta sun kiukuttelusi, mitätöintisi ja negatiivisuutesi kuulostaa kyllä aidolta. Vai kuulostaako?

      • Anonyymi

        Ketä tarkoitat, et sinä tiedä aloittajasta mitään, et sitäkään tekeekö hän tuota kaikkea mitä luettelit. Voi olla tuo " tällä kertaa " ei osukaan kohdalleen. Sinä laitat joka päivä johonkin kohtaan tämän saman litaniasi. Miksi? Onhan paljonkin narsisti - ihmisiä. Ja kun sellaiseen törmää ei ole hyvä olla.


      • Anonyymi

        Ja se tietty taas maalitauluna ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tarkoitat, et sinä tiedä aloittajasta mitään, et sitäkään tekeekö hän tuota kaikkea mitä luettelit. Voi olla tuo " tällä kertaa " ei osukaan kohdalleen. Sinä laitat joka päivä johonkin kohtaan tämän saman litaniasi. Miksi? Onhan paljonkin narsisti - ihmisiä. Ja kun sellaiseen törmää ei ole hyvä olla.

        Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!

        Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!

        Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia.

        Kieltoa kiellon päälle kuten aina ennenkin :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!

        Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia.

        Ihme tyyppi olet, miksi aloittajan tarkoittama ihminen ei olisi oikea narsisti, miksi kyseenalaistaa kenenkään sanomisia kun itsekin totesit ettet tunne aloittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltoa kiellon päälle kuten aina ennenkin :))

        En ole vastuussa sinun kuvitelmistasi kirjoittajien henkilöllisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vastuussa sinun kuvitelmistasi kirjoittajien henkilöllisyydestä.

        Silti täällä vedätät ihmisiä ja esiinnyt toisina hlöinä vuodesta toiseen, eiköhän ap tarkoittanut juuri sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti täällä vedätät ihmisiä ja esiinnyt toisina hlöinä vuodesta toiseen, eiköhän ap tarkoittanut juuri sinua

        Väärintunnistus. Ei tarkoittanut minua, koska en tee tuollaista ja _halveksin_ niitä, jotka tekevät.

        Siitä olen samaa mieltä, että muina esiintyvä vedättäjä saattaa hyvinkin olla NARSISTI.


      • Anonyymi

        Älä aina jaksa olla noin negatiivinen ja haukkua kaikkia, et sinä aloittajan tilanteesta mitään tiedä etkä siitäkään vaikka olisi kuinka narsisti hän josta kirjoitti. Miten susta on tullut tommonen ainainen kitisijä. Vai ootko sitten aina ollutkin.


    • Anonyymi

      Kyllä koira koiran tuntee!

    • Anonyymi

      sutten joukkoon kun joutuu niin ulvoa täytyy 😉

    • Anonyymi

      Kirjoitatko minusta kirjaa kun minun piti alunperin kirjoittaa sinusta, mutta kielsit sen.

    • Anonyymi

      En ole narsisti vaan minua vaivaa räyhähenki.

    • Anonyymi

      En ole narsisti olen saimaan norppa😊

    • Anonyymi

      Ite oot juristi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      231
      1970
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1208
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1018
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      88
      1016
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      773
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      753
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      688
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe