Mitä se merkkaa

Anonyymi

Eli tällä kertaa kysymys läheisyysaspektista sinulle nainen ja menee näin: mitä halaaminen sulle merkitsee? Onko hyvä vai tungetteleva asia? Merkki vakavammasta?

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse koen sen merkkaavan suurempaa välittämistä, mutta riippuu toki tilanteesta. Halaaminen oikealla hetkellä ei ole tungettelevaa.

    • Anonyymi

      Halaaminen on aina positiivinen huomionosoitus.

    • Anonyymi

      Riippuu täysin tilanteesta ja halaajasta tai halattavasta. En tykkää kun puolitutut tulevat vaikka töissä halaamaan. Se on sellaista väkinäistä olkapään taputtelua.

      Hyviä ystäviä halaan kun tapaamme ja hyvästelemme ja ystävyyden syvyyden voi mitata siitä miten luontevaa se on ja miten tiukkaan ja kauan halaa.

      Miestä en halaa mielelläni ilman hyvää syytä juurikin siksi, ettei tule väärää käsitystä. En pidä myöskään siitä jos joku puolituttu mies tulee halaamaan huonosta syystä. Jos itse teen aloitteen miehen halaamiseksi merkitsee se sitä, että hän on minulle tärkeä ja haluan päästää hänet lähelleni. Mikäli minulle tärkeä mies tekee aloitteen halaukseen on se aina viesti jostakin ja pidän sitä merkkinä vakavammasta kuten kiinnostuksesta tai vielä parempaa, tunteista.

    • Anonyymi

      Minun mielestä halaaminen on aina positiivinen ele ilman mitään seksuaalista. Minä halaan spontaanisti muita ja niin myös muut minua, enkä ole vielä koskaan olettanut sen tarkoittavan muuta kuin ystävyyden elettä. Sanomattakin selvää, että halaaminen rakastetun kanssa on sitten aivan eri asia.

      • Anonyymi

        Minä kommentoin tuolla ensin että halaaminen on aina positiivinen huomionosoitus. Mutta en tarkoittanut, etteikö se voi olla myös osoitus seksuaalisesta viestistä. Totta kai voi olla, ja mikäs siinä jos se sopii molemmille. Mutta jos kyseessä on vielä toisilleen melko tuntemattomat ihmiset, niin halaaminen korrektisti on sopivaa siinä tilanteessa. Eli ei lantiota kiinni toiseen, eikä muutakaan ylenmääräistä likistelyä ja hiplailua.


    • Anonyymi

      Halaaminen ja koskettaminen ei ole mulle lähtökohtaisesti ollenkaan luontevaa. Ärsyttää suunnattomasti nykysuomalaisten kömpelösti toteuttama tapa halata puolituttuja muodon vuoksi, sillä tavoin, että ojennetaan käsivarret suoriksi ja kehojen väliin jää puolen metrin hajurako. Siinä sitten taiteillaan ja keikutaan epämukavassa asennossa (p*rse pitkällä) ilman aitoa tunnetta, varsinaisen "halauksen" kestäessä häthätää muutaman sekunnin. Ilmeen täytyy tietenkin olla sydämellisen ilahtunut ja halausta tulee säestää pirteällä naurulla ja / tai asiaan kuuluvilla huudahduksilla.

      Minä olen sellainen, että toisen ihmisen koskettaminen on AINA mulle merkittävää. Kosketan / halaan vain harvoja ja harvoin, mutta sen tehdessäni viestitän ihmisen olevan mulle todella erityinen. Halaus tuntuu, se on sanojen jatke, sanoja väkevämpi viesti sekä kommunikointitapa, joka konkretisoi energiatasolla vahvan yhteyden ihmisten välillä. Pitkä lämmin halaus tuntuu ihanalta, se on kuin tulisi kotiin.

      Minulle halaus ja koskettaminen merkitsee (toki tapauskohtaisesti) myös jotain romanttisesti ja seksuaalisesti vakavaa ja merkittävää. Väärintulkinnan vaara on siksi olemassa, eikä se ole kivaa!

    • Anonyymi

      Halaaminen...
      Ei helppoo.....opettelen...👍😀☀T:Ellu

    • Anonyymi

      On ollut elämassa vain yksi ihminen, jonka halaus tuntuu miellyttävän lämpimältä, ja herättää voimakkaita tunteita, tuntuu, kuin voisi jäädä syleilyyn ikuisesti, ei mitään tekemistä seksin kanssa. Tuo ihminen kuitenkin katosi elämästäni. Edes puoliso ei herätä samanlaisia tunteita.

    • Anonyymi

      Minä pidän halauksista. Niitä on niin monenlaisia, mutta yhtä kaikki ne vilpittömät kertovat kaikki välittämisestä. Joskus olen kokenut inhan yllätyksenä tulleen puoliväkisin perseelleläpsyttelyhalauksen, mutta sekin kieli tarpeesta. Mistä ja minkä? Puutteesta läheisyyden tai pilden - muun muassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe