Onko kellään kokemusta tällaisesta? Kieleni on ärtynyt, hieman arka ja punoittava aroilta alueilta. Tämä on uutta, pari viikkoa oireillut. Alahuulen sisäpuoli on vähän karhea, ehkä vähän tummempi. Tuota huulioiretta on ollut sillon tällöin jo ennenkin, olen epäillyt omenaa. Nyt olen välttänyt yli viikon lähes kaikkia yleisesti allergisoivia ruoka-aineita (myös päärynöitä) paitsi suklaata, josta ei mielestäni tule oireita. Oireet eivät ole helpottuneet. Olen näyttänyt kieltä lääkärille, hänen mielestään se on ihan normaali. Juon paljon kahvia, ja olen alkanut epäilemään senkin vaikutusta, jos siinä on raskasmetallijäänteitä. Nikkeliallergia minulla on ja mansikalle olen ollut aina yliherkkä. Voiko siitepölyallergia oireilla näin tähän aikaan vuodesta? Minulla on todettu n. 15 vuotta sitten leppä- ja koivuallergiat, mutta oireet nykyään aika vähäiset, kun otan allergialääkkeet.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520