Hei!
Olen 20-vuotias, ja huomasin hiljattain oikean kiveksen takana kyhmyn. Se oli ärtynyt, ja ajattelinkin ensin että se on ohimenevää. Nyt kipu on hälvennyt, mutta patti tuntuu edelleen siellä. Tarvitseeko minun huolestua? Kannattaisiko asia käydä tutkituttamassa lääkärillä?
Kyhmy kiveksessä
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mielestäni kaikki ylimääräiset kyhmyt kannattaa käydä tutkituttamassa. Jos jotain on, pääsee nopeasti hoitoon, ja jos ei syytä huoleen ole, saa mielenrauhan!
- Anonyymi
Melko varmasti rasvapatti tai jos ei kovin suuri niin tukkeutunut karvatuppi vai miksi sitä sanotaan..
Rasvapatti niin ei välttämättä helpolla saa itse hoidettua, usein ihoa on niin paksulti siinä että ei ole kanttia repiä aukia. Mulla oli pari vuotta sitten kivespussin yläsosassa sellainen, ehkä pikkusormen pään kokoinen, olin jo aikaa varaamassa terkkarille että hyvä tutkia mikä se on kun en sitä saanut puristelemalla rikki mitenkään. Kunnes sitten sen vikan kerran koitin puristaa ja oikein kunnolla niin sitten rusahtia ja aukes, rasvapatti ja töhnää tuli ja moneen kertaan vielä myöhemminkin vähän kun vielä puristeli. Eihän se ole oikea tapa hoitaa tuollaisia mutta mieshän ei lääkäriin mene..
Onko se patti ihan ihon alla vai miten..
Mutta ei kai sinne terkkarille menoa kannata jännittää, pitäs vaan mennä.. rasvapatti ainakaan katoa kovin äkkiä itsestään että se kestää ties kuinka kauan..- Anonyymi
On tää kyllä hyödyllinen palsta, kun tiedetään neuvoa kuinka vieraan henkilönkin patteja voisi hoitaa omin konstein.
- Anonyymi
Eipä ole tuokaan henkilö täällä käynyt vastaamassa mitään asiaansa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751988Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561417Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2051240Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781102Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67957
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.95868