vai jäätkö varjoon eikä kukaan huomioi kuin ainoastaan palstalla jonka takia haet täällä ihailua?
Oletko katseen kestävä?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oon
Enkä hae ihailua palstalta! Enkä kyllä muualtakaan hae ihailua
Mä en voi väittää et pitäisin hirveästi ihmisten seurasta, vain muutamien ja heitä näen mielelläni harvoin, some tilejä ei ole, joten tämä palsta olkoon välillä itselle ”viihdykkeenä” lukemisen parissa 😃 - Anonyymi
Olen harmaa hiirulainen mutta pidän siitä, että ihmiset pitävät minua mukavana ja uskaltavat lähestyä. Voisin olla tarkempi henkilö. Minulta menee monia asia läpi sormien. En haluaisi olla liian tarkka. Niitäkin on maailma pullollaan.
Omasta mielestäni en enää ole niin narsisti. Kokouksessa kestän olla hiljaa. Muutkin saavat puhua. Monet naiset erityisesti rakastavat omaa ääntään. - Anonyymi
Eipä ole kukaan koskaan kehunut. Palstalta saakin onneksi paljon kehuja kun J on niin yleinen kirjain miesten nimissä.
- Anonyymi
Minä makaan sohvalla ja odotan salkkareita. Huomenna on aktiivisempi päivä. Tänään olen ollut flunssainen. Ei sitä aina jaksa mennä. Töistä jo pelkästään väsyy. Täytyy levätä välillä. Olla itselleenkin armollinen. Hyvää iltaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733