Saksanpaimenkoira käyttis

Anonyymi

Hei, etsinnässä Saku kenneleitä jotka kasvattavat suoraselkäisiä ja terveitä sakuja ja väri ei mieluusti harmaa. Joten linkatkaa alas hyviä kenneleitä näille vaihtoehdoille ja voi olla myös ulkomailta. Kiitos!

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googlaa ihan itse netistä .Löytyy helposti,eikä tule herjaamisketjua tänne,joita monet haluavat .Monille on elämäntehtävä haukkua muita,niin tuntevat omat heikkoutensa ja puutteensa pienemmiksi.
      Kun googlaamalla löydät kennelin, näät suvun terveystietoja jalostustietokannasta.Tervettä koiraa ei kukaan voi sinulle luvata,eikä ennustaa,otitpa sen keneltä tahansa.Eihän täysin terveitä ihmisiäkään ole helppo löytää,jokaisella on kremppansa viimeistään kun ikää tulee.
      Onnea etsintään, ja koiranvalinta tuuria!

• Anonyymi

Sinänsä hassunhauska kommentti säksättäjältä, joka katsoi oikeudekseen herjata ja haukkua jokaisen, jolla jotain vähemmän mairittelevaa sanomista jostain kennelistä saattaisi olla.

• Anonyymi

Minulle tulee kuukauden lopussa käyttölinjainen saku tyttö kauhajoelta ei rekisteröity. Kyllä odotan kovasti uuden tulokkaan hakua ☺️♥️

• Anonyymi

Se ei ole yhtään minkäänlinjainen jos on paperiton. Ja jos on sieltä tulossa mistä luulen niin terve se tuskin ainakaan on.
        Papereilla tekee niin paljon muutakin kun käy näyttelyssä, niillä saa esim kasvattajan vastuuseen kun ja jos ongelmia tulee. Paperittomalla pennulla on korkeintaan perävalotakuu, ja kuvaamaton "terve" vanhempi harvemmin on sitä oikeasti.

• Anonyymi

Sakun myyjältäkin vois vaatia suoraselkäisyyttä. Näin ei nimitäin useinkaan ole.

• Anonyymi

Menet jalostusnettiin katsomaan saksanpaimenkoirakasvattajat, tutki terveystulokset ja pentuemäärät ja googleta lopuksi kenneli.

Mä oon nyt 3:n sakun laittanut peräjälkeen monttuun spondyloosin ja/tai nivelrikkoisena putkeen vaikka yrittänyt kahtoa mistä koira otettu, joten seuraavan pennun sukuun, kasvattajan ideologiaan ja tuloksiin käytän aikaa, Kun tää edellinen oli otettu 10v sitten niin ajatella, silloin ei ihan niin vaivaton homma ollut tutkia ja selailla nettiä, koska netti ei ollut ihan itsestäänselvyys kaikille. Mutta nyt on todella helppoa tutkia se tuleva kennelikin puhumattakaan koirista pitkälle 1900-luvun alkuunkin jopa, joten mun mieelstä ostajalla on velvollisuus tutkia ja kahtoo mitä ostaa.

Löysin itse tällä tapaa sopivaa kasvattajaa etsiessäni eräs päivä ainoastaan 1:n kennelin jostain 400:sta (siis mieti, yksi neljästäsadasta!! tai mitä noita kenneleitä nyt olikaan, sitä luokkaa), jolla on mielestäni järki päässä ylipäätään kasvatauksessa : terveys ensin, ei matadoruroksien käyttöä tai sukurutsausta/joka juoksusta pentuja, pentueet tutkittuja (= mietitään oikeasti mihin kotiin pentu annetaan eikä vain eniten maksavalle, ostajat on siis motivoituneita) ja myös terveiksi todettu, ei spondyloosia tai tyyliin LTV4 koirien käyttöä, ei epämääräisiä lopetuksia tyyliin luonneviat), harrastuneisuutta sekä näyttöön että käyttöön ja koirat olivat googletuksen jälkeen lisäksi oikeasti todella upeita. Just mun mieleen.

Ne ainoat neljä pentuetta tällä kennelillä 10 vuoden aikana oli vallankin onnistuneita, kun 90% pennuista oli kuvattu TERVEIKSI ja se loppuosakin oli vain kuvaamatta, mutta jo toi kuvauksien määrä ja tulokset kertovat motivoituneisuudesta sekä pennun omistajilta että kasvattajalta. Lisäksi näyttivät olevan juuri sen aavistuksen verran laskevalantioisia joka rotumääritelmässä lukee ja tosi hyvä pigmenttisiä. Niilä oli myös sekä näyttö- että käyttötulokset kohdillaan, eli eivät olleet joko tai vaan onnistuneet kummassakin!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe