Aikaa on kulunut siitä, kun viimeksi olen kirjoittanut esseetä. Sinällään kirjoittaminen on minulle helppoa mutta pari asiaa askarruttaa.
Tehtävänannossa sanotaan, että "pohdi vuoropuhelussa kirjatiedon kanssa", Eli kirjoitanko suoraan lähdemateriaalista tietyn pätkän sanatarkasti, kirjoitan mistä lähteestä se on ja sitten perään oma pohdinta ja taas seuraavassa kappaleessa sama jne. ?
Muitakin hyviä vinkkejä saa heitellä! :)
Esseen kirjoittamisesta
1
813
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtävänanto tarkoittaa sitä, että yhdistät esseessä aineistoa ja omaa pohdintaa. Aineistoon voit viitata joko lainaamalla tai omin sanoin kuitenkin mainiten lähteen, eli kerrot mitä aineisto pohtii ja pohdit aihetta aineiston ja itsesi näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959