Mitä se merkkaa

Anonyymi

Eli tällä kertaa kysymys läheisyysaspektista sinulle nainen ja menee näin: mitä halaaminen sulle merkitsee? Onko hyvä vai tungetteleva asia? Merkki vakavammasta?

9

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse koen sen merkkaavan suurempaa välittämistä, mutta riippuu toki tilanteesta. Halaaminen oikealla hetkellä ei ole tungettelevaa.

• Anonyymi

Halaaminen on aina positiivinen huomionosoitus.

• Anonyymi

Riippuu täysin tilanteesta ja halaajasta tai halattavasta. En tykkää kun puolitutut tulevat vaikka töissä halaamaan. Se on sellaista väkinäistä olkapään taputtelua.

Hyviä ystäviä halaan kun tapaamme ja hyvästelemme ja ystävyyden syvyyden voi mitata siitä miten luontevaa se on ja miten tiukkaan ja kauan halaa.

Miestä en halaa mielelläni ilman hyvää syytä juurikin siksi, ettei tule väärää käsitystä. En pidä myöskään siitä jos joku puolituttu mies tulee halaamaan huonosta syystä. Jos itse teen aloitteen miehen halaamiseksi merkitsee se sitä, että hän on minulle tärkeä ja haluan päästää hänet lähelleni. Mikäli minulle tärkeä mies tekee aloitteen halaukseen on se aina viesti jostakin ja pidän sitä merkkinä vakavammasta kuten kiinnostuksesta tai vielä parempaa, tunteista.

• Anonyymi

Minun mielestä halaaminen on aina positiivinen ele ilman mitään seksuaalista. Minä halaan spontaanisti muita ja niin myös muut minua, enkä ole vielä koskaan olettanut sen tarkoittavan muuta kuin ystävyyden elettä. Sanomattakin selvää, että halaaminen rakastetun kanssa on sitten aivan eri asia.

• Anonyymi

Minä kommentoin tuolla ensin että halaaminen on aina positiivinen huomionosoitus. Mutta en tarkoittanut, etteikö se voi olla myös osoitus seksuaalisesta viestistä. Totta kai voi olla, ja mikäs siinä jos se sopii molemmille. Mutta jos kyseessä on vielä toisilleen melko tuntemattomat ihmiset, niin halaaminen korrektisti on sopivaa siinä tilanteessa. Eli ei lantiota kiinni toiseen, eikä muutakaan ylenmääräistä likistelyä ja hiplailua.

• Anonyymi

Halaaminen ja koskettaminen ei ole mulle lähtökohtaisesti ollenkaan luontevaa. Ärsyttää suunnattomasti nykysuomalaisten kömpelösti toteuttama tapa halata puolituttuja muodon vuoksi, sillä tavoin, että ojennetaan käsivarret suoriksi ja kehojen väliin jää puolen metrin hajurako. Siinä sitten taiteillaan ja keikutaan epämukavassa asennossa (p*rse pitkällä) ilman aitoa tunnetta, varsinaisen "halauksen" kestäessä häthätää muutaman sekunnin. Ilmeen täytyy tietenkin olla sydämellisen ilahtunut ja halausta tulee säestää pirteällä naurulla ja / tai asiaan kuuluvilla huudahduksilla.

Minä olen sellainen, että toisen ihmisen koskettaminen on AINA mulle merkittävää. Kosketan / halaan vain harvoja ja harvoin, mutta sen tehdessäni viestitän ihmisen olevan mulle todella erityinen. Halaus tuntuu, se on sanojen jatke, sanoja väkevämpi viesti sekä kommunikointitapa, joka konkretisoi energiatasolla vahvan yhteyden ihmisten välillä. Pitkä lämmin halaus tuntuu ihanalta, se on kuin tulisi kotiin.

Minulle halaus ja koskettaminen merkitsee (toki tapauskohtaisesti) myös jotain romanttisesti ja seksuaalisesti vakavaa ja merkittävää. Väärintulkinnan vaara on siksi olemassa, eikä se ole kivaa!

• Anonyymi

Halaaminen...
      Ei helppoo.....opettelen...👍😀☀T:Ellu

• Anonyymi

On ollut elämassa vain yksi ihminen, jonka halaus tuntuu miellyttävän lämpimältä, ja herättää voimakkaita tunteita, tuntuu, kuin voisi jäädä syleilyyn ikuisesti, ei mitään tekemistä seksin kanssa. Tuo ihminen kuitenkin katosi elämästäni. Edes puoliso ei herätä samanlaisia tunteita.

• Anonyymi

Minä pidän halauksista. Niitä on niin monenlaisia, mutta yhtä kaikki ne vilpittömät kertovat kaikki välittämisestä. Joskus olen kokenut inhan yllätyksenä tulleen puoliväkisin perseelleläpsyttelyhalauksen, mutta sekin kieli tarpeesta. Mistä ja minkä? Puutteesta läheisyyden tai pilden - muun muassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2742
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      20
      1734
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      273
      1623
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1281
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1149
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      94
      1062
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe