Aikaa on kulunut siitä, kun viimeksi olen kirjoittanut esseetä. Sinällään kirjoittaminen on minulle helppoa mutta pari asiaa askarruttaa.
Tehtävänannossa sanotaan, että "pohdi vuoropuhelussa kirjatiedon kanssa", Eli kirjoitanko suoraan lähdemateriaalista tietyn pätkän sanatarkasti, kirjoitan mistä lähteestä se on ja sitten perään oma pohdinta ja taas seuraavassa kappaleessa sama jne. ?
Muitakin hyviä vinkkejä saa heitellä! :)
Esseen kirjoittamisesta
1
915
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtävänanto tarkoittaa sitä, että yhdistät esseessä aineistoa ja omaa pohdintaa. Aineistoon voit viitata joko lainaamalla tai omin sanoin kuitenkin mainiten lähteen, eli kerrot mitä aineisto pohtii ja pohdit aihetta aineiston ja itsesi näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864