Te-tädin bonukset

Anonyymi

Paljonko tulee bonusta kun saatte orjan työkokeiluun?

Tehän voitte laittaa sen niinkin, jos työtön itse löytää kokeilupalkan, niin
väännätte sen niin, että te hankkisitte sen paikan ja lahjusbonus tulee tilille.

Jos saatte huijattua tai pakotettu orjan jollekkin työkkärin tai typin järjestämälle
puuhapajalle, niin onko lahjus yhtä iso kuin työkokeilussa?

Tuleeko jotain sanktioita, jos ette saa tiettyä määrää orjia toimenpiteisiin,
vai katkaisetteko vaan laittomasti työhaun? Eli toimitte niinkuin tuomareina ja pyövelinä,
pelkkää hiiren nappulaa painamalla.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bonuksia maksetaan vasta sitten kun on saatu enemmänkin työttömiä PALKKAtöihin. Ei niistä kuntouttavista mitään bonuksia makseta, sillä työtön ei saa edelleen jonkinlaista tukea kelalta tai sossusta. Vasta palkkatöihin saaduista maksetaan bonuksia.

• Anonyymi

Saahan jos hakee. Se on ihan oma vika jos ei hae tukiaan.

• Anonyymi

Tiääks mä sain kerran työssäni tulospalkkion. Tosin se palkkio maksettiin mulle työsuhteen päättyessä, lähiesimiehet eivät asialle mukamas mitään voineet, se kun oli isommista herroista kiinni, että työ päättyi. Ja oikeesti siinä samassa rytäkässä päättyi muutamalta muutakin työ.

No, mut siis, sitten myöhemmin työkkäri on yrittänyt pistää mut sellaiseen luokkaan, että mä en osaa enkä halua enkä pysty tekemään töitäni. No, jos mä tyrkkään tälle nykyiselle työkkärille sen paperin minkä mä tosta palkkion maksaneelta työnantajalta sain, niin tää nykyinen työkkäri varmaan menis tekemään asiasta mitätöitivä merkintöjä mun tietoihin.
        Tää nykyinen työkkäri on todella järkyttävimmästä päästä.

Mut parempi kun en anna sitä paperia niille, ei se niillä saamieni tietojen mukaan muuten ole nähtävänäkään, sillä työkkärit kuulemma toimivat alueellisina yksikköinä. Eivät pääse mukamas toistensa juttuja näkemään... Näin mulle väitti työkkäreiden yhteinen tietosuojavastaava, että tiedot ovat alueellisia. Eli mun tietoja ei nähdä ympäri maata.... Näin väitti. Tosin sanotaas näin, että nykyisen työkkärin toimet ovat olleet sen verran usein tässä viime aikoina kaikkea muuta kuin asiallisia ja kirjoitukset ja annetut vastaukset kaikkea muuta kuin totuudessa pysyviä, että eipä taida olla aihetta luottaa tuonkaan valtakunnallisen tietosuojavastaavan antamiin puheisiin. Tietosuojavastaava ei ole sama kuin tietosuojavaltuutettu.

• Anonyymi

Jollakin alueellisessa työkkärissä voi olla käytäntö se, että bonuksia maksetaan sille, joka parhaiten ja eniten ja tuloksellisemmin tekee valheellisia kirjauksia ja niihin perustuvia päätöksiä asiakkaansa suhteen. Valheellisia kirjauksia - eli väittää täysin totuudenvastaista merkinnöissään. Ja jos näistä totuudenvastaisuuksista tekee oikaisuvaatimuksia, niin esimies menee ja hyväksyy ne valheet!
        Kirjaavat valheita, puolitotuuksia, tilaisuuden tullen vääristelevät tietoja.
        Pitkin matkaa!

• Anonyymi

Ohhoh nyt taisi tulla iiiso valhe. Kyllä mun kohdalla täti oli kovinkin innokas saamaa minua jollekin pajalle, mutta kieltäydyin. Oli kovin pettynyt ja masentuneen oloinen sen jälkeen.

• Anonyymi

Työttömät=juutalaiset natsi-saksassa, voisin kirjoittaa asiasta asia lehden tai sitcom sarjan, mutta paskan marjat olen työtön.. hei kirjoitan sitten paperilapun.txt ja piilotan sen te-palveluun tai en mä osaa kun oon työtön.. tai sitten mää kerään niitä työttömiä omaan rekisteriin ja sanon sille mollille et me mennään nyt mun tuki pajalle paukuttaan laskuja.. mut enhän mä voi kun mää oon työtön..

• Anonyymi

Tästä asiasta tuli mieleeni: oletteko vaatineet kunnan sosiaalitoimistosta ja työnestotoimistosta teitä koskevat paperit? Hämmästytte varmaan, mitä valheita mammaraiset ovat teistä väkertäneet. Ei tuollaisia hirmutoimenpiteitä voi ihmiselle tehdä ilman että jonkinlaista paperisaastaa on kehiteltävä. Teitä varmaan kiinnostaa tietää, millä verukkeella teidät on yritetty leimata mielisairaaksi tai tosiaan paperilla leimattukin, pakottamalla teidät orjapuuhasteluun. Minua ainakin kiinnostaisi...

• Anonyymi

Asiattomuuksista ja valheista voi sitten tehdä valituksen tai jopa kunnianloukkaustutkimuspyynnön. Pakkohan sieltä on löytyä valheita, jos on kyse terveestä ihmisestä, eli tavissuomalaisesta.

Heidän on pakko vastata tietyssä ajassa. Jokaisella on oikeus saada itseään koskevat paperit. Sekin oikeus varmaan vielä romutetaan, mutta vielä tällä hetkellä näin on.

• Anonyymi

TE-toimiston osalta asiakkaiden henkilörekisteritietoja ei tarvitse enää vaatia paperille tulostettuina, sillä TE-palvelut.fi-sivustolla pääsee omiin tietoihinsa kirjautuneena näkemään itseänsä koskevat henkilötietorekisterimerkinnät.
        Sinne vaan katselemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TE-toimiston osalta asiakkaiden henkilörekisteritietoja ei tarvitse enää vaatia paperille tulostettuina, sillä TE-palvelut.fi-sivustolla pääsee omiin tietoihinsa kirjautuneena näkemään itseänsä koskevat henkilötietorekisterimerkinnät.
        Sinne vaan katselemaan.

Orjuutukseen tuomitsemisen taitaa käytännössä tehdä kunnan sosiaalitoimiston virkailija, ja jotainhan hänen on papereihin väsättävä 'syyksi', miksi kuntalainen ollaan pakottamassa vastoin tahtoaan 'kuntouttavaan työtoimintaan', leimaten hänet loppuiäkseen ja estäen niiden olemattomienkien työpaikkojen saannin, kun sana kiertää pikkukylässä nopeasti. Nuo sossun väsäämät paperit eivät taida näkyä työttömyystoimiston verkkosivuilla, joten ne pitää vaatia sossusta. Sossusta, jonka asiakkaaksi et ole koskaan pyrkinyt, mutta jonne sinut on karenssin uhalla pakotettu. Sairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne vaan katselemaan.

Ei siellä näy edes 1/100 sinusta kirjattuja tietoja.

• Anonyymi

Hohohhoijjaa. Kun näitä lukee nii n ei voi muuta kuin ihmetellä, kuinka monta skitsofreenikkoa on jäänyt vailla oikeaa diagnoosia ja lääkitystä!

• Anonyymi

Eläkkeen tienuu on raskasta työtä. Kela tappaa kaiken inhimillisyyden.

• Anonyymi

Ne bonukset mitä TE-toimiston työntekijät voi saada on 2-3% palkasta vuodessa. Ei tod.näk. hirveästi motivoi ketään sinua tai muutakaan työnvieroksujaa pakottamaan töihin tai palveluihin.

Joku kommentoi TE-toimiston henkilöä koskevaa materiaalista. Kuka tahansa TE-toimiston asiakas voi mennä TE-toimostn oma asionti -palvelun kautta lataamaan kaiken itseään koskevan tiedon, jota TE-toimistolla on. Eipä siellä mitään kovin mielenkiintoista yleensä löydy.

Yt. TE-täjät tietää.

• Anonyymi

" Hohohhoijjaa. Kun näitä lukee nii n ei voi muuta kuin ihmetellä, kuinka monta skitsofreenikkoa on jäänyt vailla oikeaa diagnoosia ja lääkitystä! "

Minä olen ihan samaa mieltä, hoitoon vaan koko TE-väki. Kyllä ne toimiston loiset pitäisi saada johonkin palkattomaan kuntoutukseen, kun täällä vaan aikaansa viettävät. Loppuisi se vetelehtimen siellä ja alkaisi työ maistumaan orjapajalla. Ei voi muutakun ihmetellä tätä nykymenoa ja lusmuilua veromaksajien rahoilla. Hävetkää!

• Anonyymi

suomalaiset työttömät.töihin.nyt tuloo ulkomailta tekijät.luuserit koulutustaan vastaavaan työhön tai pakkokoulutukseen.en jumalauta ymmärrä jos kortistossa roikutaan vuodesta toiseen.he kuuluu jo muihin "tulonsiirto"porukoihin.työ ku työ on kevattava.vaikka pas,,,huussin tyhjennykseen jos koulutus ei kelpaa.itse valitsee oman tiensä jokainen.ilmasta RAHAA EI OLE!

• Anonyymi

Osuit naulan kantaan, hyvä kommentti. Huutava pula esim. hitsaajista, täsmäkoulutuksella pääsis nopeesti työhön kohtuulliseen ansiotasoon. Samoin autotehtaalle ym. ym. Mutta kun on tottunut ilmaiseen elatukseen, ei työnteko kiinnosta. Tämän kun oppii jo peruskoulun päätyttyä, on toivo Suomalaisten työllistymisestä menetetty. Täällä vaan nuristaan "pienistä" tuista, jotka eivät riitä miljonääritasoiseen elämäntapaan.

• Anonyymi

"Huutava pula esim. hitsaajista, täsmäkoulutuksella pääsis nopeesti työhön kohtuulliseen ansiotasoon. Samoin autotehtaalle ym. ym. Mutta kun on tottunut ilmaiseen elatukseen, ei työnteko kiinnosta"

No niin naulaan kantaan osuit, sitä minä olen juuri toitottanut näille virkailijoille, että menisivät kunnon töihin, olisi autotehtaalla töitä paljonkin, siellä vaan pitäisi tehdä aika rivakkaan niitä hommia, että mahtaako kunto riittää, kun on koko ikänsä istunut TE toimistossa? Pitäisi varmaan ensin kuntouttaa nämä loiset pajalla?? Kyllä se siitä sitten se työnteko maistuu kun saa hieman paikkoja kuntoon ensin.

• Anonyymi

Miltähän tuoksuisi semmonen päivän tuolilla mehustunut virkailijan pimpsa.

• Anonyymi

Te-toimiston virkailijoilla on työ, asiakkailla ei.

• Anonyymi

Ja entäs sitten. Koita itse tuommosella 500 sitten jonnekin muualle lähteä niin ei onnistu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te-toimiston virkailijoilla on työ, asiakkailla ei.

Mikä hemmetti se sellanen "työ" oikein on? Minkähän näkönen se on? Minkä kokonen? Minkä värinen?
        Ihan sama mutta voit työntää sen "työn" hanuriisi ihan omalla vastuulla.
        Aikoinaan huilasin Kuopiossa puiston penkillä vaaka-asennossa rankan reissun jäläkeen ja siihen tuli kaksi poliisia joista tyhmemmän näköinen kysyi "Mittee työ siinä makkootte", silloin kuulin viimeksi sanan "työ" mutta en uskaltanut kysyä niiiltä polliisseilta mitä se tarkottaa kun olivat niin hölmön näkösijä ettei olis varmaan tienneetkään.

• Anonyymi

"Te-toimiston virkailijoilla on työ, asiakkailla ei"

Noniin sitä minä olen jo pitkään toitottanut että, nämä virkailijat pitäisi saada oikeisiin töihin.
      Tuossa mallissa kummallakaan ei ole töitä. Työtön maksaa virkailjaloisen palkan, ja siitä että
      hänen oikeuksiaan voisi nakertaa aika ajoin. Te täti saa siis vainoamisesta "palkan", ja valtio maksaa myös vainopalkkiota tarvittaessa. Kääntykää Jeesuksen puoleen, ja tehkää parannus.
      Se on kuule sininen tai punainen pilleri, niinkuin Matrixissa aikoinaan. Punainen pilleri on Jeesuksen pelastustyön vastaanottaminen, katumus ja Jeesuksen seuraaminen. Sininen pilleri on
      olla tekemättä mitään ja pysyä yhtä pahana kuin ennenkin, joka lopulta vie helvettiin.
      Jeesus on tie, totuus ja elämä. Amen.

• Anonyymi

Onpa todella outoa porukkaa tässäkin ns. keskusteluketjussa. Pikadiagnoosina taidan heittää, että kun ihmisellä on paha mieli, kenties omaa syyttään tai ihan itseaiheutettuna, niin se on helpointa purkaa toisiin ihmisiin. Perinteisiä kohteita ovat yhteiskunnallista auttamistyötä tekevät kuten työkkäri, sossu ja kela. Niissä kaikissa kuitenkin suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä saamiinsa palveluihin - tästä on ihan faktaa olemassa, mutta niitä asiakaspalautteita ei julkisteta kuin omassa organisaatiossa ja sen ylemmillä tahoilla.
      Koettakaa ihmiset katsoa peiliinne ja miettiä, mitä itse voisi tehdä oman tilanteensa edistämiseksi. Tiedän senkin, että läheskään kaikki työntantajat eivät hae työvoimaa työkkärin kautta - syynä juuri se, että tarjolla on liikaa sellaista työvoimaa, jonka asenne ja suhtautuminen työhön on negatiivista.
      Kyllä ne työkkärin tädit ja sedät ovat työttömien auttajia - siitä heille palkkaa maksetaan. Tosin mielestäni aivan liian vähän. (En ole itse kohderyhmästä eikä kukaan läheisenikään) Heidän kanssaan voi keskustella ja he ovat vaitiolovelvollisia, joten aratkin, työnteon esteenä olevat asiat voi kertoa ja suunnitella avunpyyntökuviot asiaa enemmän tunteviin suuntiin.
      Suomessa on aivan liikka niitä ihmisiä, jotka eivät ole valmiita tekemään uhrauksia esim. sen suhteen, että voisivat vastaanottaa mitä tahansa työtä. Kerron, että "kaikki käy" -asenne on tuonut monelle ihmiselle sen kenkun työn jälkeen mahdollisuuden sijoittua työmarkkinoilla sellaiseen työhön, mikä on ollut haaveissakin. - Jos tämä tuntuu omakohtaiselta, niin mene työkkäriin ja purkaudu ja tee itsellesi ryhdin korotus.

• Anonyymi

Näin juuri. Voit kopioida tämän kommentin jokaiseen valitus viestiin muistutukseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe