Hullut Päivät menossa Arkadianmäellä ! Kovaa riitelyä siitä minne päin salia voi puoluetovereittensa kera istahtaa ? Kyllä nyt hätätilanne eli huonot housuissa.
Ei muuta kuin perustuslakiin muutos että uuden eduskunnan istuntokauden alussa järjestetään arpajaiset joissa määritellään edustajan paikka ja sitten hommiin.
Vihdoin ja viimein.........................
4
<50
Vastaukset
Meillä oli koulussa kaikki reunapaikat suosituimpia. En tiedä miksi.
Itse valitsin paikan aina mahdollisimman keskeltä luokkaa vain siitä syystä, että siinä sulautui niin hyvin massaan, ettei opettaja huomioinut mitä siellä puuhailen.Tykkäsin istua aina reunoissa,
varsinkin jos pulpettirivi oli seinän vieressä,
siinä saattoi istua sivuttain ja höpöttää sujuvasti takana istuvan kaverin kanssa.
Siinä tutustui helposti sellaiseenkin luokkakaveriin, joka ei muuten kuulunut omaan kaveripiiriin.
Hullujen Päivien tirehtöörilläkö ne huonot housuissa,
kyllähän sen ymmärtää kun eka juttu ja pitäisi olla yksimielinen päätös
ja arvovalta ei riitä edes siihen.
Mutta ei se mitään, juntataan, sanoo entinen junttaaja ja junttaaaaa.- Anonyymi
Itte viimeisessä pulpetissa oven vieressä , englanninmaikka kun aina käski ulos kun ties että mulla oli jekkua mieless :)
(Per-kel)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760