Olen islamista kiinnostunut nainen, kaipaisin ystäviä ajatustenvaihtoon arkisiin asioihin että uskoon liittyvistä asioista. En tunne muslimeja ja haluaisin löytää ihmisiä, jotka jakavat uskonnon osalta samat arvot kanssani.
Mistä saisin ystäviä tai pääsisin tutustumaan muihin muslimeihin? Paikassa jossa asun ei ole moskeijaa tms lähellä enkä toisaalta yksin osaisikaan sinne lähteä, enkä ole löytänyt muutakaan toimintaa tms.
Tuntuu, ettei netissä saa enää lainkaan neutraalia keskustelua aikaiseksi islamiin liittyen, vaan ketju tai viestit poistuvat nopeasti.
Mistä muslimiystäviä?
Anonyymi
2
75
Vastaukset 2
Täällä ei saa kaiketi omia sähköpostiosoitteita muuten tuoda julki, mutta ei kai sama voi koskea myös suomi24-sähköpostiosoitteita, jotka ovat nimimerkki miukumauku suomi...
Olen nuori naisihminen, joka kääntyi eli palasi islamiin 2010, pyöriteltyäni asiaa mielessäni vuoden, pari.Rekisteröidyin tänne itsekin, jos täällä ei kerran saa sähköpostiaan kertoa.
Itsekin olen vuosia asiaa mielessäni pyörittänyt, se tuntuu aina vain oikeammalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561