Ollaan nyt kuukausi asuttu Keuruulla. Joka kerta asioidessamme siellä on kassalla ollut tosi töykeää toimintaa ja palvelua. Tarjouksista ja alennuksista ei tunnuta tietävän mitään ja jos kysyt jotain, niin tuntuu, kuin se olisi täysi katastrofi kassalle. No, ei se mitään, toisella puolella tietä on kaksi isoa kauppaa, pitää ilmeisesti siirtyä niihin.
Mega marketin kassat
53
2174
Vastaukset
- Anonyymi
Megamarketti huijaa tositörkeesti.
- Anonyymi
Toi on kyllä totta. Ihan kauheita hintoja jossain tuotteissa. Jäi eilinen mehukatti mehu ostamatta, kun maksoi 6 euroa ja muualla jotain 2-3 euroa. Samoin kaikki levitteet ja voit ihan järkyttävän kalliita.
- Anonyymi
Elätkö pelkällä mehukatilla..eiköhän tuo kokonaisuus ratkaise
Keuruulla ei tällä hetkellä toista noin laajalla nimikevalikoimalla olevaa markettia ole..varaston ylläpidollekin on jotain laskettava
Kuinka moni täällä muuten vertailee Megan hintoja vs K-Rauta ..veikkaan että tässä K-Rauta kirkkaasti hopealla..se vasta kallis on - Anonyymi
Jos haluaa löytää jotain ostettavaa, niin sen löytää helpommin Jyväskylästä kuin Keuruulla, jossa on vain "ei oota" tarjolla. Toinen ratkaiseva tekijä vetää Jyväskylään, nimittäin hinta ja vaihtoehtojen määrä.
- Anonyymi
Hymyileviä kauniita naisia megassa,sinne siis.
- Anonyymi
No huh, todellakin joo. Kauniita voisi ollakin, jos joskus hymyilisivät.
- Anonyymi
Hymy on halvempaa kuin sähkönsiirto, muista hymyillä:)
- Anonyymi
Keuruulla muutenkin on melko sisäsiittoinen meininki. Heti kun on joku ulkopaikkakuntalainen liikenteessä niin päät kääntyy ja jauhetaan paskaa. Ylipäätänsä Keuruulla tiedetään muiden asiat paremmin kuin omat. Hypätkää junaan ja lähtekää aluksi vaikka käymään Tampereella.
- Anonyymi
Olen huomannut, että juorut leviää aika nopeasti, vaikka asukkaita about 10000. Tuntuu aika pieneltä kylältä asukaslukuun nähden, kun kaikki tietää toistensa asiat ja jollei tiedä, niin luullaan tietävänsä.
- Anonyymi
Sonnipussilla Seinäjoelle.
- Anonyymi
Onko Mega marketissa näkynyt ihanaa ompeliaa?
- Anonyymi
Pysyköön vaan Keuruulla. Ei Sjoki ole keuruulaisia varten.
- Anonyymi
Eipä ole ,Megamarketin koko henkilökunta on asiallista ja neuvoja saa kyllä.
- Anonyymi
Me kysyttiin tätä bonuskorttia, että miten sen saa, niin kassa meni ihan sekasin. Etsi sitä vaikka miten kauan ja lopultakaan sen saaminen ei onnistunut. En ainakaan minä ole saanut minkäänlaista asiakaspalvelua sieltä.
- Anonyymi
Minä kävin hakemassa sen bonuskortin sieltä kassalta. Ei mitään ongelmia. Tilasin netissä kortin ja ilmoittivat tekstiviestillä, että kortti valmiina noudettavissa. Kävi hienosti homma.
- Anonyymi
Pikku midinetti tikkaa kot nurkillaan
- Anonyymi
Olen käyttänyt Megan palveluja koko sen historian ajan eikä minulla ole erityisempia kritisoimisen aiheita. Totta kylläkin, että ne kassakoneen käyttäjät eivät ole sieltä ystävällisemmästä päästä, paremminkin robottimaisia eikä ole hymy herkässä. Joitakin nuoria ja ilmeisen kehityskelpoisiakin heissä on mutta jotain pitäisi vielä koulutuspuolella tehdä. Totuuden nimessä on kuitenkin myös todettava, että ei me asiakkaatkaan aina olla niitä ystävällisimpiä ja hymyileväisimpiä, joita henkilökunta kohtaa. "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".
- Anonyymi
Kannattaa aina tarkastaa kassakuitti, monesti on virheitä ja tarjouksia ei ole otettu huomioon. Hyllyn reunassa oleva hinta ei aina pidä paikkaansa, vaan kassalla otetaan eri hinta. Ja jos palautat tuotteen et saa siitä rahoja takasin, vaan täytyy ostaa jotain sen edestä. Mikä on väärin, muissa kaupoissa saa rahat takasin. Ja tosi kallis kauppa on, en käy siellä kuin euron päivillä.
- Anonyymi
Aina tapahtuu inhimillisiä virheitä, kun hintoja ei muista päivittää hyllyyn tai sitten tulee väärä hintalappu koneelta. Koskee kaikkia kauppoja ja liikkeitä, ei vain megaa.
- Anonyymi
Kassa ei jaksa hymyillä, jos sillä on ne......
- Anonyymi
Olen Megamarketin vakioasiakas. Koskaan ei ole ollut kassoilla eikä muuallakaan epäasiallista tai töykeää palvelua. Ymmärrän täysin, että nuori just palveluun tullut kassa ei ennätä katselle Sinua silmiin ja hymyillä, koska hänen tehtävänsä on hoitaa kassaliikennettä. Kunhan kokemusta tulee lisää niin kyllä sieltä katsetta ja hymyilyäkin tulee.
Toteamus pitää täysin paikkansa: sitä saa mitä tilaa, oletkos itse ollut hymyilevällä tuulella? - Anonyymi
Ja näyttäshän se vähän tyhmältä,jos kassat olis hymynaamalla kokoajan,kuin missikisoissa konsanaan. Aina olen hymyn saanut,jos on syytä hymyillä.
- Anonyymi
Mun mielestä ihan ystävälliset kassat, mutta en välillä viitsinyt käydä kun kassa kysyi otatko kutin, ja sama Lildlissä. Se kuitti pitää antaa eikä kysellä kuittia, kuittia kuittia....
- Anonyymi
Asiakkaat ovat erilaisia. Mistä myyjä tietää, mitä haluat. Ei kukaan ajatuksia lue.
- Anonyymi
Tänään katselin ja kuuntelin ku MR katsastuksessa iso mörkö hakkas auton pohjaa sorkkaraudalla... pikku poika vieressä kysy isältään toimiston puolella että mikä pauke tuolla käy. Isolla möröllä oli hymy kun hohto elokuvassa jackillä. Ja jatku 15 min. Siinä ainakin oli palvelua koko rahalla.,...
- Anonyymi
Kirjoititko ihan selvin päin tuon?
- Anonyymi
ikään en mee siihen paikkaan tuli ihan vanhat ajat mieleen ennen meen kadun toiselle puolen.on se diktaattori.
- Anonyymi
Olen aina saanut hyvän ja ystävällisen palvelun nopeasti kun tilaan katsastusajan etukäteen. Katsastus onnistuu ilman ajanvaraustakin mutta ruuhkatilanteessa saatta joutua vähän odottamaan. Katsastuksen kaikinpuolinen onnistuminen on auton kunnostakin riippuvainen eikä siinä suhteessa voi kovin suuria eroja olla eri katsastuspaikoissa. Hylkäys tulle mm. kun sattuu se yksi rengas olemaan liian kulunut vaikka en itse sitä ollut huomannut/tarkastanut mutta siitä selvisi uudella renkaalla.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa ton Paikan samoin megan
- Anonyymi
Kävin Mega marketinssa ensinmäisen ja viimeisen kerran.
- Anonyymi
Olen asioinut paljon Megamarketin "rautaosastolla", siellä ainakin on todella reippaita ja palveluhenkisiä miehiä töissä. Muutoinkin ko.kaupan valikoimat ja tarjoukset hyviä. Jos nyt hakemalla hakee jotain miinusta niin kaasupullon vaihto on syvältä. Ainakin kesäaikaan pihapuodissa saisi olla oma myyjä ettei aina tarvitsisi kassalta soittaa ja käydä sisällä maksamassa ja hakea nurkan takaa kun myyjä ehtii paikalle.
- Anonyymi
Kannattaisiko palaute antaa Megamarketin henkilökunnalle suoraan, eikä täällä? Ei tätä kaikki seuraa.
- Anonyymi
On kuule annettu, mutta ei otettu mitään kantaa.
- Anonyymi
Vertailkaapa nyt niitä hintoja S-Market, Järvituuli, Lidl vastaan Mega market, niin kyllä on kallis kauppa. Tarjoukset ainoastaan joskus hyviä. Ja euron päivät.
- Anonyymi
Se on hyvä että ei köyhät huokaile hyllyjen välissä. Saa jatkossakin käydä rauhassa ostoksilla...
- Anonyymi
Tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan joka maksaa. ;)
- Anonyymi
Ihan asiallinen kauppa ...paljon nimikkeitä ja hintataso maltillinen
Asiakkaana olen ollut yrityksen perustamisesta lähtien
Hienoa, että Keuruulla riittää yrityshenkeä! - Anonyymi
Olen aina saanut hyvää palvelua Megamarketissa.
- Anonyymi
Joo... Samanlaista oli 7 vuotta sitten, kun vielä asuin Keuruulla. Todella töykeä kassa ja töksäyttelevä. Ei edes vastannut kysymykseeni. Olen käynytkin Jyväskylässä paljolti. Siellä parempi palvelu ja löytää tavarankin helpommin ja halvemmalla.
- Anonyymi
Jokaisella tavaralla on oma hintansa???
- Anonyymi
Megaan tarvitaan säilytyslokerot! Tästä annettu ihan kaupallekin palautetta ja moni asiakas toivonut samaa mutta mitään ei tapahdu..
- Anonyymi
Voi, voi
- Anonyymi
Todellakin voi, voi. Niin paljon tarvittaisiin, mistähän nämä kaikki saataisiin. Ehkäpä sillä Rinteen lupaamalla vappusatasella? Koskahan te vinonaamat elämäänne tyytymättömät olisitte tyytyväisiä? Aina on joku joka puuttuu tai ei ole juuri Sinun mieleen. Olisikohan siinä omassa asenteessa vikaa? Vilkaiskaapa peiliin, aurinkoinenkohan sieltä katselee vastaan?
- Anonyymi
Terve isäaurinkoinen
- Anonyymi
Kassojen läheisyyteen tarvittaisiin peilit joista ruttuturvat voisivat ihailla norsunviturallaan olevaa pärstäänsä!
- Anonyymi
No ihaile sitä pärstääsi kotonasi omasta peilistäsi. Mitä sinne kauppaan kassojen läheisyyteen tarvii sitä mennä ihailemaan.
- Anonyymi
Ku peilii kahtoo, nii ihteesä korreemaks luulee
- Anonyymi
Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin...
- Anonyymi
En minäkään kauaa sietänyt töykeää kassaa. Siksi olenkin siirtynyt Nykäsen Valinnan vakituiseksi asiakkaaksi.
- Anonyymi
Megamarkettin kassat on kopioineet Viron palvelukultuurin.
- Anonyymi
Jos Keuruulla on kallis kauppa, niin se on Järvituuli. Käyn kuitenkin joskus siellä, koska on uusi, siisti ja valoisa. Robottikassoille en mene, eikä mene moni muukaan.
Sokkarin "halpuutukset" ovat tämän vuosituhannen suurin huijaus, jota yritetään peittää helvetillisellä rokkenrollilla ämyreistä. Kierrän kaukaa nykyään.
Mega on ihan hyvä ja monipuolinen kauppa, jonka hinnat ovat enimmäkseen kilpailukykyisiä. - Anonyymi
Ostan vaan tarjoustuotteita megasta ja tarkkailen hymyileekö kassa mulle.
- Anonyymi
Minä irvistän kasalle, ja kassa irvistää ihanasti takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486018Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki633711Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162857- 1862789
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132349- 362335
- 212169
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192160- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2931389