Tiedän että tällaista tapahtuu, mutta en odottanut sitä osuvan omalle kohdalle. Tuntuu kuin koko elämä olisi pilalla ja jumissa, kun mistään ei enää voi nauttia. Tällä hetkellä en törmää ihastuksen kohteeseen enää päivittäin. Hän ei kuitenkaan unohdu, vaan pyörii mielessäni. Kotona pinna kiristyy. Mieheni tajusi tilanteen jo syksyllä kun näki satunnaisen kohtaamisen. Asiasta ei kuitenkaan ole puhuttu kotona. Tilanne on sikälikin typerä että ihastumisessa ei ole mitään järkeä. Miten unohdan hänen katseensa, olemuksensa, hymynsä, äänensä ? Kotielämä ja työt kärsivät. Ja minä kärsin.
Naimissa ja ihastunut toiseen
71
110
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tuota menoa jatkat niin sairastut.... jos on vielä stressiä, se pahentaa tilannetta. Varoituksena vaan tämän sanon kun on kokemusta.
- Anonyymi
Jos lohduttaa, niin ei se ole yhtään sen helpompaa olla ihastunut varattuunkaan.
Ei voi toimia ollenkaan, vaan täytyy yrittää sietää tilanne ja kaikessa hiljaisuudessa olla niin kuin ei oliskaan.
Ensin toivoo, että toisellakin olis tunteita ja lopulta vaan vituttaa. Mutta eteenpäin, sano mummo kun jalka katkes...- Anonyymi
Tämä yksi isoista ongelmista kuviossa. Vaikea olisi mennä varattuna tunteitaan herralle tilittämään. Et oon nyt naimisissa mutta kiinnostunut susta. Niin typerää .Toisaalta yhtä hölmöä olisi hänenkin tulla asiaa selvittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksi isoista ongelmista kuviossa. Vaikea olisi mennä varattuna tunteitaan herralle tilittämään. Et oon nyt naimisissa mutta kiinnostunut susta. Niin typerää .Toisaalta yhtä hölmöä olisi hänenkin tulla asiaa selvittämään.
Mutta jos näissä molemmat haluaa jotain tapahtuvan, niin näkisin sen niin, että varatun on parempi toimia kuin sen toisen.
Varattu ei kuitenkaan änge silloin kenenkään väliin, niin kuin toisinpäin kävisi. Että jos haluat asialle tehdä mitä hyvänsä, niin toimi. Jumittaminen ei auta mitään enkä itse ainakaan aio omassa sopassani vikitellä varattua jolta ei mitään selkeää merkkiä ole tullut. Katseita kun ei lasketa, koska ne on tulkinta kysymyksiä eikä myöskään normaalia kanssakäymistä.
Lyhyesti siis, että varattuna sinä olet helpommassa asemassa kaikesta huolimatta, niin oudolta kuin se kuulostaakin. - Anonyymi
Osittain olen samaa mieltä. Tuntuu vaan niin älyttömän typerältä lähteä itseään tarjoamaan kun todellisuudessa voi tarjota toiselle vain lisää kärsimystä koska on varattu. Vapautuminen taas on pitkä prosessi. Tuo ilmaisu että katseita ei lasketa oli todella osuva. Onnistut hyvin pukemaan sanoiksi se mikä minullakin tilanne on. Itse jotenkin taas ajattelen että mies voi vapaasti tunkea toisten väliin, se ei ole niin paha. Nololta ehkä tuntuu mutta miehille kuitenkin sallittua. Niin tyhmältä kuin kuulostakaa, en tämän sotkun alussa edes ajatellut että se olisi sopimatonta. Ihmettelin että miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy mutta ei toimi. Tämä lisäsi omaa epävarmuuttani tilanteesta. Hän saattoi tämän tulkita negatiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain olen samaa mieltä. Tuntuu vaan niin älyttömän typerältä lähteä itseään tarjoamaan kun todellisuudessa voi tarjota toiselle vain lisää kärsimystä koska on varattu. Vapautuminen taas on pitkä prosessi. Tuo ilmaisu että katseita ei lasketa oli todella osuva. Onnistut hyvin pukemaan sanoiksi se mikä minullakin tilanne on. Itse jotenkin taas ajattelen että mies voi vapaasti tunkea toisten väliin, se ei ole niin paha. Nololta ehkä tuntuu mutta miehille kuitenkin sallittua. Niin tyhmältä kuin kuulostakaa, en tämän sotkun alussa edes ajatellut että se olisi sopimatonta. Ihmettelin että miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy mutta ei toimi. Tämä lisäsi omaa epävarmuuttani tilanteesta. Hän saattoi tämän tulkita negatiivisesti.
Jos ajatellaan, että haluat teidän välillä tapahtuvan jotain, niin en usko, että lisäät kärsimystä. Päinvastoin. Mulle se olis ainakin vapauttavaa eikä tarttis kyräillä epämääräsesti enää 😂 Sitten taas jos et halua homman etenevän mihinkään, niin se onkin jo kakspiippunen juttu.
Omassa tilanteessa koen toisen aika ristiriitaisena. Viimeisenä ehkä jopa etäisempänä. Mun ihastuminenhan alkoi jo ennen kuin tiesin hänen olevan varattu. Sitten alkoi tulemaan viitteitä asiasta ja lopulta kun oltiin puheväleissä, niin asia varmistui. Sen jälkeen mun käytöskin tais ottaa takapakkia sen mitä nyt siinä voi enää enempää ottaakaan.
Viimeksikin livahdin pikaisesti vain ohi ja tervehdin, kun en muutakaan osannut tehdä.
Helpompaa se olis, kun molemmat tietäis missä mennään. - Anonyymi
Haluaisin edetä joo. Se on vaan vaikeaa kun emme törmää tällä hetkellä kovinkaan usein. Välit tavatessa on välittömät, lämpimät, humoristiset, täynnä jännitettä, tietyllä tavalla hyvin intiimit. Kuitenkin helvetin vaikea ajatella aloitteen tekoa. Omaa tyhmyyttä ja saamattomuutta tietysti jos jänistän . Pohjimmiltaan varmaan tunteet niin suuria että pelkään myös kasvojen menetystä. Tähän kuvioon liittyy muitakin " haasteellisia" elementtejä jotka vaikeuttavat aloitteen tekoa. Tunnistan hänen käytöksestään samanlaisia toimintatapoja kuin mistä kerroit, Joinakin kertoina pikainen livahtaminen, vilkaisu, moikkaus jne. Huonoina hetkinä tällaisen kokee siten että " ei se nyt sit ookkaan kiinnostunut" . Järjellä kun mietin koko tätä aikaa, ja kaikkea mitä välillämme tapahtunut, niin järki sanoo että myös hän on tuskissaan tunteidensa kanssa. Naisena olen vielä ajatellut, että jos hän olisi tarpeeksi kiinnostunut niin tekisi jotain ratkaisevaa. Taas uusi aamu kotona. Ensimmäinen asia herätessäni mielessäni oli hän. Syyllisyyskin painaa miestäni kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin edetä joo. Se on vaan vaikeaa kun emme törmää tällä hetkellä kovinkaan usein. Välit tavatessa on välittömät, lämpimät, humoristiset, täynnä jännitettä, tietyllä tavalla hyvin intiimit. Kuitenkin helvetin vaikea ajatella aloitteen tekoa. Omaa tyhmyyttä ja saamattomuutta tietysti jos jänistän . Pohjimmiltaan varmaan tunteet niin suuria että pelkään myös kasvojen menetystä. Tähän kuvioon liittyy muitakin " haasteellisia" elementtejä jotka vaikeuttavat aloitteen tekoa. Tunnistan hänen käytöksestään samanlaisia toimintatapoja kuin mistä kerroit, Joinakin kertoina pikainen livahtaminen, vilkaisu, moikkaus jne. Huonoina hetkinä tällaisen kokee siten että " ei se nyt sit ookkaan kiinnostunut" . Järjellä kun mietin koko tätä aikaa, ja kaikkea mitä välillämme tapahtunut, niin järki sanoo että myös hän on tuskissaan tunteidensa kanssa. Naisena olen vielä ajatellut, että jos hän olisi tarpeeksi kiinnostunut niin tekisi jotain ratkaisevaa. Taas uusi aamu kotona. Ensimmäinen asia herätessäni mielessäni oli hän. Syyllisyyskin painaa miestäni kohtaan.
Itse olisin tässä tilanteessa tehnyt jo jotain, jos tilanne olis toinen 😂 Noi elementit on tuttuja. Mun tapauksessa ne ”elementit” tarkkailee sivusta joten puheet täytyy pitää varovaisena.
Oletko ajatellut, että pyytäisit häntä kanssasi johonkin?
Ehkä hän odottaa sitä? Itse pitäisin tätä jo aika isona merkkinä tunteista, koska emme ole ikinä missään ilman, että siellä on muita. Niinku näitä elementtejä 😅 Sillä ei oikeastaan ole väliä, että miihin pyydät, kunhan se vaan poikkeaa jotenkin normaalista, mitä on tähän asti ollut. - Anonyymi
Mulla näitä elementtejä on kans yleensä ympärillä ja lisäksi tässä pari muutakin vaikeasti ylitettävää elementtiä. Koska kärvistely asiassa on kestänyt jo niin kauan, niin henkisellä tasolla elementitkin on pienenneet. Tulee se fiilis et paskat siitä, tästä ja tosta asiasta. Eihän tässä oo kuin maine jne. Menetettävänä😂 Tää keskustelu auttaa mua ymmärtämään/hahmottamaan myös toisen osapuolen mahdollista ajatusmaailmaa. Ehkä mä vielä rohkaistun😊. Tiedän ettei hän ajattele että oon joku "huora" mutta välillä tullut mieleen myös se, että eikö se vaikuta aika epäluotettavalta naiselta, jos naimisissa oleva nainen "vonkaa". Korostan vielä sitä että en pelkän seksin perässä ole, sitä riittää kotonakin. Totta kai haluan häntä, mutta myös rakastunut häneen (auts)..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla näitä elementtejä on kans yleensä ympärillä ja lisäksi tässä pari muutakin vaikeasti ylitettävää elementtiä. Koska kärvistely asiassa on kestänyt jo niin kauan, niin henkisellä tasolla elementitkin on pienenneet. Tulee se fiilis et paskat siitä, tästä ja tosta asiasta. Eihän tässä oo kuin maine jne. Menetettävänä😂 Tää keskustelu auttaa mua ymmärtämään/hahmottamaan myös toisen osapuolen mahdollista ajatusmaailmaa. Ehkä mä vielä rohkaistun😊. Tiedän ettei hän ajattele että oon joku "huora" mutta välillä tullut mieleen myös se, että eikö se vaikuta aika epäluotettavalta naiselta, jos naimisissa oleva nainen "vonkaa". Korostan vielä sitä että en pelkän seksin perässä ole, sitä riittää kotonakin. Totta kai haluan häntä, mutta myös rakastunut häneen (auts)..
Jos toinen on käyttäytynyt oudosti, ollut aloitteellinen edes jonkun toisen asian varjolla, on hermostuneen/jännittyneen oloinen ja välillä etäinen, mutta katsoo sua ehkä kauempaakin tai yrittänyt jopa jollain omituisella keinolla testata sun reagointia, niin homma on ihan selvä. Et ole yksin silloin asian kanssa.
Mä en tiedä yhtään, miten varattu ja ihastunut käyttäytyy eikä tässä tilanteessa voi ajatella normien mukaan ja tulkita. Muuten näyttäisi nyt ainakin siltä, että itse olen asian kanssa yksin. Näin viimeksi hänet juurikin tilanteessa, missä livahdin ohi, mutta sitä ennen yhä enemmän on alkanut näyttämään siltä, ettei toisella ole tunteita. Jos olet ollut jotenkin etäinen, niin sun kannattaa jo tänään tehdä jotain. Joku ihan viatonkin yhteydenotto saattaa auttaa siinä, ettei toinen luule, että olet unohtanut tai välttelet.
Ja unohda noi epäluotettavuudet. Itsellänikin pyörii vaan päässä hän ja toivo siitä, että jotain tapahtuisi 😓 En voi tietää hänen suhteensa tilaa, enkä sen vuoksi lähde tuomitsemaan vaikka ”vonkaisikin” . - Anonyymi
Aika hyvin kuvailit tuossa alussa näitä tunnusmerkkejä käyttäytyisestä. Kyllä tuollaista hänen kanssaan ollut ilmassa. Järkenikin sanonut että näin asia olisi. Sitten taas mitätöinyt mielessään asioita.
Jos mietitään miten itse varattuna ihastuneena käyttäydyn....katson aina kun PYSTYN. Yritän päästä läheisyyteen. En välttämättä viereen, välillä sama tilakin riittäää. Toisaalta taas olen myös jäätynyt ja pakoillut. Joskus en ole pystynyt edes katsomaan tai tervehtimään jos joku utelias ollut lähellä. Hänen läheisyydessänän olen säteilevä ja hymyilevä ja nauran. Silloin kun keskustelemme (niitä tilaisuuksia tulee harvoin mutta ovat aika hlökohtaisia) katson intensiivisesti silmiin, saatan myös katsoa vartaloa (en mittailevasti vaan koska haluaisin lähelle). Hymyilen ja tiedän että puheeseeni tulee erilainen sävy/ääni. Yritän osoittaa olevani kiinnostunut hänestä henkilönä, kehun hänta jostain asioista jne. Vitsailen hänen kanssaan. Sekin on erilaista kuin muiden seurassa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja puhun ja hymyilen ihmisille. Joskus joku saattaa koskea minua olalle tmv. Tällöin tulee mieleen että toivottavasti hän näkee sen että "muun" kosketus ei kiinnosta ja huomaa että hymy ja keskystelu muiden kansssa ei ole samanlaista kun hänen kanssaan. Tässä matkan varrella hän on varmasti monta kertaa kokenut että en katso/huomaa häntä. Hän on saattanut kokea että olen kaikille sydämmellinen ja iloinen. Kuten sanoin aina ei ole kuitenkaan pystynyt tervehtimäänkään. Yleisö ja omat voimakkaat tunteet olleet syynä. Varmaan paljon varatun ihastuksen käytöksessä riippuu myös perusluonteesta. Joka tapauksessa ei kannata luovuttaa liian helpolla. Aina ei helppoa näyttää tumteitaan julkisesti. Suoraan sanottuna nyt minulla on hätä että toivottavasti en viimeksi vaikuttanut kylmältä. En pystynyt katsomaan häntä enkä tervehtimään. Nyt mies ei ole nähtävissä ties kuinka pitkään aikaan😪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin kuvailit tuossa alussa näitä tunnusmerkkejä käyttäytyisestä. Kyllä tuollaista hänen kanssaan ollut ilmassa. Järkenikin sanonut että näin asia olisi. Sitten taas mitätöinyt mielessään asioita.
Jos mietitään miten itse varattuna ihastuneena käyttäydyn....katson aina kun PYSTYN. Yritän päästä läheisyyteen. En välttämättä viereen, välillä sama tilakin riittäää. Toisaalta taas olen myös jäätynyt ja pakoillut. Joskus en ole pystynyt edes katsomaan tai tervehtimään jos joku utelias ollut lähellä. Hänen läheisyydessänän olen säteilevä ja hymyilevä ja nauran. Silloin kun keskustelemme (niitä tilaisuuksia tulee harvoin mutta ovat aika hlökohtaisia) katson intensiivisesti silmiin, saatan myös katsoa vartaloa (en mittailevasti vaan koska haluaisin lähelle). Hymyilen ja tiedän että puheeseeni tulee erilainen sävy/ääni. Yritän osoittaa olevani kiinnostunut hänestä henkilönä, kehun hänta jostain asioista jne. Vitsailen hänen kanssaan. Sekin on erilaista kuin muiden seurassa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja puhun ja hymyilen ihmisille. Joskus joku saattaa koskea minua olalle tmv. Tällöin tulee mieleen että toivottavasti hän näkee sen että "muun" kosketus ei kiinnosta ja huomaa että hymy ja keskystelu muiden kansssa ei ole samanlaista kun hänen kanssaan. Tässä matkan varrella hän on varmasti monta kertaa kokenut että en katso/huomaa häntä. Hän on saattanut kokea että olen kaikille sydämmellinen ja iloinen. Kuten sanoin aina ei ole kuitenkaan pystynyt tervehtimäänkään. Yleisö ja omat voimakkaat tunteet olleet syynä. Varmaan paljon varatun ihastuksen käytöksessä riippuu myös perusluonteesta. Joka tapauksessa ei kannata luovuttaa liian helpolla. Aina ei helppoa näyttää tumteitaan julkisesti. Suoraan sanottuna nyt minulla on hätä että toivottavasti en viimeksi vaikuttanut kylmältä. En pystynyt katsomaan häntä enkä tervehtimään. Nyt mies ei ole nähtävissä ties kuinka pitkään aikaan😪Miten toivoisit, että toinen lähestyisi sinua? Olettaen että hän ei tiedä sun tunteista eikä voi olla suora tilanteen vuoksi.
Mun tilanteessa olis melkein jopa outoa, jos pyytäisin kahdestaan johonkin, koska olemme olleet yhteydessä asian tiimoilta, johon liittyy muita ja joka liittyy muihin.
Tämän asian yhteydessä olenkin kutsunut kahville kerran, mutta silloin juuri selvisi, että hän on varattu.
Nyt alkaa olemaan jo eväät loppu 😓
Kerran epätoivoisesti kokeilin kepillä jäätä viestillä, joka poikkesi normaalista, mutta vastaus oli aika perus eikä siitä voinut olettaa mitään.
En viitsisi enää tehdä mitään, kun koen ettei hän tule vastaan. Tulee melkein ahdistelija olo 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toivoisit, että toinen lähestyisi sinua? Olettaen että hän ei tiedä sun tunteista eikä voi olla suora tilanteen vuoksi.
Mun tilanteessa olis melkein jopa outoa, jos pyytäisin kahdestaan johonkin, koska olemme olleet yhteydessä asian tiimoilta, johon liittyy muita ja joka liittyy muihin.
Tämän asian yhteydessä olenkin kutsunut kahville kerran, mutta silloin juuri selvisi, että hän on varattu.
Nyt alkaa olemaan jo eväät loppu 😓
Kerran epätoivoisesti kokeilin kepillä jäätä viestillä, joka poikkesi normaalista, mutta vastaus oli aika perus eikä siitä voinut olettaa mitään.
En viitsisi enää tehdä mitään, kun koen ettei hän tule vastaan. Tulee melkein ahdistelija olo 😂Riippuu aika paljon siitä missä olette tekemisissä. Työ, harrastus tmv. Kahvi on aika viaton ja siitä pääsee nopeesti irti tilanteesta jos tulee piinallinen fiilis. Tämäkin silloin jos kahvi luontevasti sopii paikkaan ja tilanteeseen jossa näette. Toisaalta sullakin ilm ongelmana ne ikuiset " muut uteliaat" jotka pilaavat tilannetta. Viesti, maili mikä tahansa johon toinen voi tarttua olisi myös yksi vaihtoehto. Toi ahdistelija- fiilis on suoraan sanottuna perseestä😂 koska itselläni tässä on " muitakin haasteellisia elementtejä" kuin uteliaat, on itsellenikin välillä tullut mieleen "meetoo". Eli noloa jos toinen kokee et ahdistelen. Nykyään saa aina pelätä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu aika paljon siitä missä olette tekemisissä. Työ, harrastus tmv. Kahvi on aika viaton ja siitä pääsee nopeesti irti tilanteesta jos tulee piinallinen fiilis. Tämäkin silloin jos kahvi luontevasti sopii paikkaan ja tilanteeseen jossa näette. Toisaalta sullakin ilm ongelmana ne ikuiset " muut uteliaat" jotka pilaavat tilannetta. Viesti, maili mikä tahansa johon toinen voi tarttua olisi myös yksi vaihtoehto. Toi ahdistelija- fiilis on suoraan sanottuna perseestä😂 koska itselläni tässä on " muitakin haasteellisia elementtejä" kuin uteliaat, on itsellenikin välillä tullut mieleen "meetoo". Eli noloa jos toinen kokee et ahdistelen. Nykyään saa aina pelätä. 😂
Ei oikeastaan ole mitään luontevaa tilannetta tässä tilanteessa. Välillä tuntuu, että jos hän on huomannut mun tunteet/kiinnostuksen ja sen vuoksi yrittää pitää kohteliaan asialliset välit.
Jos pyytäisin vaikka viestillä kahville, niin se olis jo aika selkeä itsensä nolausyritys 😂
Vähän enemmän yritystä odottaisin toiseltakin kyllä ensin. Jos hän olis sinkku, niin ei tässä olis mitään ongelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan ole mitään luontevaa tilannetta tässä tilanteessa. Välillä tuntuu, että jos hän on huomannut mun tunteet/kiinnostuksen ja sen vuoksi yrittää pitää kohteliaan asialliset välit.
Jos pyytäisin vaikka viestillä kahville, niin se olis jo aika selkeä itsensä nolausyritys 😂
Vähän enemmän yritystä odottaisin toiseltakin kyllä ensin. Jos hän olis sinkku, niin ei tässä olis mitään ongelmaa.Surkeaa. Itse ajattelisin että älä luovuta. Toinen voi olla asiallinen niin monesta syystä: pelästynyt omia tunteitaan, pelkää et muut huomaavat että teillä jotain " outoa" meneillään tai sit ei kiinnosta. Tiedän itsestäni että vaikka olen rakastunut häneen, monen monta kertaa olen joutunut olemaan etäinen. On tää vaikeaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeaa. Itse ajattelisin että älä luovuta. Toinen voi olla asiallinen niin monesta syystä: pelästynyt omia tunteitaan, pelkää et muut huomaavat että teillä jotain " outoa" meneillään tai sit ei kiinnosta. Tiedän itsestäni että vaikka olen rakastunut häneen, monen monta kertaa olen joutunut olemaan etäinen. On tää vaikeaa...
No sehän tässä onkin kun mitään ei voi tehdä, enkä mä voi loputtomiin haikailla mahdottoman perään. Ymmärrän kyllä tilanteen hankaluuden molemminpuolin, mutta silti.
Pitkä hiljaisuus ei sinällään kyllä kerro kiinnostuksesta, mutta kun tämä tilanne on mitä on, niin.. 😓 Perkele 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän tässä onkin kun mitään ei voi tehdä, enkä mä voi loputtomiin haikailla mahdottoman perään. Ymmärrän kyllä tilanteen hankaluuden molemminpuolin, mutta silti.
Pitkä hiljaisuus ei sinällään kyllä kerro kiinnostuksesta, mutta kun tämä tilanne on mitä on, niin.. 😓 Perkele 😂Järki ja tunteet kaksi eri asiaa. Järjellä olen päätyänyt lopettaa tämän sotkun monta kertaa ja luovuttaa. Tunteet sanovat muuta. Ja paha sisu...periksi en anna🤣 hänessä ja kohtaamisissa on jotain mitä en ole kokenut ikinä ennen. Asettaa myös avioliittoni kyseenalaiseen valoon kun tajuaa että näikin voi tuntea(huoh)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki ja tunteet kaksi eri asiaa. Järjellä olen päätyänyt lopettaa tämän sotkun monta kertaa ja luovuttaa. Tunteet sanovat muuta. Ja paha sisu...periksi en anna🤣 hänessä ja kohtaamisissa on jotain mitä en ole kokenut ikinä ennen. Asettaa myös avioliittoni kyseenalaiseen valoon kun tajuaa että näikin voi tuntea(huoh)
Niinpä. Tunteet on semmonen kapinallinen, että tässä sitä vaan kidutaan vaikka järki yrittää kovasti komentaa. Välillä järkikin on sitä mieltä, että kidutaan vielä hetki 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Tunteet on semmonen kapinallinen, että tässä sitä vaan kidutaan vaikka järki yrittää kovasti komentaa. Välillä järkikin on sitä mieltä, että kidutaan vielä hetki 😂
Kiitos hyvästä keskustelusta! Niin harvoin niitä täällä näkee. En luovuta, vaan yritän selvittää asiani (ja välttää et herra huutaa "meetoo"😂)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä keskustelusta! Niin harvoin niitä täällä näkee. En luovuta, vaan yritän selvittää asiani (ja välttää et herra huutaa "meetoo"😂)
Haluatko muuten kertoa sun nimen ensimmäisen kirjaimen ja sen toisen myös? En usko, että olet hän mutta pakkohan tämäkin on nyt tarkistaa 😂
Ja kiitos sulle myös. Tämän vuoksi tänne alunperin tulinkin 😓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko muuten kertoa sun nimen ensimmäisen kirjaimen ja sen toisen myös? En usko, että olet hän mutta pakkohan tämäkin on nyt tarkistaa 😂
Ja kiitos sulle myös. Tämän vuoksi tänne alunperin tulinkin 😓Tarinasi ei mene yhteen minun tarinani kanssa, joten luulen että et ole hän. Kerron tunnisteen näin: herran nimen 1. kirjain on sama kuin minun nimeni 2. Ja 6. Kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinasi ei mene yhteen minun tarinani kanssa, joten luulen että et ole hän. Kerron tunnisteen näin: herran nimen 1. kirjain on sama kuin minun nimeni 2. Ja 6. Kirjain.
Menikö?/menihän ohi? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö?/menihän ohi? 😄
Ei menny ☺️ No okei, meni.. 😓😂
- Anonyymi
Kun kysyit asiaa niin hetken ajattelin kauhunsekaisesti, että voi...jos olenkin jutellut hänen kanssaan. Sitten hän tietää nyt kaiken😂 kuitenkin sehän olisi tavoitteeni, että hän tietäisi 😁 ei ole helppoa ei. Toivottavasti sun asia järjestyy ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kysyit asiaa niin hetken ajattelin kauhunsekaisesti, että voi...jos olenkin jutellut hänen kanssaan. Sitten hän tietää nyt kaiken😂 kuitenkin sehän olisi tavoitteeni, että hän tietäisi 😁 ei ole helppoa ei. Toivottavasti sun asia järjestyy ❤
Se olis kieltämättä jopa helpottavaa törmätä täällä ja sais asiat selvitettyä 😂 Ja samoin sun tianne, toivottavasti järjestyy ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis kieltämättä jopa helpottavaa törmätä täällä ja sais asiat selvitettyä 😂 Ja samoin sun tianne, toivottavasti järjestyy ❤️
Ihan uteliaisuudesta kysyn, millä numerolla ikäsi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, millä numerolla ikäsi alkaa?
Kolmosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmosella.
Ok mielenkiintoista tietää. Tunnustan et mun alkaa nelosella. En kuitenkaan ole mummo 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok mielenkiintoista tietää. Tunnustan et mun alkaa nelosella. En kuitenkaan ole mummo 😂
Ei nelikymppinen ole vielä lähelläkään mummoa ☺️
- Anonyymi
Samassa tilanteessa...Niin raastavaa.
- Anonyymi
Voitko kertoa lisää?
- Anonyymi
En tiedä auttaako, mutta mieti, mihin ihastuit = mitä kaipaat suhteeseesi. Se ei ehkä ole se ensimmänen "pinta", mitä tulee mieleen vaan joku syvempi asia. Ehkä saat tästä parannusta/virkistystä omaan suhteeseen, kun tunnistat, mitä kaipaat...
- Anonyymi
Yritetty on. Ei onnistu.
- Anonyymi
Mitenkäs siinä vaiheessa kun ihastut naiseen ja olet parisuhteessa miehen kanssa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs siinä vaiheessa kun ihastut naiseen ja olet parisuhteessa miehen kanssa???
No silloinhan siitä ei varmasti saa mitään virkistystä nykyiseen suhteeseensa, päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää?
t. naimisissa olevaan naiseen rakastunut nainen
- Anonyymi
Ikävää taidat olla ihan tavallinen ihminen
- Anonyymi
Ei auta, kuin ottaa avioero, tai ommella kiimanen pillu umpeen ja toivoa parasta.
- Anonyymi
SINÄ HÄN SEN TIEDÄT MIKÄ MILLOINKIN MEX UPEENX10. Y●> ARE ONLY SHIT LITTLE SJIT.
- Anonyymi
Huomasin jo silloin kun nähtiiin että olet taantunut ja ja tiedämme miksi olet mielenvikainen liikaa kokeiltuasi aliarvioitoituasi oman järjen. Idiootti. Menikö mämmimit ja murot sekasin. Mietin vaan.
- Anonyymi
Jäät aina hopealle. Häpee ei ole hopee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin jo silloin kun nähtiiin että olet taantunut ja ja tiedämme miksi olet mielenvikainen liikaa kokeiltuasi aliarvioitoituasi oman järjen. Idiootti. Menikö mämmimit ja murot sekasin. Mietin vaan.
Pientä taantumista havaittavissa itse kullakin. Ei se oikein kirjoittaminen pitäis niin vaikeaa olla.
- Anonyymi
Samanlainen tilanne minullakin ja olen siihen valitettavasti jumittunut, enkä tiedä, mitä tässä enää tekisi. En saa häntä mielestäni ja olen jollain tavalla antanut hänen ymmärtää tunteistani, mutta tuntuu, että hän välttelee minua. Se on toki ymmärrettävääkin, kun hän tietää minut varatuksi. Jos hän olisi yhtään rohkaissut, olisin varmaan kertonut hänelle johti se mihin tahansa. Ehkä sitten pääsisin näistä kuvitelmistani eroon, jos hän sanoisi, ettei kiinnosta. Mutta entäpä, jos vastaus olisikin toisenlainen, mitä sitten tekisin? Sitä on mahdoton sanoa, koska en tunne häntä tarpeeksi, tiedän vain, että hän vei sydämeni. Olen yrittänyt jo antaa ajan hoitaa, muutama vuosi on mennyt, mutta sekään ei ole auttanut. Tässä tilanteessa on myös kovin vaikeaa koettaa paikata suhdetta puolisoon, kun tunteet on muualla. En myöskään osannut tätä odottaa, enkä tietoisesti tehnyt mitään joutuakseni tähän tilanteeseen. Kuulisin myös mielelläni, jos joku on keksinyt ratkaisun tällaiseen tilanteeseen ja kuinka sitten on käynyt.
- Anonyymi
Kuten kommentissa ylempänä kirjoitin , on syyllisyys jatkuva seuralainen. Luulen että alutajuisesti se on myös estänyt tekemästä asiassa mitään. Minä tiedän kuitenkin että jos hän näyttäisi vihreää valoa, pettäisin miestäni hänen kanssaan. Rumasti ja julmasti sanottu, tiedän. Minulla ei kenenkään kanssa ikinä ole ollut sellaista yhteyttä kun hänen kanssaan kohdatessa.
- Anonyymi
En ole pettänyt, enkä toivo sitä myöskään tapahtuvan. Mutta siinä olen samaa mieltä, että koen hänen kanssaan sellaista yhteyttä, jota en ainakaan muista aiemmin kokeneeni, siksi nämä tunteet ovat niin ainutlaatuisia, enkä pääse niistä yli. Mietin myös sitä, että jos hän kärsii yhtä paljon kuin minäkin, eikä uskalla tehdä mitään, kun tilanne on tämä. Olen eroakin pohtinut, mutta sen saattaisin tehdä vain, jos tietäisin saavani aidon rakkauden tilalle, nyt näin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pettänyt, enkä toivo sitä myöskään tapahtuvan. Mutta siinä olen samaa mieltä, että koen hänen kanssaan sellaista yhteyttä, jota en ainakaan muista aiemmin kokeneeni, siksi nämä tunteet ovat niin ainutlaatuisia, enkä pääse niistä yli. Mietin myös sitä, että jos hän kärsii yhtä paljon kuin minäkin, eikä uskalla tehdä mitään, kun tilanne on tämä. Olen eroakin pohtinut, mutta sen saattaisin tehdä vain, jos tietäisin saavani aidon rakkauden tilalle, nyt näin ei ole.
Säkin voit lukea tuolta ylempää toisesta näkökulmasta omista mietteistäni, jos se jotenkin auttais ymmärtämään toisen käytöstä.
Varattuun ihastuneena toimintakyky on melkein olematonta normaaliin verrattuna, ellei tilanteet sitten vähän niin kuin elä itsestään. Se tosin vaatisi kanssakäymistä tilanteessa, joissa ei ole ns häiritseviä tekijöitä. - Anonyymi
Vaatisi tosiaan yhteistä aikaa hänen kanssaan ilman häiriötekijöitä, jotta pystyisi rauhassa keskustelemaan. Sitä vaan ei ole ihan helppoa järjestää, siksi kai sitä aikaa on kulunutkin.. eikä oikein taida riittää pelkkä kahvittelukaan, ainakin jos aikoo tunteistaan puhua.. mutta sillä ehkä voisi aloittaa, jos tuo on järjestettävissä.
- Anonyymi
Mä olen miettinyt kyllä että meidän osalta kahvillakin onnistuis. Katseet niin usein kertoneet niin paljon että väkisin tulis katsottua silmiin liian pitkään. Keskusteluissa siitä monesti tuijotettu hölmöinä, roikuttu tilanteessa ja joskus paettu 😂 paikalta. Kun vaan pääsis sinne hahville kahdestaan niin saatais kyllä asia eteenpäin. (ap.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäää? Et kait vain koita varmistella itsellesi uutta suhdetta ennenkuin eroat edellisestä. Aina ensin erotaan ennen varmistelua, että uusi odottaa. Hyi hyi.
- Anonyymi
Nämä varmistelijapuhujat eivät varmaan koskaan ole pikeasti tunteneet enempää, ne on varmasti niitä, jotka sopivassa tilanteessa, sopivissa olosuhteissa esimerkiksi nettideittien kautta tapaa joitakin ihmisiä ja valkkaa semmosen sopivan. Ei tuollaisille ihmisille kannata tunnejutuista selittää ja semmosiin ihmisiin ei todellakaan kannattaisi ihastua. Heidän mielestään varattua voi kyllä pitää pimennossa. Varatun pitäisi erota, tuntea erotuska (jonka kaikki tuntee erossa) yksinään, joka sinällään on monilla siedettävissä puolet melkein eroaa ja suurin osa säilyy hengissä), mutta tämän lisäksi vielä mahdollisesti kuulla joltain ihmiseltä, että ei meidän välillä mitään oo. Mä oon sitä mieltä, että jos kaksi ihmistä toisiaan rakastaa oikeesti, niin ne kertoo sen toisille on toinen sitten varattu ja toinen sinkku tai kumpainenkin varattuja.
- Anonyymi
Pakko nyt hyödyntää tämä ketju ja huudella H.lla alkavaa varattua naista. Jos olet ihastunut ja jostain kumman syystä pyörit tällä palstalla, niin ilmoittaudu ja mieluiten kertomalla jotain, mistä tunnistan sinut.
- Anonyymi
H-naisia kun on niin monta... Kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H-naisia kun on niin monta... Kuka sinä olet?
En tunnistanut tästä :)
- Anonyymi
My 50 cents
Olin itse (ja olen yhä, vuosien jälkeen) ihastunut varattuna varattuun ihmiseen. Raastavaa olla parisuhteessa, kun kaiket ajat miettii sitä toista ja tekee tikusta asiaa, että näkisi häntä.- Anonyymi
Jää palstalle vaan täällähän sun kotis näyttää olevan. Et sinä häntä tahdo.
- Anonyymi
Miksi edes vastasit aloitukseen minä en tuollaista kirjoittaisi koita ymmärtää että sellaisia ihmisiä on muitakin jotka ihastuvat muihin.
Tämä tälle joka kirjoitit 21.42
Miksi pelleilet kanssani?
- Anonyymi
Ohimenevät ihastumiset on normaalia pitkissä parisuhteissa. Alkurakkauden huuman kaipuuta ja oman markkina-arvon testaamista. .
- Anonyymi
Pakko minunkin osallistua tähän. Itsekin olen varattu ja vähän ihastunut, mutta ei tulisi mieleenkään mainita tunteista sille miehelle. Ja joku yhteenkuuluvuuden tunne? Se on ihan harhaa, jos ei oikeasti tunne sitä ihmistä. Ihastumista helpottaa, kun pitää itsensä aktiivisena. Mene lenkille, siivoa, laita ruokaa, lue kirjaa, käy kahvilla jne. Sohvannurkassa haaveilu ei tee hyvää kenellekään.
- Anonyymi
Minä olen hänen kanssaan ollut paljon tekemisissä ja olemme kesk hyvin hlökohtaisistakin asioista silloin kun olemme olleet kahden. Ei ole sohvannurkassa haaveilusta kyse. Tilanne vaan vaikea muista syistä . Ei kannata tuomita sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hänen kanssaan ollut paljon tekemisissä ja olemme kesk hyvin hlökohtaisistakin asioista silloin kun olemme olleet kahden. Ei ole sohvannurkassa haaveilusta kyse. Tilanne vaan vaikea muista syistä . Ei kannata tuomita sivusta.
Ei tunteita saa karistettua kirjaa lukemalla tai siivoamalla, huh huh mikä kommentti.
Millä tavoin tilanteenne on vaikea? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä muista syistä?
- Anonyymi
Rauhassa. Uusi ihastus voi mennä ohi muutamassa vuodessa ja se alkuperäinen ihastuminen vain vahvistuu.
Pettämään ei saa ruveta koskaan. Reilusti ja selkeästi kaikkia kunnioittaen ja huomioon ottaen.- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi, mutta entäs sitten, kun se muutama vuosi on kulunut ja hän vaan pyörii mielessä? Vaikka miten yrität tehdä koko ajan jotain, niin ei se auta. En olisi itsekään tällaista ymmärtänyt tapahtuvaksi ellen olisi joutunut tätä kokemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta entäs sitten, kun se muutama vuosi on kulunut ja hän vaan pyörii mielessä? Vaikka miten yrität tehdä koko ajan jotain, niin ei se auta. En olisi itsekään tällaista ymmärtänyt tapahtuvaksi ellen olisi joutunut tätä kokemaan.
10 vuotta meni minullakin silloin aikoinaan ennenkuin pääsin irti tunteistani.
- Anonyymi
Tuohan riippuu ihan ihmisestä. Osa jopa rakastuu ja menee kimppaan sen ihastuksensa kanssa. Osa rakastuu ja kun tunteet ei kuole niin kävelee junan alle. Osa ihastuu kevyemmin ja johonkin sitten vahvemmin. Osa ei koskaan tunne vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan riippuu ihan ihmisestä. Osa jopa rakastuu ja menee kimppaan sen ihastuksensa kanssa. Osa rakastuu ja kun tunteet ei kuole niin kävelee junan alle. Osa ihastuu kevyemmin ja johonkin sitten vahvemmin. Osa ei koskaan tunne vahvasti.
Ehkä sitten kannattaa jättää se nykyinen eikä kiusata häntä. Ei se uusikaan ihastus välttämättä kauaa pysy saatavilla. Kaikista pirullisinta jokaisen osapuolen kannalta on se juupas eipäs tilanne.
Senkun eroaa ja ottaa sen uuden ja paremman, johon on enemmän tunteita. - Anonyymi
Kantsii muistaa, että monilla tunteet on yksipuolisia eli ei niitä ihmisiä noin vaan, sinkkujakaan oteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii muistaa, että monilla tunteet on yksipuolisia eli ei niitä ihmisiä noin vaan, sinkkujakaan oteta.
Jos on yksipuoliset tunteet niin sitten eikun eteenpäin vain. Pakko niiden yksipuolisten tunteiden on tasoittua pikku hiljaa ymmärryksen myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Itse en ainakaan ole ”ottamassa” yhtään ketään. Itseasiassa, tein nyt päätökseni. Alan tehdä muutoksia elämääni, niin että olen onnellinen. Jos kaivattuni minut haluaa, hän kyllä sen minulle tulee kertomaan oli kuinka vaikeaa tahansa. En jaksa enää odottaa asioita vaan täytyy alkaa elää tässä hetkessä. Täällä eletään vaan kerran ja pitää yrittää tehdä siitä elämästä mahdollisimman onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Itse en ainakaan ole ”ottamassa” yhtään ketään. Itseasiassa, tein nyt päätökseni. Alan tehdä muutoksia elämääni, niin että olen onnellinen. Jos kaivattuni minut haluaa, hän kyllä sen minulle tulee kertomaan oli kuinka vaikeaa tahansa. En jaksa enää odottaa asioita vaan täytyy alkaa elää tässä hetkessä. Täällä eletään vaan kerran ja pitää yrittää tehdä siitä elämästä mahdollisimman onnellinen.
Mahtava päätös. Mikään ei ole niin oikein kuin elää omaa elämäänsä ja tehdä asioita oman onnen eteen, kukaan muu ei sitä tee puolesta.
- Anonyymi
Niin, monihan ei tiiä onko yksipuolisia. Mutta tarkotin, että ketään ei myöskään oteta, se on aikalailla laissakin kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626