Vähän tällasta positiivista. :) Mikä vastakkaisessa sukupuolesta tai tietyssä sen edustajassa saa perhoset lentelemään vatsassa? Mä oon kai vähän tylsä perinteinen nainen kun muhun vetoo miesten sellanen voimakkuus, rentous... Se fiilis et toinen on vahva ja elämä on sille helppoo. Ehkäpä se auttaa muaki mun vaikeuksissa. Tähän kuuluu myös miesten usein parempi kyky kertoa vitsejä.
Varsinki miehet kertokaa mikä suosikkinaisessanne saa polvet veteläksi? Millaiset luonteenpiirteet ja ominaisuudet naisessa saavat miehen ihastumaan?? :) Saa ulkonäönkin mainita toki, ja mikä siinä... :) (Mieluiten sellaisia mihin voi itse vaikuttaa)
Mikä miehessä/naisessa vetää puoleensa?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisena minun huomio kiinnittyy miehiin, joilla on katseessa se jokin.
Sitä on vaikea selittää mikä se jokin on. Rohkeutta? Uteliaisuutta? Kiinnostusta? Lopputulos on kuitenkin tunne, että toinen on läsnä tilanteessa.
Ja tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. - Anonyymi
Arvoituksellisuus, äly. Tietynlainen totisuus. Pituus on ehkä suurin fyysinen tekijä eli jos on yli 190 niin vau! Siniset silmät siihen vielä ja kyky kuunnella . Matala ääni myös plussaa.
Lörpöttelijöitä en kestä enkä yhtään minkäänlaisia naismaisia eleitä tai piirteitä- Anonyymi
Oho, joku tykkää aika pitkistä naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, joku tykkää aika pitkistä naisista.
:D Miehistä kyse. Jatkampa vielä, että punatukkaisia en kestä enkä mitään bodarinnäköisiä enkä kaljuja. Liian trendikäs pukeutuminen tai puvun käyttö muutoin kuin hautajaisissa on yäk ja niinsanotusti naismaista. En myöskään tykkää miehistä, jotka leveilevät rahoillaan ja omaisuudellaan. Ituhipeistä ja viherpiipertäjistä en tykkää ja rastat, lävistykset ja korvikset miehellä on yäk. Korut myös, ne ovat naisellisia. Persumaisuus suomileijonakoruineen ei myöskään nappaa.
Nörtit on kivoja, hellyttäviä, söpöjä ja yleensä tarpeeksi hiljaisia. Pukeutuvat kivan tavallisesti eivätkä vouhota turhilla jutuilla. Ovat myös älykkäitä. Yli 190-senttinen, sinisilmäinen matalaääninen nörtti olisi ihan unelma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D Miehistä kyse. Jatkampa vielä, että punatukkaisia en kestä enkä mitään bodarinnäköisiä enkä kaljuja. Liian trendikäs pukeutuminen tai puvun käyttö muutoin kuin hautajaisissa on yäk ja niinsanotusti naismaista. En myöskään tykkää miehistä, jotka leveilevät rahoillaan ja omaisuudellaan. Ituhipeistä ja viherpiipertäjistä en tykkää ja rastat, lävistykset ja korvikset miehellä on yäk. Korut myös, ne ovat naisellisia. Persumaisuus suomileijonakoruineen ei myöskään nappaa.
Nörtit on kivoja, hellyttäviä, söpöjä ja yleensä tarpeeksi hiljaisia. Pukeutuvat kivan tavallisesti eivätkä vouhota turhilla jutuilla. Ovat myös älykkäitä. Yli 190-senttinen, sinisilmäinen matalaääninen nörtti olisi ihan unelmaTuo kuvailemasi mies on ihan kuin minä. Paitsi, että en ole noin pitkä, eikä mulla ole sinisiä silmiä, enkä ole nörtti..
- Anonyymi
Minä tykkään myös pitkistä, tummahiuksisista ja matalaäänisistä miehistä. Ja roteva pitää olla, ei laiheliini, silmät saa olla minkäväriset vaan. Tunnenkin erään sellaisen mutta on liian puhelias ja utelias😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nörtit on kivoja, hellyttäviä, söpöjä ja yleensä tarpeeksi hiljaisia. Pukeutuvat kivan tavallisesti eivätkä vouhota turhilla jutuilla. Ovat myös älykkäitä. Yli 190-senttinen, sinisilmäinen matalaääninen nörtti olisi ihan unelmaHahaa.
- Anonyymi
Punaiset hiukset ja mukava olemus, siis erästä naista tarkoitan ja tunnen hänet vain hiukkasen mutta jostain syystä häntä mietin.
- Anonyymi
Olet ihana mies jos olet hän. Olet myös mielessäni. ❤️
- Anonyymi
Missä yhteydessä näet naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä yhteydessä näet naista?
Liikuntatilojen yhteydessä, harvoin nykyään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikuntatilojen yhteydessä, harvoin nykyään...
Ei varmaankaan Etelä-Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan Etelä-Suomessa?
Enemmänkin pirkanmaalla päin.
- Anonyymi
Sellainen kunnon lutka on mielessä ollut.
- Anonyymi
Meitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on moneen junaan.
Ihmishirviöt, joita ei rakasteta ja joiden maailmankuva perustuu ihmiskauppaan, korottavat – vitsi kyllä – itsensä vääristyneestä maailmankuvastaan käsin. Tyhmiä kuin saappaat.
- Anonyymi
älykkyys on aina sellainen juttu mikä ainakin minua kiehtoo. Jos toisella ei liiku mitään mielessä niin en ole kiinnostunut ollenkaan
- Anonyymi
Pienikokoinen nainen vetoaa minuun:)
Hän on söpö. - Anonyymi
Ei ainakaan tyrkky, ennemminkin pihtari😍😘
- Anonyymi
Miehessä mua vetää puoleensa itsevarmuus ( tietää mitä tekee ja haluaa) sekä tietynlainen huumorintaju ( kiusoittelu ja tilannehuumori).
- Anonyymi
aina kun nähdään,meillä on joku leikki menossa :D ehkä ollaan samalla lailla lapsellisia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837