Nainen kerro mikä sai sinut pettämään ja missä tilanteessa se tapahtui?
Kertokaa varatut naiset mikä sai pettämään?
60
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheni jäi kiinni pettämisestä ja vajaa vuosi siitä lähdin risteilylle yksin. Vietin iltaa laivalla tanssien ja yksi mies tanssi kansani paljon. Jotenkin kiihotuin ajatuksesta nyt minun vuoroni nautttia. Mies ehdotti lasillista hytissä ja olin heti valmis, tiesin jo mennessäni hyttiin että päädymme yhdyntään. Kokemus oli mahtava koska molemmat halusimme rakastella laivalla.
- Anonyymi
Annoitko paljaalla naida? Ootko minkä ikäinen ja oliko vieras mies minkä ikäinen?
- Anonyymi
Mies oli noin 30v ja itse olen 45v ja annoin paljaalla koska en tykkää kumeista sekä suu seksi on suosikkini.
- Anonyymi
Onhan se tietenkin surullista, että petän miestäni silloin tällöin jonkun " varman"tapauksen kanssa.
Varmalla tarkoitan varattua, tervettä miestä jolla omien sanojensa mukaan myös hyvin puutteellinen tilanne. Seksi ei mieheltäni enää suju, joten surullista olisi myös se, että en voisi nauttia seksuaalisuudestani.
Siis seksin puute sai pettämään, eikä se ollut vahinko vaan huolella suunniteltu manoveeri. Pelisäännöt selvitetään ensiksi.- Anonyymi
Osaatko kuitenkin erottaa rakkaus suhteen ja seksisuhteen toisistaan?
- Anonyymi
Tottakai! Kyllä mä rakastan miestäni, rakkaiden lasteni isää. Hän on myös huomaavainen ja hieno elämän kanssamatkaaja. Eihän minulla olisi muuten syytä olla naimisissa.
Luulen, että mieheni myös " tietää" minun hoitavan seksitarpeeni muualla. Ja jopa rakastaa minua niin, että suo rakkaalleen sen nautinnon.
Rakkaus ja seksi ovat minun tapauksessani erillään. Avioliittomme alussa ne olivat samassa paketissa. Mieheni myös tietää eroottisen latinkini. Hellyys ja läheisyys on jäljellä hänen kanssaan.
Mutta seksi salaisen ystävän kanssa on nyt myös minun juttuni...nam. Se tuo ihanan lisämausteen keski-ikääni naisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai! Kyllä mä rakastan miestäni, rakkaiden lasteni isää. Hän on myös huomaavainen ja hieno elämän kanssamatkaaja. Eihän minulla olisi muuten syytä olla naimisissa.
Luulen, että mieheni myös " tietää" minun hoitavan seksitarpeeni muualla. Ja jopa rakastaa minua niin, että suo rakkaalleen sen nautinnon.
Rakkaus ja seksi ovat minun tapauksessani erillään. Avioliittomme alussa ne olivat samassa paketissa. Mieheni myös tietää eroottisen latinkini. Hellyys ja läheisyys on jäljellä hänen kanssaan.
Mutta seksi salaisen ystävän kanssa on nyt myös minun juttuni...nam. Se tuo ihanan lisämausteen keski-ikääni naisena.Samoin meillä! Tulin juuri illan viettosta kottia koko yön sain kunnolla vierrasta miestä. Mieheni keitteli kahhvit juuri ja kysyi oliko hyvä yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta seksi salaisen ystävän kanssa on nyt myös minun juttuni...nam. Se tuo ihanan lisämausteen keski-ikääni naisena.Tuohan on hieno homma, enkä ainakaan minä näe siinä mitään pahaa. Kyllä seksuaaliset tarpeet pitää jollain tapaa hoitaa. Jos ei oma niin sitten varamiespalvelun kautta.
- Anonyymi
noin se mene meilläkin, ukko ei pysty ja on antannu luvan vierasiin ite tyytyy aisurin osaan
- Anonyymi
Miksi rikkoa hyvää suhdetta vaan sovitusti molemmat nauttivat.
- Anonyymi
Kokeilunhaluinen mukaan kanssa oikea tapa toimia
Viinapäissään akat antavat kun vähän liikuttelee ja jaksaa kuunnella. Aina löytyy panot kapakasta. Ukkojaan ne kaikki haukkuu
On muuten vakio harrastus ja tassua riittää. Olenhan aika Casanova.
- Anonyymi
Vaihtelun vuoksi otan aina sillointällöin vierasta. Kerrankos sitä vain eletään. Ei tarvi vanhana miettiä jäikö jotain vaille.
- Anonyymi
Olin ihaillut jo kauemmin naapurin miestä, joka on kans naimisissa. Tuli aina silloin tällöin juttelemaan kun mieheni ei ollut kotona. Toki keskustelimme vain pihalla. Ajan kuluessa puheet meni myös seksin puolelle ja tällöin tiesin miehen olevan valmis panemaan mua. Kerran mieheni ollessa työmatkalla se sitten vain tapahtui. Vaikka mies oli mua 10-15 v vanhempi niin osasi kyllä hyvin hoidella. Sain sitä mitä halusin.
- Anonyymi
Sama ollut mielessä, mutta en tiedä haluaisiko naapurin mies minua.
- Anonyymi
Ootko huomannut katseleeko naapurin mies sua sillä silmällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ollut mielessä, mutta en tiedä haluaisiko naapurin mies minua.
Koitappa seuraavalla kerralla katsoa sen etumusta. Onko eloa ja samalla vähän vihjailet.
- Anonyymi
Tyytymättömyys sängyssä. Perinteinen huolehdi itse omastas asenne ja alkulämmittelyn puute noin nyt alkuun. Se tapahtui festareilla. Kundi juotti teltoilla ja ajattelin, että ihansama. Nukuin hotellissa mielummin kuin teltassa. Plussaa oli innokkuudesta ja sain huomiota mitä ilman ollut jo tovin.
- Anonyymi
Saitko hyvät kyyditkin?
- Anonyymi
Yöllä oli hieman sähellystä, mutta aamulla homma jo hoitui.
Suhde muuttunut kuin asuisi veljen kanssa.
Ihan tietoisesti otin kaverin vinkistä kiinni ja hommasin "helpotusta" tilanteeseen.- Anonyymi
Saitko hyvän helpotuksen?
- Anonyymi
Sain. Sen verran kivaa, että kysyn toistekin käymään.
- Anonyymi
Miehestä ei ole, joten pensasaidan raosta naapurin kanssa keskustellaan ja sopivan hiljaisen hetken tullen hän työntyy läpi. Toimii kesäisin. Meillä iso piha ja paksua pensasaitaa kymmeniä metrejä. Sellaisena iltana olen saanut kunnon energialatauksen ja olen kuin uusi ihminen.
- Anonyymi
Onko Etelä-Pohjanmaalla nuorempaa naista, joka haaveilee seksistä vanhemman miehen kanssa?
- Anonyymi
Aina kun reissulla sopiva tulee vastaan niin yleensä sänkyyn päädyn:)
- Anonyymi
Suoraan sanottuna puute.
- Anonyymi
Missäpäin olet puutteessa?
- Anonyymi
Alapäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alapäästä.
No tulen sinne.
- Anonyymi
Vähän huumorilla päädyimme paneskelemaan. Salakaverini nyt 39v. mies ja minä 68v.
Eipä ole koskaan ollut näin kivaa, hekumallista ja nautinnollista seksiä! Hän sanoo samaa, vaikka en aluksi uskonut, nyt tapaamme aina hänen aloitteestaan. - Anonyymi
Ei se tarvi kun vaihtelun vuoksi haluta välillä vierasta. Avioseksikin sen jälkeen parempaa.
- Anonyymi
Mieheni oli kaveriporukalla reissus ja tapasin nuoruuden tuttavan ja lopuksi olimme sängyssä. Eli toisinsanoen yksinäisyys ja päälle pamahtanut panetus.
- Anonyymi
No kannattiko?
- Anonyymi
Toki kannatti. Yhtä kokemusta rikkaampi.
Ei nykypäivänä tavatonta ollenkkaan. Kaikki ei vain kerro, mutta useampi on saman kokenut.
- Anonyymi
Kotiseksin puute ajaisi. Siis uskaltaisin kyllä, mutta olen vanha, enkä oikein osaa sitä salakaveria hakea. En halua nuorta.
- Anonyymi
Minkä ikäistä haluat ja minkä ikäinen olet itse?
Täällä olisi viiskymppinen varattu ja terve mies... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäistä haluat ja minkä ikäinen olet itse?
Täällä olisi viiskymppinen varattu ja terve mies...Olen yli kuuskymppinen , mutta hyvin toimiva:) Kyllä se viiskymppinen on alaikäraja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yli kuuskymppinen , mutta hyvin toimiva:) Kyllä se viiskymppinen on alaikäraja.
Joo, toki sekin ratkaisee onko mistäpäin Suomea. Itse olen Savosta, se viiskymppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, toki sekin ratkaisee onko mistäpäin Suomea. Itse olen Savosta, se viiskymppinen.
Minutkin on laitettu alkuun Savossa:) Sittemmin siirtynyt etelämmäksi.
- Anonyymi
Liian vähän seksiä suhteessa joka oli kannaltani muutenkin loppumaisillaan.
Juttupalstan kautta tapasin ihan seksin merkeissä. Asiaan ei liittynyt mitään juhlintaa, alkoholia tms vain juteltiin seksistä ja sitten tavattiin. Kaikki oli naimisissa tai vakisuhteessa olevia miehiä.
Harmittaa melki että lopetin kun aloitin uuden suhteen.. nyt on taas liian vähän seksiä....- Anonyymi
Uusia hyviä löytynee... ja uutta mielenkiintoa.
M50
- Anonyymi
Näin kesällä himot kasvaa ja myös vierasta tulee kokeiltua. Olen 33v nainen.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä vierasta kokeilla ja syy on se, että kotona saa enää niiiiiin harvoin, ikäesteitä kumppanilla.
Ongelmia ja ehkä esteitä on kaksi. Oma ikäni, olenko liian vanha...koska jos vaihdan hetkeksi ikäiseeni vieraaseen, niin toimiiko sekään paremmin kuin kumppanin vehje🙄- Anonyymi
No minkäs ikäisiä siellä ollaan?
- Anonyymi
Mulla on samanlainen ongelma. Haluaisin saada vierasta naista, mutta kun on jo 60v niin aika vähissä on mahdollisuudet.
- Anonyymi
Onko sun ongelma oman vaimon puute, oman värkin toimimattomuus vai että et pysty löytämään enää vierasta naista?
t.vieras nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun ongelma oman vaimon puute, oman värkin toimimattomuus vai että et pysty löytämään enää vierasta naista?
t.vieras nainenEn löydä varmaankaan enää. En uskalla hakea pelkään nolaavani itseni.
- Anonyymi
40 v nainen on parhaimmillaan seksin suhteen. Yleensä oman miehen halut jo siinä vaiheessa vähentyneet. Silloin tulee etsittyä varamiestä homma hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä varmaankaan enää. En uskalla hakea pelkään nolaavani itseni.
Varmaankin voisit löytää. On se ikävä juttu, että miehille käy noin. Se mieliala merkkaa paljon tuossa asiassa.
Samanikäisenä naisena olen löytänyt seksin ihan mahtavana elämän eliksiirinä. - Anonyymi
Mä voisin tullakkin. Aika paljon sä olet täällä kysellyt meidän pimpsojen perään, mikä siinö on kun ei tärppää? Vai ootko kyltymätön?
Ootko terve? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 v nainen on parhaimmillaan seksin suhteen. Yleensä oman miehen halut jo siinä vaiheessa vähentyneet. Silloin tulee etsittyä varamiestä homma hoitamaan.
Ootko millainen mitoiltas?
Ei tarvitse pettää. Saan luvan kanssa vierasta miestä. Oma 40v mies haluaa minua kimpassa kavdrinsa kanssa ja minä suosstun. Saan tuoda vieraita miehiä kotiin ja panna heidän kanssa joko oma mies mukana tai ei. Tulee kyllä viimeistään kun vieras o n saanut tyydytettyä itsensä.
- Anonyymi
Saatko orgasmin helposti vieraan miehen kanssa? Heli 29v.
- Anonyymi
Mulla on fantasiana panna naapurin vähän yli kolmekymppistä tummaa naapurin muijaa. Käyttää niukkoja alusasuja ja perse heiluu siihen malliin, että kalulle ois käyttöä.
M42- Anonyymi
Joskus naapurin rouvat ovat hyvinkin suostuvaisia. Nimim kokemusta on.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti panetus.
- Anonyymi
Sattui kohdalle sellainen mies, joka teki suoraan selväksi että haluaa naida mua.
T. N 38
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973