Aamulla ajelin kesärenkailla töihin ja joutuihan sitä hissukseen kulkemaan ettei aja tien oheen.
Ettei kävisi niin kuin vapunpäivän aamuyöllä audille joka oli katon kautta pyörinyt ojaan. Silloin ei tosin ollut liukasta. Mikä lie ettei ollut tiellä pysynyt. Tie on normaalilevyinen siinä kohtaan, mahtuu vaikka 5 audia rinnakkain.
-KeljoMan
saas nähdä yllättääkö lumi taas autoilijat
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos kun joillain on tienpäällä liukasta ja joillain makuukamarissa liukasta.
Keljon ukoilla luisuu vain tienpäällä - Anonyymi
Keittiön ikkunasta juuri katselen että onpas siellä hurja keli, aamukahvia tässä just nautin, onneksi on jääkaapissa makkaran kyrsää niin ei tarvitse lähteä kauppaan kauan kun käveltävää olis tuo 300 metriä.
- Anonyymi
Tuyppilisen työttömän loisijan aika herätä tähän aikaan yöt menee valvoessa ja päivät ihntelessä jotta juonko kahvia vai haenko pullon kossua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuyppilisen työttömän loisijan aika herätä tähän aikaan yöt menee valvoessa ja päivät ihntelessä jotta juonko kahvia vai haenko pullon kossua
Juuri näin, mitäpä sitä heräämään 🐷 aikaisin ja kun herää puolen päivän maissa niin eipä se nukuta vasta kun aamuyöstä.
- Anonyymi
En tullut edes taksinkuljettajalta kysyneeksi mitkä renkaat hänellä autossaan on. Työmatka Tampereelle sujui ihan kuin kesäpäivänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203