kannataako Salossa asuminen ja työ? entä banaanit ja piirakat ja suklaat ja vaahdot? onko salossa oikeaa elämää? onko Salossa mustia aukkoja?
kannattaako ja kannataakoo
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule Kuusjoelle täällä on elämää.
- Anonyymi
Eikö siellä ole se Kuusjoen puuttini joka kokovartalokortonki päällä polkee pitkin kylää.
- Anonyymi
Polkee polkee PANNEE PANNEE halvalla
- Anonyymi
Kiitetty olkoon äiti Venäjä. Hurraa!
- Anonyymi
Kannattaa Muumimaailmaan tulla. Siellä on oikeaa elämää ja jokainen päivä on elämisen arvoista
- Anonyymi
Ei kannata konkassa Salo ja katsokaa plazan pelaamon esdustaakin ja koko katua
- Anonyymi
Ei tosiaan kannata. Salolaisten kanssa saa olla varovainen. Osa ajaa melkein päällekkin ja vihaisia pikkuasioista ja osa ihan ihme hyypiöitä ja ongelmaisia ja roikkuvat pelaamon ja Plazan nurkilla ja kujilta tulevat kysyyn tupakkaa
- Anonyymi
Ilmankos plaza tyhjenee ja rapistuu ja koko Salokin.
- Anonyymi
No osalla menee ihan hyvin? Ja osalla ei taida mennä?. Taitaa olla sama kuin koko Suomessa että porukka alkaa vähäsen hajaantua. Ei sairaiden ja työttömien kurittaminen maan eikä kaupungin tilanteelle niin hyvää tee!. Jollain vielä pimahtaa ja tulee huonoa jälkeä..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788