Olet narsisti, juuri kuin kirjassa kuvataan.
Ei kuullosta aidolta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaakko?
- Anonyymi
En tiedä ketä vedätät ja kuka on tällä kertaa "narsisti", mutta sun kiukuttelusi, mitätöintisi ja negatiivisuutesi kuulostaa kyllä aidolta. Vai kuulostaako?
- Anonyymi
Ketä tarkoitat, et sinä tiedä aloittajasta mitään, et sitäkään tekeekö hän tuota kaikkea mitä luettelit. Voi olla tuo " tällä kertaa " ei osukaan kohdalleen. Sinä laitat joka päivä johonkin kohtaan tämän saman litaniasi. Miksi? Onhan paljonkin narsisti - ihmisiä. Ja kun sellaiseen törmää ei ole hyvä olla.
- Anonyymi
Ja se tietty taas maalitauluna ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat, et sinä tiedä aloittajasta mitään, et sitäkään tekeekö hän tuota kaikkea mitä luettelit. Voi olla tuo " tällä kertaa " ei osukaan kohdalleen. Sinä laitat joka päivä johonkin kohtaan tämän saman litaniasi. Miksi? Onhan paljonkin narsisti - ihmisiä. Ja kun sellaiseen törmää ei ole hyvä olla.
Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!
Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!
Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia.Kieltoa kiellon päälle kuten aina ennenkin :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistat väärin, en laita "joka päivä johonkin kohtaan" mitään "litaniaa". wtf?!
Tietenkään en tiedä aloittajaa ja tietysti narsisteja on olemassa, oikeita sellaisia.Ihme tyyppi olet, miksi aloittajan tarkoittama ihminen ei olisi oikea narsisti, miksi kyseenalaistaa kenenkään sanomisia kun itsekin totesit ettet tunne aloittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltoa kiellon päälle kuten aina ennenkin :))
En ole vastuussa sinun kuvitelmistasi kirjoittajien henkilöllisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vastuussa sinun kuvitelmistasi kirjoittajien henkilöllisyydestä.
Silti täällä vedätät ihmisiä ja esiinnyt toisina hlöinä vuodesta toiseen, eiköhän ap tarkoittanut juuri sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti täällä vedätät ihmisiä ja esiinnyt toisina hlöinä vuodesta toiseen, eiköhän ap tarkoittanut juuri sinua
Väärintunnistus. Ei tarkoittanut minua, koska en tee tuollaista ja _halveksin_ niitä, jotka tekevät.
Siitä olen samaa mieltä, että muina esiintyvä vedättäjä saattaa hyvinkin olla NARSISTI. - Anonyymi
Älä aina jaksa olla noin negatiivinen ja haukkua kaikkia, et sinä aloittajan tilanteesta mitään tiedä etkä siitäkään vaikka olisi kuinka narsisti hän josta kirjoitti. Miten susta on tullut tommonen ainainen kitisijä. Vai ootko sitten aina ollutkin.
- Anonyymi
Kyllä koira koiran tuntee!
- Anonyymi
sutten joukkoon kun joutuu niin ulvoa täytyy 😉
- Anonyymi
Kirjoitatko minusta kirjaa kun minun piti alunperin kirjoittaa sinusta, mutta kielsit sen.
- Anonyymi
En ole narsisti vaan minua vaivaa räyhähenki.
- Anonyymi
En ole narsisti olen saimaan norppa😊
- Anonyymi
Ite oot juristi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681