Onko jo liian myöhäistä

Anonyymi

Tahtoisin kirjoittaa sun kännykkään mies näin pidän sinusta liikaa anteeksi. Voi olla että tulet saamaan viikonlopun aikana tälläisen viestin.

84

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöhäistä mihin?

• Anonyymi

Tunteista kertominen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteista kertominen.

Sitä odotellessa.😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä odotellessa.😘

🤔🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteista kertominen.

Oot ihana ja kiva😘

• Anonyymi

Odotan innolla👍

• Anonyymi

Tää ei ole multa. En ikinä pyytelisi anteeksi tunteita. Taitaa olla varatulle miehelle kun anteeksi pyydellään ihastumista ?

• Anonyymi

Anteeksipyyntö on siksi koska olen venyttänyt kertomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksipyyntö on siksi koska olen venyttänyt kertomista.

Eiköhän se ole tärkeintä, että vain vastaat ja kerrot.

• Anonyymi

Eikä multa. Eikä ole numeroa.

• Anonyymi

Kirjoita vaan voidaan sopia

• Anonyymi

Ei tarvi kirjoittaa. Jotenkin ajattelisin, että tämän pitäisi mennä eteenpäin mutta ehkä se vielä vaatii aikaa...

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. n-m menee.

• Anonyymi

Aina sama luuseri täällä kuukaudesta toiseen. Sääliksi käy.

PS. opettele pilkun käyttö, niin viestit ei näytä ihan niin junteilta.

• Anonyymi

Ps. en aloittaja mutta en myöskään käytä pilkkuja.

arvaappas miksi? En halua NUSSIA PILKKUA koska mulla on kiire elämään elämää irl. menee liikaa aikaa etsiä jokaisen lauseeseen erilismerkki valikosta se vitun pilkku.

vieritä palkkia alaspäin ja se saatanan pilkku on siellä 2 sivun viimeisenä. perkele.

kuka jaksaa tuhlata suomi24;ään aikaa kuin ansioluettelun viilaamiseen??? SINÄKÖ??

• Anonyymi

Olihan mun aloituksessa 2 pilkkua. 😁
        Öö en ole luuseri kiitos vaan mielipiteestä. 🙂

• Anonyymi

Tai sii 2 pistettä😁 tuli sana virhe haittaako no mua ei ainakaan😉

• Anonyymi

Voi härregood sentään mitä virheitä. Öö en ole luuseri kiitos mielipiteestä kirjoitetaan näin: Öö, en ole luuseri, mutta kiitos mielipiteestä. Oikeeati pilkun käyttö ei kauheasti ajatustyötä vaadi, kun se tulee vähän silleen automaattisesti. Ei sitä kuitenkaan nussia kantsi. Siihen kantsii valita joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi härregood sentään mitä virheitä. Öö en ole luuseri kiitos mielipiteestä kirjoitetaan näin: Öö, en ole luuseri, mutta kiitos mielipiteestä. Oikeeati pilkun käyttö ei kauheasti ajatustyötä vaadi, kun se tulee vähän silleen automaattisesti. Ei sitä kuitenkaan nussia kantsi. Siihen kantsii valita joku muu.

"syötä pääsykoodi"

(syötät. ajattelet mitä syötät ja mikä se koodi oli)

avaat safarin ja kirjoitat kenttään suomi24 ikävä. (käytät ajatustyötä)
        palsta avautuu. selaat kirjoituksia. luet (käytät ajatustyötä lukemiseen ja lukemisesi ymmärtämiseen )

Haluat kommentoida

napautat sormellasi tekstia "lisää kommentti"

tekstille oleva kenttä aukee tyhjänä. napautat tyhjää kenttää jolloin aukee kirjainrivistö eteesi.

painat näyttöä siitä kohtaa missä haluamasi kirjain on. Osuu monesti viereiseen kirjaimeen koska näppäin 5 mm levyinen max ja sormesi 1cm levyinen. korjailet monesti.

lause saadaan päätökseen. painat näytön alareunassa olevaa kohtaa jossa lukee 123 joka vaihtaa kirjaimia sisältävän valikon numeroita sisältäväksi valikoksi. pilkku on viimeisen rivin toinen. haluat prosenttimerkinkin joten painat valikkoa # = ja selaat merkkejä kunne löydät oikean. Valitset vielä sen ja kirjoitat uuden lauseen jonka päätteeksi haet kaikki erikoismerkit edellistä reittiä toistaen. kun olet kirjoittanut koko kommentin painat näytöstä kohtaa "valmis"
        Numero/kirjainvalikko poistuu ruudulta.

sitten painat palstan valikkoa "en ole robotti" ja alat tekeen valintoja. aina ei mene valinnat läpi vaan robotti lykkää uutta kuvasarjaa. Lopulta hyväksytään etten ole robotti.

etenen vaiheeseen "lähetä"

Painan ruudussa tektiä lähetä sormellani. Alkaa tektini lähetys

• Anonyymi

Ompa jollekkin pilkut ja pisteet tärkeitä mulle ei😁 ajatukset kulkee ihan hyvin vaikkei tiedäkkään niitten oikeita paikkoja.

• Anonyymi

Ei täällä kaipaa kukaan nainen. Miksi haluat uskotella muuta?

• Anonyymi

Miksi niin paljon vihaa? Mitä sulle on tehty?

• Anonyymi

Täällä on kieltämättä ollut saman kaltaista settiä ilman pilkkuja tai pisteitä, että taitaa koku nyt trollata. Mutta jos näin ei ole, niin eiköhän se viesti sitten jonkun kännykkään kilahda jos kilahtaa.

• Anonyymi

Todellakin on trollausta.

• Anonyymi

Anna tulla vaan viestiä. Ei ole myöhäistä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viestitä vain, olen odottanut sitä jo kauan. J

• Anonyymi

En uskalla, ja pitäisi numerokin haalia salapoliisityöllä. Kreisi ikävä silti.

• Anonyymi

Laittasitko J, sinä tällä kertaa ensin.

• Anonyymi

Onko tääkin S:lle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tääkin S:lle?

On Satulle, sori Sari jäit rannalle nyt ruikkasemaan.

• Anonyymi

Minä joka kysyin en ole S.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä joka kysyin en ole S.

Oletko E?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko E?

Valitettavasti en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en.

Kyllä täällä eräs E on, mutta ei Elina, tulevalla viikolla tulee sulle viestiä J tietystä syystä, Hyvää yötä:)

• Anonyymi

Edellä kirjoittanut vei sanat suustani. Olisin onnesta soikeana jos hän sen viestin mulle laittaisi.

J->S

• Anonyymi

Onko Sarille?

• Anonyymi

Kyllä se on sun vuoro
        S-J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Sarille?

Kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on.

Ei ole kun Satulle, ei sulle juopolle täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on.

Harmi. En ole Sari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on.

Kerrotko jonkin tuntomerkin Sarista tai hänen asuinpaikkakunnastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on sun vuoro
        S-J

ja jälleen ässää ja Jiitä, huoooh, kyllästyttää. eiks muut kaipaa ku ässät ja Jiit ??

• Anonyymi

Aloitus ei ole s tai j nimisille en minä miehen nimeä kerro.

• Anonyymi

Ei oo liian myöhäistä. En oo vielä nukkumassa pois, eikä kellokaan oo vielä paljoa.

• Anonyymi

Mutta kannattaisko kirjottaa ihan omaan kännykkään ja lähettää viesti.

• Anonyymi

Niin kuin aloituksessa kirjoitin lähetän viestin viikonlopun aikana ja se miten hän siihen reagoi on hänen asiansa ja meneepä syteen tai saveen se on tehtävä. 🙂

• Anonyymi

kukkuu aitoriitta. Pidän peukkuja että ukkeli pukkeli ei pidä sinua pettäjänä kun varattuna yrität saada pippelii

• Anonyymi

Tuskimpa kukaan pitää sitä huonona asiana?

• Anonyymi

Et ihan varmasti lähetä mitään. Olet kirjoitellut useasti aiemminkin vastaavia aloituksia ja et koskaan ole oikeasti häneen mitään yhteyttä ottanut.

• Anonyymi

Hyvä🙂 Lähetä vaan, just noin kuuluu toimia.. Täällä turha kaipailla ketään.

• Anonyymi

En minä sellaista yritä saada kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä mutta kyllä se tulee kuulumaan meidän parisuhteeseen älä huoli. On se kumma kun pitää sinkkujen asioihin sekaantua.

• Anonyymi

Mutta nyt hyvää loppu iltaa sulle mies olet mielessä älä säkään jää näitä trolleja jotka sekaantuneet tähän mun aloitukseen niin lukemaan tulen olemaan suhun piakkoin yhteydessä en tule enää palstalle moi.

• Anonyymi

Edellisen sanoo trolli.

• Anonyymi

Koskaan ei ole liian myöhäistä kertoa tunteistaan. Muut asiat sitten riippuvat olosuhteista. Riittääkö pelkkä rakkaus jos tilanne on vaikea.

• Anonyymi

Milloinkaan ei ole liian myöhäistä. Tämä pätee ainakin minun tapauksessa.

• Anonyymi

Minulla on tuollainen samanlainen tilanne. Kun ei toinen katoa mielestä ja tunteista niin ei vaan katoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tuollainen samanlainen tilanne. Kun ei toinen katoa mielestä ja tunteista niin ei vaan katoa.

Mun tapauksessa vielä voisin todeta, et olisikin hänen vuoro viestitellä, kun itse olen ollut aloitteentekijä aiemmin. Yllättäisin kyl aikalailla, sellainen jos saisin häneltä.

• Anonyymi

Miksei kaikki vois olla mahdollista, vai senkö takia täällä ollaankin. Kysymysmerkkien määrää pitäis karsia ja täällä yhteenkin kysymykseen voi saada mitä vaan keltä vaan.
      Ei kyllä kosku minua.

• Anonyymi

jos olis häneltä niin tulisin iloises ja vastaisin takaisin💝😍 T:matti

• Anonyymi

Paljostako lyödään vetoa ettei kukaan tähän ketjun vastanneista saa viestiä . eikä aloittaja aijo sitä lähettää edes sille oikeallekaan,

• Anonyymi

Aloittaja ei varmasti lähetä sitä viestiä. Hän on kirjoittanut tänne palstalle ennenkin noita lorujaan.

• Anonyymi

Kerron ettet turhaan odota sitä lupaamaani viestiä jossa kerron todelliset tunteeni sinua kohtaan.
      Aijoin huomenna mutta minulle tuli sellainen mieleen että jos nämä ovatkin vain minun yksipuolisia hattara tunteitani ja sinä et itse olisi kiinnostunut ollenkaan joten jätän viestin myöhempään en tiedä milloin lähetän. Olet ollut minua kohtaan muutaman kerran nyt viileä että sekin vaikuttaa tähän asiaan. Anteeksi etten uskaltanut.

• Anonyymi

Määhän tiesin että jänistät. Missäs tämmöset asukaan🤔🤔🤔ai niin,arkalassa!!!

• Anonyymi

Siitä ei ole kyse ettenkö uskaltaisi mulla on kyllä pokkaa lähettää viestiä:) mutta pelko tulee siitä että jos toinen ei ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Niin, eli sinulla EI ole pokkaa lähettää, koska pelkäät toisen olevan tunteeton. Sitähän tuo tarkoittaa.

• Anonyymi

Enhän minä varmasti voi tietää onko hän juuri minusta kiinnostunut enkä väitä että hän on tunteeton.

• Anonyymi

Ja oletko täysin ajatellut kaiken on paljon asioita joista joudut luopumaan se ei tule olemaan helppoa.

• Anonyymi

Ja sitäpaitsi olen sulle liian vanha. :)

• Anonyymi

Aitoriitta täälläkin tätä yksinpuheluaan tekee viestiä viestien jälkeen yksin. Koko ketju täyteen

• Anonyymi

Ei ole aitoriitta tämä nainen kuka ihme se on?
        Eikä kyllä yksin puheluakaan niin kuin sulla.

• Anonyymi

En kestä itseäni miksen vaan lähetä.

• Anonyymi

Mul tuli kans aikoinaan jännä fiilis ennen ku lähetin ja jälkeen ajattelin, et no nyt se on lähetetty ja katsotaan kui äijän käy? Ajattele, et ei ole kuitenkaan maailmanloppu. Uskon, et avaa samalla kans uusia tuntemuksia itsestäsi. Ehkä pelastat toisen päivän viestilläsi?

• Anonyymi

Mitä sen viestin jälkeen tapahtuu? Siis jos vastaus on myöntävä näenkö hänet juttelemme vai puhummeko vain puhelimessa vai miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sen viestin jälkeen tapahtuu? Siis jos vastaus on myöntävä näenkö hänet juttelemme vai puhummeko vain puhelimessa vai miten?

Ehkä se on alku jollekin mahtavalle jutulle? Jossa kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä tutustuu tosiinsa paremmin ajan kanssa ja löytää jotain sellaista, josta ei halua enään luopua? Syntyy tilanteita, joita ei ajatellut edes olevan olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimessa tietenkin juteltaisiin vähintään. Mutta kyllä näkeminenkin olisi kivaa!

Nimim: Ollaan ennenkin juteltu

• Anonyymi

En kestä.

• Anonyymi

Mun pitää varmaan pyytää anteeksi olemassaoloani.

• Anonyymi

Puhelimessa juttelu kuulostaa hyvältä. :)

• Anonyymi

Milloin mies soitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimessa juttelu kuulostaa hyvältä. :)

Kunhan lähetät viestin ensiksi. Sitten voin soittaa.

• Anonyymi

Unohda.

• Anonyymi

Ei sillä taida olla puhelin päällä.

• Anonyymi

Ei haittaa. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4146
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2154
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe