Jahas tuli tuo 300pv täyteen pari kk sitten. Nyt tuli postissa joku kirje että voi tulla käymään orjapajalla kun vaan sopii. Ei ollut aikaa siinä. Minä en sinne rikollisliigaan mene, koska minä
en neuvottele rikollisjärjestön kanssa omien oikeuksieni alasajamisesta, joka myös laittomasti kyttää terveystietojani, vaikka olen sen kieltänyt. Leikatkoon vaan kaikki tuet, niin minä rupean saarnaamaan oikein kunnolla sitten pelastuksesta Jeesuksesta Kristuksesta, tai kyllä minä muutenkin saarnaan kävi miten kävi. Kyllä Herra omistaan huolta pitää vaikka henki menisi, niin ainakaan ei tarvitse sielunvihollisen palvelijoita kumarrella. Nuhtelen teitä kaikkia saastaiset henget virkakoneistoa myöden Jeesuksen nimessä ja sidon teidät hengessä ja annan enkeleille käskyn kiduttaa teitä tarpeen tullen ja pitkän aikaa. Teitte mitä tahansa virkanilkit, niin minä annan teille anteeksi, ja toivon että te käännytte Jumalan puoleen vielä joku päivä ja kadutte tekojanne. Amen.
En aijo alistua rikollisjärjestön toimenpiteisiin
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuntelen juuri Robert Breakerin saarnoja lopun ajoista. Hyvä puhuja. Olen oppinut paljon. Suosittelen kuuntelemaan. Monet uskovat, että 2012 alkoi lopun ajat. Ensin oli seitsemän lihavaa vuotta ja nyt ehkä tänä vuonna alkaisi kurjat ajat. Kurja aika tosin koskee vain niitä, joita ei vaivan ajan alussa temmata taivaaseen. On valtava lohtu ajatella, että pian pääsemme täältä. Tarkkaa aikaa ei kukaan tiedä, paitsi Jumala, mutta ajan merkit ovat selvät.
Nyt olisi aika rohkaista itsensä puhumaan Jeesuksesta myös tyrannian kätyreille ja tavissyntisille. Kaikki me olemme syntisiä, mutta Jeesus antaa anteeksi jopa sossun ja työttömyystoimiston virkailjoille, jos he nöyrtyvät pyytämään armoa. Jos emme puhu pelastumisen evankeliumista nyt, kun vielä voi olla kristitty menettämättä päätään, joudumme varmaan siitä tilille Kristuksen tuomioistuimen edessä. Jos toimimme vain itsekkäin motiivein, emme kokoa perintöä taivaaseen. Minä olen uskaltautunut puhumaan Jeesuksesta vain harvoille. Haluaisin olla rohkeampi. Voisihan sitä myös kirjoittaa lehtisiä ja jakaa niitä.
Olen iloinen, että Jeesus on pelastanut sinutkin. - Anonyymi
Kiitos veliseni rohkaisevasta viestistäsi, olen onnellinen myös puolestasi, Jeesus elää tänäkin päivänä ja tekee ihmeitä. Minulla on käynyt pitkään jo mielessä, että pitäisi saarnata oikein kunnolla näille virkailijoille. Harvoin tai oikeastaan en koskaan heitä näe. Printatut laput olisi hyvä idea tai käyntikortit, joissa olisi julistusta Jeesuksen pelastustyöstä ja miten voi pelastua helvetiltä.
Niitä lehtisiä voi jättää minne vaan, vaikka kaupan hyllyille, kyllä joku ne aina lukee, jos ei uskalla suoraan käteen antaa, vaikka sekin kyllä olisi meidän tehtävä, eli lähestyä rohkeasti vaan ihmisiä, koska sitä Jumala varmasti haluaisi meidän tekevän. Pitääpä tsekata tuo Robert Braker. Mä olen itse seurannut aika paljon Chris Lasalan opetuksia youtubessa.- Anonyymi
Netissä on niin paljon myös vääristeltyä opetusta, mutta seuraavat vaikuttavat minusta vilpittömiltä ja olen kuunnellut heitä paljon: Charles Lawson, Gene Kim, Peter Ruckman, David Peacock.
- Anonyymi
Kiitos paljon noista. Chris Lasalasta en ole vielä varma, jotkut saarnat ok, jotkut ei. Mitä mieltä olet Mark Driscollista ja Derek Prince ? Minusta ihan ok myös.
- Anonyymi
Chris Lasalaa kuuntelin pari juttua, mutta jokin karsasti. Olikohan niin, ettei hän käyttänyt KJV:tä, vaan jotain satanistikäännöstä - en muista. Englanninkielisellä saarnaajalla ei pitäisi olla mitään tekosyytä olla käyttämättä aitoa Raamattua. Mark Driscollia en ole kuunnellut. Derek Prince puhuu joistakin asioista hyvin, mutta hänessä on minun mielestäni jokin hyvin raskas henki, jotain masentavaa. En osaa sanoa, mikä se on, mutta en pidä hänestä. Kuuntelin häntä jonkin aikaa, mutta en enää kuuntele.
Suomalaisista Juhani Laukkosen toivoisin saarnaavan useamminkin, samoin Mattilan Maunon. Mauno ei liene mikään Raamatun oppinut, vaan amatööri, mutta kuuntelen häntä mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875