Tänään tuli osari ja nousi 20%.
Tämä nyt on vaan vinkki että pitkän laskun jälkeen vaikea uskoa että enää laskee näin hyvän raportin jälkeen.
Täältä voi lukea lisää: https://www.avanza.se/placera/forum/forum/leovegas.html
Ainakin Chromessa ruotsin voi kääntää suomeksi.
Kiinteä Q1-tulos ja hyvä alku Q2: sta
LeoVegas raportoi odotettua paremmasta tuloksesta Q1: lle sekä tuloja että käyttökatetta konsensuksen yläpuolella. Raportin osuus on ollut hyvin heikko, ja odotamme, että osakkeella on helpotusta ja että konsensusta nostetaan 3-5%. Meillä on suositus Osta ja tavoitehinta 62 SEK.
Odotettua parempi ja hyvä alku Q2: ssa
LeoVegasin liikevaihto oli 86,3 milj. Euroa ja käyttökate 7,2 milj. Euroa, mikä oli parempi kuin konsensustodistukset 85,3 milj. Euroa liikevaihdosta ja 4,5 milj. LeoVegas raportoi myös positiivisesti, että huhtikuussa liikevaihto oli 30,5 miljoonaa euroa, mikä tarkoittaa 91,5 miljoonan euron neljännesvuosittaista korkoa verrattuna 89,5 miljoonan euron konsensustodistukseen. Ruotsi oli odotetusti heikko, mutta yhtiö toteaa, että liikevaihto nousee kuukausittain ja myös Q2: een. Yhdistynyt kuningaskunta oli edelleen haastava Q1: ssä, vaikka Rocket X: n kasvu jatkui ensimmäisellä neljänneksellä. Suurin positiivinen panos tuli Saksasta ja LeoVegas lisää myös, että myös Suomi, Tanska, Kanada ja Italia kehittyivät hyvin. Tavoitehinta 62 kruunua perustuu keskimääräiseen EV / EBIT-arvoon 10x 2021p ja kassavirran arvostukseen (WACC 11,2% ja pitkän aikavälin käyttökateprosentti 15%).
Meillä on suositus Osta.
LeoVegasin osake
Anonyymi
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on pieni siivu Betsson ia. Löytyy ainakin Ruotsin pörssistä. Firma on todellakin eri kaliiberia kuin LeoVegas. Reippaasti isompi. En pahemmin lyö vetoa, paitsi sijoittelen pörssiosakkeisiin ;) mutta olen kuullut että Betssonilla homma pelaa eikä ole muutakaan huonoa sanottavaa asiakkaan näkövinkkelistä. LeoVegasiin en ole tutustunut kunnolla joten en kommentoi sitä sen enempää. Talouspuoleen jokainen saa itse perehtyä. Itseni mielestä Betsson ei ole ylihinnoiteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241