En voi luottaa samansukupuoleisiin

Anonyymi

Olin siis 2 vuotta sitten vielä huippusosiaalinen, noh lopetin ryyppäämisen koska en ikinä oikeen siitä pitänyt ja ajattelin sitä vaan hyvänä asiana, (olen 18v poika/mies), noh ei se alkuun ketään haitannu, olin mukana bileissäkin eikä mitään kummempaa. Sit se mun "kaveriporukka" yhtäkkiä mustamaalas mun maineen täysin, keksi kaikkee ihan fucked up paskaa ja kaikki alko kattoon mua kieroon eikä edes sanonu moro enää. Sen jälkeen en oo pystynyt luottaan muihin miespuolisiin yhtä lukuunottamatta, naispuolisista oon tykännyt aina enemmän kaverina vaikka ihan hetero oon. Nyt kun muutin pois vanhasta kotokaupungista ja vähän yrittäny jutella joillekkin, on ekat vastaukset et oon varattu, myös työpaikalla josta olin ihan vitun yllättyny. Tuun toimeen kaikkien kanssa, mutta en oo tosiaan isku mieles liikentees enkä edes silleen lähesty jos nään jonkun mukavan olosen ihmisen. Nyt päivät menee duunis/himas, olo on toivoton ja jostain syystä vaan nielen sen, ja nii se ainoo naispuoleinen kehen vähän tutustuin repes paskavammasee nauruu kun sanoin etten juo ja sano et moro ei tarvi mun kaa sit enää hengata :)

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä välitä, onpa kummaa porukkaa!
      Ei sinun kannata toivoa heittää tuommosten takia!

      Keksi joku fiksu homma/harrastu vapaa-ajalle!
      Kun sen keksit, niin on yks hailee mitä ne muut tekee.

      Hoida hommat ja jos eivät vastaa niin sano että "sorry kun kysyin/vaivasin tms".

      Olipas tyyppi se nainen, et sinä sellaisella mitään olis tehnyt.

      Miten hienoa että olet lopettanut juomisen. Kyllä sinä löydät kivan ja tervehenkisen tytön!
      Entä jos nyt kun kevät tulee menetkin merta edemmäs kalaan ja katselet vaikka naapurikylän tyttöjä.

      Voisit muuten lukaista jonkin oppikirjan tyyliin " Miten saan ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa, kirj. Dale Carnegie" = se klassikko, on muitakin.
      Eli vetrestä vähän salonkitapoja, hanki parit uudet hyntteet, fiksu partavesi ja muuta tälläistä, - ja sitten vaan liikenteeseen!
      Kyllä niitä aitoja, raittiita ja nättejä tyttöjä on ja he tosiaan ilahtuvat kun tapaavat raittiin ja fiksun nuoren miehen!

      Eli vähät välitä näistä, hanki uudet kaverit!

      • Anonyymi

        Asun sen verran kaukana heistä ettei harmia oo, enkä siis ikinä ollut mikää nipottaja juomisesta, kyl mä nykyäänkin saatan käydä baarissa mut otan holittoman vaihtoehdon. Ja arki mul on ihan sairaan kiireistä, 10h työpäivät muut arjen pakolliset siivoustoimet ja ruuanlaitto. Nyt vielä komeesti vähä flunssassakin nii ei jaksa ees lenkil mennä, ja joo pitää lukasta :)


    • Anonyymi

      Kuulostaa aika "vammaselta" tyypiltä se joka nauroi kun sanoit ettet juo. Omassa kaveri ja työpiirissäni on terve suhtautuminen juomiseen, eikä se ole mikään pakko. Raittiutta arvostetaan kyllä ja joillekin naisillehan se on ihanne piirre miehissä.

      Löydät vielä uusia kavereita, mutta se on sinun vastuullasi, että alatkin kaveeraamaan uusien tyyppien kanssa. Monet asiat tässä maailmassa on niin fucked up että siinä onkin parempi unohtaa se asia/ongelma ja vaihtaa maisemaa jos voi. Oman hyvinvoinnin kannalta. Emme voi mitään sille jos jollakin on piuhat sekaisin vintillä. Psykopaatteja yms. on tunnetusti olemassa pieni osa väestöstä. Se tarkoittaa että niitä ja sen sellaisia tosiaankin on, todellakin, jossakin työpaikoilla ja joskus kaveriporukassakin. Jos pääsi menee joskus jonkun tekemisestä tai sanomisestä täysin sekaisin ja lähtee hullunmylly käyntiin ja tulee dilemma jota ei osaa selvittää ja haluaa siitä pois, voi olla että olet kohdannut sellaisen ihmisen. Tai sitten kyse on vain viattomasta väärinkäsityksestä. Jonkun verran pitää myös antaa anteeksi ihmisten huonoa käytöstä. Pienistä asioista alkaa suuret sodat...

      • Anonyymi

        Oon siis anteeksiantavainen enkä mitään vihaa kanna, luotin siihen porukkaan ja ne teki mun elämästä helvettiä joka kuitenki helpotti kun vaihdoin maisemia, täs nyt ollu tietty muutaki vapaa-aikaa syövää mut kun on saanu pikkasen rauhas sumplii asioita niin ne niihin suhtautuu enemmän ymmärtäväisesti. Ja mikä tohon "vammasee" touhuun tulee nii joo näitä on, ei mua ainakaa muiden alkoholinkäyttö haittaa enkä puutu siihen ellei kyseessä oo joku oikeesti huolestuttava väärinkäyttö. Ja mikä psykopaatteihin/muihin tollasiin vaivoihin tulee nii joo niitä on, varsinki porukan 2 pahinta on tehny ihan fucked up juttuja ja tekee varmaa edelleen.


    • Anonyymi

      älä funtsi tollasia vaan katse eteenpäin vain.. ite en luota kehenkään ja ei hyvä se :(

      • Anonyymi

        Mun tilannetta ei yhtää lohduta se että muija petti aikoinaa ku joku tyyppi makso sille tonnin et sai, u know. Noh se suhde kariutu siihen mut tahdon uskoo et kaikki ei oo samanlaisia


    • Anonyymi

      Alkoholi tekee minusta huumorintajuisemman ja siksi minä en niin vaan pysty lopettamaan juomista. Se huumorintaju nyt vaan tuppaa olee niin tärkeää kaveripiirissä, ehkä se siis johtuu siitä miksi kaveriporukkasi kaikkosi. Mutta millainen huumorintaju sulla on selvinpäin? Mä vaan oon selvänä usein aika tosikko mutta jo parin kaljan jälkeen alan nauraa herkemmin.

      • Anonyymi

        Mulla lähtee alkoholin jälkeen huumorintaju kokonaan, oon tosi ankeeta seuraa ja ahdistunut jos nousee edes vähän päähän. Huumoria multa kyllä löytyy, ei oo siitä kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe