Kanssani risteilylle?
Lähtisitkö
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos se uppoaa olisiko meillä erilliset hytit?
- Anonyymi
En jjossei se ole häämatka. Millekään nussimis lomalle jonka jälkeen haukut selluliittini palstoilla en lähde.
- Anonyymi
Minne me risteillään. Lahesta J:kylään?
- Anonyymi
Varsinainen miniristeily!
Mutta mikä jottei.. ehkei tällä kelillä kuitenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen miniristeily!
Mutta mikä jottei.. ehkei tällä kelillä kuitenkaan.Kestää se kauemmin kuin Hki-Tallinna. 💁
Mennään keulaan sitten leikkimään Titanicia. Ja jäädään yöksi hotlaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää se kauemmin kuin Hki-Tallinna. 💁
Mennään keulaan sitten leikkimään Titanicia. Ja jäädään yöksi hotlaan.Sehän riippuu täysin siitä kuka sä oot
- Anonyymi
Let's sail with our relationship to love.
- Anonyymi
Minä voin kyllä lähteä vaikkei se häämatka olisikaan ja eihän se sellainen voisi ollakaan☺️ ainakaan vielä.
- Anonyymi
En ole ikinä käyny;)
- Anonyymi
En minäkään, koskaan enkä toistamiseen varmasti. ;)
- Anonyymi
Välimerenristeilylle.
Jees, please.- Anonyymi
Helsinki- Tallinna best of
- Anonyymi
Afrikasta Eurooppaan salakujettajien paatissa. Mene vain.
- Anonyymi
Joo, mutta sinun vodkias en rupee kantamaan ripakinttu!
- Anonyymi
Vodkaa komisario Palmu😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vodkaa komisario Palmu😂
Kaasua Komisario Palmu. Pörrrrr.
- Anonyymi
Matka minne menee ei ole väliä vain sillä että saisin olla hänen lähellään ja kanssaan. ☺️
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalle. Ollaanko oltu risteilyllä yhdessä aiemmin?
- Anonyymi
Ei. Eikä olla toista kertaa. ;)
- Anonyymi
Lähtisitkö aaveristeilylle Tukholmaan sleep innissä? ;)
- Anonyymi
Aave sut merkkasi...
- Anonyymi
Lompakko takataskussa nukkumaan....
- Anonyymi
Lähtisin!!!!
- Anonyymi
. ❤
- Anonyymi
Erään naisen kanssa kyllä lähtisin vaikkapa Turku-Tukholma risteilylle...Siis jos ehdottaisi Sitä.
- Anonyymi
Sen erään naisen kirjain ? kerrothan sen?
- Anonyymi
Siis sukupuoliyhdytää jossain kämäsessä botskissa joo löydät siltä reitiltä svärjelihaakin
- Anonyymi
Toki lähtisin. Siellähän kohdattiin kunnolla. Silloin kuulin sut eka kerran. Se oli hämmentävää.
- Anonyymi
Oli hämmentävää kyllä, mutta niin ihanaa, että kuulin sut vihdoinkin. Sitä olin odottanut jo kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hämmentävää kyllä, mutta niin ihanaa, että kuulin sut vihdoinkin. Sitä olin odottanut jo kauan.
Mä en odottanut sitä ollenkaan. Tuli ihan puskista. Ja vaikee oli sopeutua aluksi. Sitten tasoittui kyllä. Ja nykyään sujuu hyvin. Ei mitään esteitä.
- Anonyymi
En. Risteilyt ei enää kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070