Ajattelin rakastaa sinua mies koko loppuelämäni. Vaikka et huolisi muruakaan näistä tunteista.
Nimetön ilmoitus
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä? Mitä Ja miksi?
- Anonyymi
Muuatta miestä, jonka näin lyhyesti tänään hänen työpaikallaan. Hänellä on aina paikka sydämessäni, vaikka olisikin toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuatta miestä, jonka näin lyhyesti tänään hänen työpaikallaan. Hänellä on aina paikka sydämessäni, vaikka olisikin toisen.
Mitä hän teki työssään kun hänet näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkillä muuanmies? Työpaikasta ei ole kylläkään tietoa, ellei käy työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän teki työssään kun hänet näit?
Otti vastaan jotain minkä toin hänen korjattavakseen.
- Anonyymi
Jos sinusta joskus tuntuu, että välillämme on jokin muuri, voit välillä nojata siihen ja levätä tai . . Lämmitellä. . .
- Anonyymi
Ihana. Pitäsköhän itkeä vai nauraa.
- Anonyymi
Minä tykkään susta kans.
- Anonyymi
Mutta ystävänä. Se sopii minulle niin hyvin. Kaikki on hyvin, erinomaisesti. Elämä hymyilee😃
- Anonyymi
Ystävyys ei riitä minulle. Siksi en palaa siihen mitä oli ennen ja leiki, etten tunne syvemmin.
Ja olen varma, että hänellä oli myös jossain vaiheessa tunteita minua kohtaan, mutta ei koskaan uskaltanut kohdata niitä. Joskus, vaikka vuosien ja vuosikymmentenkin päästä, aion vielä vaatia hänet tilille niistä. Olen ansainnut totuuden.
- Anonyymi
Sinä et ole minulle ystävä, olet minulle rakas ystävä❤
- Anonyymi
Miten pystytte ystävyyteen, jos rakastatte? Miten voitte olla haluamatta koskettaa, halata, suudella ja rakastella, antaa kaikkenne? Haluaisin edes kerran voida imeä itseeni kaiken hänen läheisyydestään, ihmetellä miten hän on juuri sellainen kuin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystytte ystävyyteen, jos rakastatte? Miten voitte olla haluamatta koskettaa, halata, suudella ja rakastella, antaa kaikkenne? Haluaisin edes kerran voida imeä itseeni kaiken hänen läheisyydestään, ihmetellä miten hän on juuri sellainen kuin on.
Ystävää, raskastakin voi kyllä koskettaa ja ihan halatakin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävää, raskastakin voi kyllä koskettaa ja ihan halatakin❤️
Itse kyllä olisin vaarassa lipsahtaa tietyn rajan yli. Olen kerran halannut häntä, tavallaan hyvästiksi ja hyvän onnen toivotukseksi, mutta jos halaisin uudestaan... olisi vain hyvin vaikeaa päästää irti ja en halaisi häntä kuten ystävää halataan. *aloittaja
Nämä ketjut ovat sekavia tämän uuden muutoksen myötä, mutta se on totta, että näin hänet eilen työasioissa ohimennen. Jännitin hieman ennalta menenkö lukkoon kuten viime kerralla, mutta toisaalta elämässä on nyt sen verran enemmän toivoa, että uskalsin olla enemmän oma itseni.
- Anonyymi
Me molemmat tiedämme sen. Näin on oikein ja siinä pysymme. Voimme molemmat katsoa itseämme silmiin. Tämä on hyvä. Elämä tämän meille korvaa, uskon niin.
- Anonyymi
Aika moni täällä tuntuu olevan valmis ottamaan vastaan toisen rakkauden antamatta mitään takaisin?
- Anonyymi
Ei elämä voi mitenkään korvata sitä, ettei saa olla rakastamansa ihmisen kanssa. Ei sitä voi millään korvata.
- Anonyymi
Ehkä jossain toisessa elämässä vein sinut toiselta tai särjin sydämesi, ja maksan siitä nyt karmaa. Ei tätä muuten voi selittää. *aloittaja
- Anonyymi
Lisään vielä tämän tähän: https://youtu.be/-eWJmN8D820
Luulen, että monesta on kummallista, että elän elämääni aina vain yksin, mutta jos en koskaan löydä kenestäkään toisesta samaa tunnetta, niin asia on näin.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua mutta ei tämä ole helppoa minullekaan. Kamppailen.
Kuitenkin tunnen tekeväni tässä oikein. Se tuottaa minulle hyvän olon.
En voisi tehdä miehelleni kurjaa temppua, kun hänellä on terveydellisiä ongelmia ja meillä vihdoin on seesteisempää. - Anonyymi
Uskon, että ajattelet jossakin vaiheessa toisella tavalla. Sinussa on nuoruuden jyrkkyyttä nyt. Elämä voi yllättää. Voi kuinka toivon sinulle hyvää ja että pääset tästä yli. Tarvitset myös tahtoa mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Nuoruus on jo taakse jäänyttä elämää ja jyrkkyyteen on varaa vanhempanakin. *aloittaja
- Anonyymi
Kaiken jälkeenkin ajattelen sinua yhä hellyydellä. Annoin anteeksi viime vuoden. *aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515