Kaunis, seksikäs ja naiselliset muodot omaava haluttava nainen. Sinä.
Ajatus sinusta
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kehut jotain kauniiksi ihan kasvotusten, se yleensä saa toisen hyvälle mielelle. Tuijottaminen (kuolaaminen..😳..) ei ehkäpä.
Musta olis kiva jos yks ihana mua kehuisi.- Anonyymi
Tässä tapauksessa ei kuolaamista.
- Anonyymi
Tietääkö nainen että ajattelet noin? Tai haluatko edes tietävän? Kaikki ajatukset eivät ole ääneen sanottavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö nainen että ajattelet noin? Tai haluatko edes tietävän? Kaikki ajatukset eivät ole ääneen sanottavia.
Eipä niin, ne ripuloidaan palstalle 😷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain siinä tapauksessa, että itse tiedän hänen vastaavat ajatukset minusta
- Anonyymi
Minä ainakin olisin onnellinen, jos joskisi minua.
nimim. minä vain- Anonyymi
Itsekin olisin onnellinen jos naisella oisi vähän vastaavia, mieheen, minuun kohdistuvia ajatuksia
- Anonyymi
Jos ap olisi hän, niin kaikki hänessä miellyttää, sekä fyysinen että henkinen puoli. Hän on juuri oikeanlainen joka suhteessa.
nimim. minä vain- Anonyymi
Jos sinä oisit hän. Hänessä miellyttää tärkein eli luonne, elämänkatsomus ja kuuma vartalo yhdistettynä kauniisiin kasvoihin.
- Anonyymi
Itseään on kovin vaikea nähdä samoin silmin kuin muut, mutta toivon todella, että omaisin hänen mielestään nuo ominaisuudet.
Jos olet hän, voisitko laittaa jonkin tunnisteen, esim. paljonko meidän asuinpaikoilla on välimatkaa, tai milloin viimeksi nähtiin, tai jonkin muun, jonka keksit.
nimim. minä vain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseään on kovin vaikea nähdä samoin silmin kuin muut, mutta toivon todella, että omaisin hänen mielestään nuo ominaisuudet.
Jos olet hän, voisitko laittaa jonkin tunnisteen, esim. paljonko meidän asuinpaikoilla on välimatkaa, tai milloin viimeksi nähtiin, tai jonkin muun, jonka keksit.
nimim. minä vainYritän. Ellen väärin huomannut, nainen katsoi, katselee minua, jopa katselenko häntä. Sitten mielestäni nainen yrittäny ns parhaita puoliaan tuoda esiin, minulle. Tässä alkua, haluaisin että myös itse laitat.
- Anonyymi
Missä katsoi? Mitkä ovat "parhaat puolet", joita olen yrittänyt tuoda esiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä katsoi? Mitkä ovat "parhaat puolet", joita olen yrittänyt tuoda esiin?
Haluaisin myös että sinä laitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän. Ellen väärin huomannut, nainen katsoi, katselee minua, jopa katselenko häntä. Sitten mielestäni nainen yrittäny ns parhaita puoliaan tuoda esiin, minulle. Tässä alkua, haluaisin että myös itse laitat.
Sääret, ainakin.
- Anonyymi
Oliko laivalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko laivalla?
Ei tosiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän. Ellen väärin huomannut, nainen katsoi, katselee minua, jopa katselenko häntä. Sitten mielestäni nainen yrittäny ns parhaita puoliaan tuoda esiin, minulle. Tässä alkua, haluaisin että myös itse laitat.
Miten minusta tuntuu, että esim. tämä "mielestäni nainen yrittäny ns parhaita puoliaan tuoda esiin, minulle" on aivan erityylistä tekstiä, kuin noissa aikaisemmissa vastauksissa. Oletko sama henkilö, joka nuo kirjoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että esim. tämä "mielestäni nainen yrittäny ns parhaita puoliaan tuoda esiin, minulle" on aivan erityylistä tekstiä, kuin noissa aikaisemmissa vastauksissa. Oletko sama henkilö, joka nuo kirjoitti?
Tuntumasi väärä,. Olen ja tänne onneksi saa kirjoittaa eri asioista ja ei voi mitään jos tyyli ei samanlainen kokoketjua
- Anonyymi
Tyyli voi muuttua, mutta tason romahdus kertoo eri kirjoittajan olevan kyseessä.
Mitä järkeä tulla sotkemaan väliin. Tosi ilkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimim. minä vainOlen arka, enkä oikein hyvää tunnisteasiaa uskalla laittaa.
- Anonyymi
Miksi et uskalla? Arkailetko siksi, että pelkäät jonkun ulkopuolisen tunnistavan?
Jos pyytäisin sinua kertomaan. mikä on suurin (väkirikkain) kaupunki, jossa olemme nähneet (ei Helsinki), niin luuletko että siitä joku tunnistaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et uskalla? Arkailetko siksi, että pelkäät jonkun ulkopuolisen tunnistavan?
Jos pyytäisin sinua kertomaan. mikä on suurin (väkirikkain) kaupunki, jossa olemme nähneet (ei Helsinki), niin luuletko että siitä joku tunnistaisi.En ala laittaa tänne. Eiköhän hänkin jotain jo sanoisi eikä vain kyselisi
- Anonyymi
Etkö "ala laittaa", no eihän sille sitten voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö "ala laittaa", no eihän sille sitten voi mitään.
Yksipuolista kyselyä! Eikä hän noihin 3 aikoihin täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimim. minä vainMikset itse laita? Hän laittaisi, eikä edes tuollaista alkaisi minulta kysyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyli voi muuttua, mutta tason romahdus kertoo eri kirjoittajan olevan kyseessä.
Mitä järkeä tulla sotkemaan väliin. Tosi ilkeää.Ei tuossa taso romahtanut vaan hyvä kirjoitus.
Ei ap
- Anonyymi
Lindsey Vonn on kyllä hot. Sporttinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318