Nimetön ilmoitus

Anonyymi

Ajattelin rakastaa sinua mies koko loppuelämäni. Vaikka et huolisi muruakaan näistä tunteista.

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä? Mitä Ja miksi?

• Anonyymi

Muuatta miestä, jonka näin lyhyesti tänään hänen työpaikallaan. Hänellä on aina paikka sydämessäni, vaikka olisikin toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuatta miestä, jonka näin lyhyesti tänään hänen työpaikallaan. Hänellä on aina paikka sydämessäni, vaikka olisikin toisen.

Mitä hän teki työssään kun hänet näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkillä muuanmies? Työpaikasta ei ole kylläkään tietoa, ellei käy työstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän teki työssään kun hänet näit?

Otti vastaan jotain minkä toin hänen korjattavakseen.

• Anonyymi

Jos sinusta joskus tuntuu, että välillämme on jokin muuri, voit välillä nojata siihen ja levätä tai . . Lämmitellä. . .

• Anonyymi

Ihana. Pitäsköhän itkeä vai nauraa.

• Anonyymi

Minä tykkään susta kans.

• Anonyymi

Mutta ystävänä. Se sopii minulle niin hyvin. Kaikki on hyvin, erinomaisesti. Elämä hymyilee😃

• Anonyymi

Ystävyys ei riitä minulle. Siksi en palaa siihen mitä oli ennen ja leiki, etten tunne syvemmin.

Ja olen varma, että hänellä oli myös jossain vaiheessa tunteita minua kohtaan, mutta ei koskaan uskaltanut kohdata niitä. Joskus, vaikka vuosien ja vuosikymmentenkin päästä, aion vielä vaatia hänet tilille niistä. Olen ansainnut totuuden.

• Anonyymi

Sinä et ole minulle ystävä, olet minulle rakas ystävä❤

• Anonyymi

Miten pystytte ystävyyteen, jos rakastatte? Miten voitte olla haluamatta koskettaa, halata, suudella ja rakastella, antaa kaikkenne? Haluaisin edes kerran voida imeä itseeni kaiken hänen läheisyydestään, ihmetellä miten hän on juuri sellainen kuin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pystytte ystävyyteen, jos rakastatte? Miten voitte olla haluamatta koskettaa, halata, suudella ja rakastella, antaa kaikkenne? Haluaisin edes kerran voida imeä itseeni kaiken hänen läheisyydestään, ihmetellä miten hän on juuri sellainen kuin on.

Ystävää, raskastakin voi kyllä koskettaa ja ihan halatakin❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävää, raskastakin voi kyllä koskettaa ja ihan halatakin❤️

Itse kyllä olisin vaarassa lipsahtaa tietyn rajan yli. Olen kerran halannut häntä, tavallaan hyvästiksi ja hyvän onnen toivotukseksi, mutta jos halaisin uudestaan... olisi vain hyvin vaikeaa päästää irti ja en halaisi häntä kuten ystävää halataan. *aloittaja

Nämä ketjut ovat sekavia tämän uuden muutoksen myötä, mutta se on totta, että näin hänet eilen työasioissa ohimennen. Jännitin hieman ennalta menenkö lukkoon kuten viime kerralla, mutta toisaalta elämässä on nyt sen verran enemmän toivoa, että uskalsin olla enemmän oma itseni.

• Anonyymi

Me molemmat tiedämme sen. Näin on oikein ja siinä pysymme. Voimme molemmat katsoa itseämme silmiin. Tämä on hyvä. Elämä tämän meille korvaa, uskon niin.

• Anonyymi

Aika moni täällä tuntuu olevan valmis ottamaan vastaan toisen rakkauden antamatta mitään takaisin?

• Anonyymi

Ei elämä voi mitenkään korvata sitä, ettei saa olla rakastamansa ihmisen kanssa. Ei sitä voi millään korvata.

• Anonyymi

Ehkä jossain toisessa elämässä vein sinut toiselta tai särjin sydämesi, ja maksan siitä nyt karmaa. Ei tätä muuten voi selittää. *aloittaja

• Anonyymi

Lisään vielä tämän tähän: https://youtu.be/-eWJmN8D820

Luulen, että monesta on kummallista, että elän elämääni aina vain yksin, mutta jos en koskaan löydä kenestäkään toisesta samaa tunnetta, niin asia on näin.

• Anonyymi

Ymmärrän sinua mutta ei tämä ole helppoa minullekaan. Kamppailen.
      Kuitenkin tunnen tekeväni tässä oikein. Se tuottaa minulle hyvän olon.
      En voisi tehdä miehelleni kurjaa temppua, kun hänellä on terveydellisiä ongelmia ja meillä vihdoin on seesteisempää.

• Anonyymi

Uskon, että ajattelet jossakin vaiheessa toisella tavalla. Sinussa on nuoruuden jyrkkyyttä nyt. Elämä voi yllättää. Voi kuinka toivon sinulle hyvää ja että pääset tästä yli. Tarvitset myös tahtoa mennä eteenpäin.

• Anonyymi

Nuoruus on jo taakse jäänyttä elämää ja jyrkkyyteen on varaa vanhempanakin. *aloittaja

• Anonyymi

Kaiken jälkeenkin ajattelen sinua yhä hellyydellä. Annoin anteeksi viime vuoden. *aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      179
      13494
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4920
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2843
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe