Muutin just uuteen vuokra-asuntoon ja mulle väitetään että näitä avaimia voi kuka tahansa teetättää ilman että kukaan edes tietää että niitä teetetty?! Avaimesta muka joku patentti vanhentunu Abloy sento.
Eihän tämmöstä voi olla että jokaisella vanhalla asukkaalla voi olla avain eikä kukaan tiedä?
Edellinen asukas pääsee kotiini jos teettänyt avaimen
Anonyymi
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus siis avain on exec eikä sento.
- Anonyymi
Kyllä se tilanne on juuri noin nykyään. Kotiin tullessa ei tiedä yhtään varmana onko siellä jo joku asiaton sisällä.
Olen sarjoittanut lukon uudelleen aina muuttaessani välittämättä siitä
- pääseekö joku huoltomieskään sisään
- tai tulipalossa joudun ehkä korvaamaan oven.
Mitäpä siitä. Se on vain rahaa.
Lisälukkoa asia tarvitsee, mutta vuokra-asunnossa on ongelma ellei pääse sopuun vuokranantajan kanssa ongelman jaosta. Muuttaessa lisälukolliseen ei taaskaan tiedä varmaa missä sen avaimet seilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248