Taidat tietää, että tunteeni sua kohtaan ovat kaikkea muuta kuin neutraalit. Toivottavasti ymmärrät että juuri siksi yritän peittää ne, koska tiedän tämän yksipuoliseksi.On vaikea olla, kun haluaisin olla lähelläsi. Lähempänä toisiamme kuin ollaan oltu tai voidaan koskaan olla. Ja siksi tämä tänne, koska pakahdun taas näihin tunteisiini eikä ole mahdollista kertoa hänelle. Tai kenellekään. Sillä ei ole väliä lukeeko tätä kukaan.
Sinulle mies
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä sama tilanne... 😢
- Anonyymi
Hienoa, että tiedät tunteet yksipuoliseksi. On aina helpompi ja mukavampi jatkaa eteenpäin, kun asiat on juteltu toisen kanssa selväksi :)
- Anonyymi
Selvitä asia hänen kanssaan. Et voi muuten tietää, hänkin voi peitellä tunteitaan.
- Anonyymi
Keksii kaikki aloitteet. Yötä myöten kun valvoo😡
- Anonyymi
Lutkat te olette omaa luokkaanne.
Pysykää netissä. - Anonyymi
Sinulle nainen. Miehet vailla ymmärrystä eivät voi tuntea ja tietää mitä mielessäsi liikkuu tai mitä tunnet toista ihmistä kohtaan jos et sitä tuo julki.
- Anonyymi
Ajatustenluku olis kiva taito.
- Anonyymi
Haluaisin tietää, olen hyvin epävarma tämän tunteeni kanssa? Mut olet silmissäni kiinnostava ja mielessä paljon.
- Anonyymi
Jos hän tietää jo tunteistasi , niin miksi peittäisit ne ?
Voisin osoittaa kiinnostuksesi häntä kohtaan ja ehdottaa näkemistä. Hänellä voi olla samat tunteet sinua kohtaan ja hän peittää ne myös. Puhumalla se selviää, vaikka ystävyydellä lakumatka ja annat tunteiden syventyä kun aistit hänen kiinnostuksen myös, mutta älä tee omia johtopäätöksiä esim. katseen perusteella , jos tästä ei ole puhuttu kertakaan. - Anonyymi
Samalla työpaikalla olo on minulle este numero yksi.
Toisekseen en tiedä edes että onko hän varattu mikä tekee tuosta esteestä numero yksi entistä suuremman.
Kolmanneksi en tunne häntä joten tiedä vaikka se olisi kohta koko työyhteisön tiedossa että yritän iskeä jotakuta.
Jatkossa nämä kaikki voisivat luoda aika ahdistavan tunnelman molemmin puolin.
Yritän välttää sitä. jotenkin sellainen fiilis myös ettei hän varmaan tunne vetoa minua kohtaan, kunhan pitää ihan ok kiinnostavana.- Anonyymi
Varatut aina parempii jos haluaa bänät heittää, ei tule tunnontuskii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut aina parempii jos haluaa bänät heittää, ei tule tunnontuskii.
bänät on lurahtanut sun pöxyihin.
- Anonyymi
Kiitos vaan vastauksista, vaikka ei ollut tarkoituskaan täältä ketään tavoittaa. Totta kai tilanne olisi eri jos meillä voisi olla jotain mahdollisuuksia keskenämme. Tilanne on kuitenkin se, että mitään mahdollisuutta ei ole, ei etenkään enää. Ja kyllä olen täysin varma siitä, koska tiedän ne asiat jotka ovat tähä syynä. Ei siis kannata neuvoa kysymään häneltä tms. Koska riittävät faktat on minulla jo tiedossa hänen elämästään. Hyvää sunnuntain jatkoa palstan väelle.
- Anonyymi
Mä en tajua vieläkään koko kuvioita.
- Anonyymi
Harmittaa vietävästi nykytilanne, mut en luovuta. Yritän olla normisti, odotan josko toisen mieli muuttuisi myönteisemmäksi mua kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774