Olisin rakastanut sinua. Sehän nyt on sanomattakin selvää... etkai muuten vieläkin ajoittain pyörähtäisi mielessä.
Miksi halusit tappaa koko tunteen?
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
yrittän puhua ranskaa
- Anonyymi
Ai sitäkö se vain oli? Yritit puhua ranskaa? Olisit ennemmin vääntänyt vaikka venäjää... olisin ehkä paremmin pysynyt kärryillä.
- Anonyymi
Hmm... venäjä valtaa vielä suomen? En ihmettele.
- Anonyymi
Katkeroiduin enkä tuntenut enää rakkautta.
En sietänyt sitä että tuntisit minua kohtaan mitään vaikka itse en tuntisi mitään rakkautta sinua tai itseäni kohtaan.
Kun aiemmin koitin rakastaa niin aina tyrmäsit minut omana itsenäni, sinulle kelpasi vain unelma minusta eli se mitä esitin olevani.- Anonyymi
Voitko tarkentaa? Hän ei ole mielestäni esittänyt mitään.
- Anonyymi
Et tuntenut minua aidosti. Lähdin rakentamaan roolia ihmisten parissa jo lapsena saadakseni hyväksyntää. Kun rakastuin oikeasti nii yritin otta kontaktia roolin takaa, mutta en kelvannut. Halusit rakastaa vain projisiota mitä esitin ihmisille.
En jaksanut enäää ja rikoin roolin ja sen mitä luuliy rakastavasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tuntenut minua aidosti. Lähdin rakentamaan roolia ihmisten parissa jo lapsena saadakseni hyväksyntää. Kun rakastuin oikeasti nii yritin otta kontaktia roolin takaa, mutta en kelvannut. Halusit rakastaa vain projisiota mitä esitin ihmisille.
En jaksanut enäää ja rikoin roolin ja sen mitä luuliy rakastavasi.Vähän uumoilen ettei tämä ollut sinulle. Mutta kerro toki lisää... voi olla että olen väärässä.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä oliko minulle vai ei, kaikki olivat jutussa mukana. Sekä muut miehet rakentamassa rooliani jonka vanki olin.
Jos et tiedä tätä totuutta et voi rakastaa yhtäkään miestä. - Anonyymi
Sille vaikutti viimeksi kun nähtiin, että olit luovuttanut itsesi suhteen, etkä välittänyt kenestäkään. Ehkä sun oli vaikea jutella mulle niistä meidän välisistä asioista ja omista tuntemuksistasi. Montako kertaa sanoin sulle, että sä kelpaat, mutta sä itse koet sitä huonoutta oman itsesi kanssa. Kaikenhan tulisi lähteä siitä, että oppisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet ja etkä yrittäisi enää esittää muiden mielen mukaan tai miellyttää joka suhteessa. Olet rakastettava ihan oman itsenäsi.Enhän minäkään ole ikinä mieltänyt itseäni täydelliseksi, mutta hyväksynyt itseni semmoisena, kun olen. Ei meidän tarvii olla kivoja vaan ihan kivoja.
- Anonyymi
Kuten sanottu alussa eli eka viestissä, liian myöhäistä. Hyväksyntäsi olisi pitänyt tulla automaattisesti, eikä jälkikäteen selittelyjen jälkeen. Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu alussa eli eka viestissä, liian myöhäistä. Hyväksyntäsi olisi pitänyt tulla automaattisesti, eikä jälkikäteen selittelyjen jälkeen. Hyvästi.
Jos oma itsetuntemus on puolitiessä, niin kannattaa mennä ammattiasiantuntijan puheille selvittämään omaan minään liittyviä ongelmia. Ne asiat vain tulee eteen yhä edelleen myös seuraavissa suhteissa ja samoissa ongelmissa olet.
- Anonyymi
Omat vastaukseni meni miehelle eli " Sille vaikutti viimeksi kun nähtiin..." " Jos oma itsetuntemus..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat vastaukseni meni miehelle eli " Sille vaikutti viimeksi kun nähtiin..." " Jos oma itsetuntemus..."
Ja itse ole nainen, ja mun tunteeni ovat säilyneet hyvinä huolimatta siitä mitä itse käyttäydyit, mutta ymmärrän mistä käytöksesi johtui ja mikä siihen oli vaikuttamassa. Oli varmaan aikamoista olla tässä välillä sen naisen kanssa, joka haukkui sua luuseriksi ja hypitti sekä pompotti sua mielensä mukaan. Ei sillä tavalla kenenkään itsetunto parane, päinvastoin tunnet itsesi yhä huonommaksi ihmisenä. Se on ikävää, että jouduit vielä sellaisen kyytiin elämässäsi, jolla on omassa itsessään myös häikkää ja se sekoitti omaa minääsi yhä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse ole nainen, ja mun tunteeni ovat säilyneet hyvinä huolimatta siitä mitä itse käyttäydyit, mutta ymmärrän mistä käytöksesi johtui ja mikä siihen oli vaikuttamassa. Oli varmaan aikamoista olla tässä välillä sen naisen kanssa, joka haukkui sua luuseriksi ja hypitti sekä pompotti sua mielensä mukaan. Ei sillä tavalla kenenkään itsetunto parane, päinvastoin tunnet itsesi yhä huonommaksi ihmisenä. Se on ikävää, että jouduit vielä sellaisen kyytiin elämässäsi, jolla on omassa itsessään myös häikkää ja se sekoitti omaa minääsi yhä enemmän.
Olet sä kyllä pihalla. Sähän olet se toisen fyysisten ja muiden ominaisuuksien haukkuja. Miten joku kehtaa käyttäytyä noin? Ei sussa näytä olevan rehellisyyttä tippaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oma itsetuntemus on puolitiessä, niin kannattaa mennä ammattiasiantuntijan puheille selvittämään omaan minään liittyviä ongelmia. Ne asiat vain tulee eteen yhä edelleen myös seuraavissa suhteissa ja samoissa ongelmissa olet.
"Hyviä" neuvoja, että kun toinen kertoo ettei joku halunnut nähdä toisen ns minää ja sen ilmentämisiä, kieltäen ja kiertäen sen haluten vain esim halinalle tyyppisen itselleen, tämän ensiksi mainitun pitäisi mennä ammattiauttajan puheille minuus ongelmiensa kanssa?
Ehkä itse suosittelisin jälkimmäisen tapauksen tutkiskelemaan omia tarpeitaan ja odotuksia toisen suhteen.
Molemmat voi mennä etsimään parisuhdetta, missä tulee KUULLUKSI ja nähdyksi siten että se vahvistaa kunkin sisintä, läsnäollessasi ja välittäen.
Tuollaiset irti kontekstista annetut kiertävät neuvot ovat vähän.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille vaikutti viimeksi kun nähtiin, että olit luovuttanut itsesi suhteen, etkä välittänyt kenestäkään. Ehkä sun oli vaikea jutella mulle niistä meidän välisistä asioista ja omista tuntemuksistasi. Montako kertaa sanoin sulle, että sä kelpaat, mutta sä itse koet sitä huonoutta oman itsesi kanssa. Kaikenhan tulisi lähteä siitä, että oppisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet ja etkä yrittäisi enää esittää muiden mielen mukaan tai miellyttää joka suhteessa. Olet rakastettava ihan oman itsenäsi.Enhän minäkään ole ikinä mieltänyt itseäni täydelliseksi, mutta hyväksynyt itseni semmoisena, kun olen. Ei meidän tarvii olla kivoja vaan ihan kivoja.
On tutkittu, että ihmisiltä joilta vaadittiin työtehtävissä olemaan selkeästi pinnallisesti kivoja, esiintyi jaksamisongelmia enemmän kuin työntekijöillä jotka pystyivät valitsemaan palvelualttiutensa. Pakotettu kiva vaatimus söi ihmistä. Teeskennellyn kivan esittäminen esti aidomman palveluasenteen.
Kivana esittäminen estää vahvat käsittelytavat, toiminnan aidommasta asenteesta. Sinulla ei tulisi olla kiva vaatimuksia, jotka pahimmillaan ovat valheellisia representaatiota, suojautumista. Kuin ei olisi tietoisuutta ihmisistä, ympäristöstä. Vaan toimitaan hierarkioiden pohjalta suhteessa toisiin ihmisiin. Tulisi olla kulloinkin tilanteen vaatimia asenteita, jämäkkää otetta vakavien aiheiden äärellä.
Hierarkioiden pohjalta toimivat ihmiset suhteuttavat käytöksensä siltä pohjalta. Hierarkiat ovat toisinaan alitajuisia, tiedostamattomat naiset arvottavat miehiä enemmän kuin toisia naisia, kohtelu on sen mukaista. Kun he ovat pienentäneet itsensä, oleksuvat että muutkin naisolennot olisivat yhtä tiedostomattomia.
Toisille muodostuu hierarkia laumahierarkioista tai "herkkyys "hierarkioista. Koska ovat kovettaneet itsensä ilkeyden kokemuksiensa jälkeen, kuvittelevat nousevansa naureskelevalla välinpitämättömällä käytöksellä toisten yläpuolelle nähdessään herkkyyttä toisissa, kokevat tarpeelliseksi pyrkiä nousemaan siihen vedoten kuin luulisivat leikkivänsä kissanpennun kanssa, jota pyrkivät hallitsemaan, omistamaan kun luulevat sen onnistuvan tuosta vaan.
Tekevät virhepäätelmiä mitä toisten ihmisten sisällä on, ja mitä ihmiset ajattelevat jouduttuaan hiearkisia tekijöitä käyttävien kanssa tekemisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tutkittu, että ihmisiltä joilta vaadittiin työtehtävissä olemaan selkeästi pinnallisesti kivoja, esiintyi jaksamisongelmia enemmän kuin työntekijöillä jotka pystyivät valitsemaan palvelualttiutensa. Pakotettu kiva vaatimus söi ihmistä. Teeskennellyn kivan esittäminen esti aidomman palveluasenteen.
Kivana esittäminen estää vahvat käsittelytavat, toiminnan aidommasta asenteesta. Sinulla ei tulisi olla kiva vaatimuksia, jotka pahimmillaan ovat valheellisia representaatiota, suojautumista. Kuin ei olisi tietoisuutta ihmisistä, ympäristöstä. Vaan toimitaan hierarkioiden pohjalta suhteessa toisiin ihmisiin. Tulisi olla kulloinkin tilanteen vaatimia asenteita, jämäkkää otetta vakavien aiheiden äärellä.
Hierarkioiden pohjalta toimivat ihmiset suhteuttavat käytöksensä siltä pohjalta. Hierarkiat ovat toisinaan alitajuisia, tiedostamattomat naiset arvottavat miehiä enemmän kuin toisia naisia, kohtelu on sen mukaista. Kun he ovat pienentäneet itsensä, oleksuvat että muutkin naisolennot olisivat yhtä tiedostomattomia.
Toisille muodostuu hierarkia laumahierarkioista tai "herkkyys "hierarkioista. Koska ovat kovettaneet itsensä ilkeyden kokemuksiensa jälkeen, kuvittelevat nousevansa naureskelevalla välinpitämättömällä käytöksellä toisten yläpuolelle nähdessään herkkyyttä toisissa, kokevat tarpeelliseksi pyrkiä nousemaan siihen vedoten kuin luulisivat leikkivänsä kissanpennun kanssa, jota pyrkivät hallitsemaan, omistamaan kun luulevat sen onnistuvan tuosta vaan.
Tekevät virhepäätelmiä mitä toisten ihmisten sisällä on, ja mitä ihmiset ajattelevat jouduttuaan hiearkisia tekijöitä käyttävien kanssa tekemisiin.Suhteet, parhaimmat sellaiset eivät ole palvelusuhteita. Yleisesti väärin ymmärretty konsepti.
Vaikka hyvä asenne ystävyyden ja avunannon merkeissä on hyvä pitää mielessä. Vastavuoroisesti.
- Anonyymi
Puoli seiskassa saat lisää maailman menoa. Maksaa vain katsomisen ja kuulemisen verran.
- Anonyymi
Hänelle. On vaikea rakastaa kun ei kykene toista muistamaan. Ja nyt se vähäinen muiston palanen sinusta leijuu rikkinäisenä sisälläni repien sisintäni. "Herätit" minut unesta ja jätit minut yksin tunteiden kanssa. Vaikka et koskaan enää ottaisi minuun yhteyttä tai halua nähdä minua, tiedä tämä, tulen aina rakastamaan sinua. Olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Sen sinusta muistan. N->M
- Anonyymi
Aika paljon sinä muistat näköjään.
- Anonyymi
Jumala sanoi: https://youtu.be/YemRbfsgJg0
- Anonyymi
On katsottava koko recaptctchan kuva, tajutakseen syötön pakottamisen.
- Anonyymi
Lopeta höpinät. Ymmärrän vaan Suomen ja Ruotsin kieltä. Jälkimmäistäkään kunnolla.
- Anonyymi
Valitsin väärin ja tuli lähestymiskielto,
joten tukahdutin tunteet.- Anonyymi
En ole valinnut mitään vieläkään. Hän kyllä teki valinnan jo. T: aloittaja
- Anonyymi
Ymmärtäisin, jos sanoisit suoraan, että teit virheen. Joskus pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle.
Sinulle joka kirjoitat, että tuli lähestymiskielto.
- Anonyymi
Miksi sinä olit niin juntti
- Anonyymi
Voisitko selventää?
- Anonyymi
Mistä hän olisi voinut olla varma rakkaudestasi?
Mistä sinä voit olla täysin varma, että olisit hyväksynyt hänet sellaisena kuin hän on, paitsi jos tunnet hänet jo hyvin?- Anonyymi
Pseudo höpinää. Tunnetusti ihmisillä ilmenee taipumusta pseudopaskaan kun haluavat kuvitella sen olevan oikea muoto esittää syvää tuntemusta. Kiinnittävät itseään ja toista väärällä tavalla yhteyteen.
Usein pseudopaskaan hurahtaneet kaveritkin ajattelevat sen olevan hyvä ratkaisu, tietävät kuitenkin ajavansa kaverinsa miinaan.
Pseudotuntemuksia esittelevät koka käänteessä, kieltäen ja kiertäen joka asian minkä kuulevat. Huutavat ymmärrämme tunteita!
Siihen usein ymmärrys jääkin. Näkevät pseudotieteilijät narsistien tavoin rivien väleistä suurta loukkaantumisten tarvetta, jos pseudotieteily tunnemaailma "ymmärryksellä" ei saa pauloihin.
Empiirinen tutkimus tukee asianlaitaa. Kysymyksesi on oikeutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pseudo höpinää. Tunnetusti ihmisillä ilmenee taipumusta pseudopaskaan kun haluavat kuvitella sen olevan oikea muoto esittää syvää tuntemusta. Kiinnittävät itseään ja toista väärällä tavalla yhteyteen.
Usein pseudopaskaan hurahtaneet kaveritkin ajattelevat sen olevan hyvä ratkaisu, tietävät kuitenkin ajavansa kaverinsa miinaan.
Pseudotuntemuksia esittelevät koka käänteessä, kieltäen ja kiertäen joka asian minkä kuulevat. Huutavat ymmärrämme tunteita!
Siihen usein ymmärrys jääkin. Näkevät pseudotieteilijät narsistien tavoin rivien väleistä suurta loukkaantumisten tarvetta, jos pseudotieteily tunnemaailma "ymmärryksellä" ei saa pauloihin.
Empiirinen tutkimus tukee asianlaitaa. Kysymyksesi on oikeutettu.Pseudot loukkaantuvat ensin mitä pienemmistä, jotta heidän ei tarvitsisi käsitellä omia tekemisiään. Miten kätevää syyllisyyden tunteen peittelyä.
Kuvailevat kertomukset yksityiskohtineen pseudohurahtaneille kavereille luo heille riittävää ylemmyyden tunnetta, lapsenomaista etäistä turvallisuuden tunnetta kun kohde ei ole tietoisen todellisuuden tasolla elävä mikrobiologinen olento. Joka täytyisi kohdata ihmisenä lapsenomaisen pseudopaska masturbointisessioiden jälkeen. Jota eivät tiedosta tekevänsä.
Tiettävästi pseudoilu ei tee hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pseudot loukkaantuvat ensin mitä pienemmistä, jotta heidän ei tarvitsisi käsitellä omia tekemisiään. Miten kätevää syyllisyyden tunteen peittelyä.
Kuvailevat kertomukset yksityiskohtineen pseudohurahtaneille kavereille luo heille riittävää ylemmyyden tunnetta, lapsenomaista etäistä turvallisuuden tunnetta kun kohde ei ole tietoisen todellisuuden tasolla elävä mikrobiologinen olento. Joka täytyisi kohdata ihmisenä lapsenomaisen pseudopaska masturbointisessioiden jälkeen. Jota eivät tiedosta tekevänsä.
Tiettävästi pseudoilu ei tee hyvää.Noinhan se on, mutta on sekin puoli totta, että toisinaan tunteet vie ja hurauttaa nupin sekaisin. Kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on, mutta on sekin puoli totta, että toisinaan tunteet vie ja hurauttaa nupin sekaisin. Kokemusta on.
Se on halua itselle, namia. Tuollaiset ihmiset huudahtavat asioita sisäänpäin, kuulostaa se sitten miten ihanalta kenenkin korviin, kuin joku asia olisi heidän kun he sen näkevät. Eivät huudahda asioita ulospäin, arvonantoa toiselle. Ottavat toisilta itselleen kaiken.
Ei ole tunteen viemistä, vaan halun. Heidän innostumisensa on halua saada, ei antaa. Vaikka ajattelevat antavansa , ojentaessaan tunteensa toiselle kuin varjeltu juuri syntynyt linnunpoikasen. Vaatien vaalimaan sitä, ohittaen muut kohtaamiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on halua itselle, namia. Tuollaiset ihmiset huudahtavat asioita sisäänpäin, kuulostaa se sitten miten ihanalta kenenkin korviin, kuin joku asia olisi heidän kun he sen näkevät. Eivät huudahda asioita ulospäin, arvonantoa toiselle. Ottavat toisilta itselleen kaiken.
Ei ole tunteen viemistä, vaan halun. Heidän innostumisensa on halua saada, ei antaa. Vaikka ajattelevat antavansa , ojentaessaan tunteensa toiselle kuin varjeltu juuri syntynyt linnunpoikasen. Vaatien vaalimaan sitä, ohittaen muut kohtaamiset.Niin on, sitä se on ja itsekästäkin. Se vie mukanaan toisinaan ja inhoan itseäni silloin kun se tuntuu voimakkaana. Halu olla yhteydessä häneen omista itsekkäistä syistäni. Voi luoja sitä tunnetta kuin se tekee ihmisen heikoksi eikä kykene ajattelemaan järkevästi.
Inhoa juuri sitä tässä kuviossa, etten pysty vastaamaan HÄNEN tarpeisiinsa. Pakenen siksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tunteen viemistä, vaan halun. Heidän innostumisensa on halua saada, ei antaa. Vaikka ajattelevat antavansa , ojentaessaan tunteensa toiselle kuin varjeltu juuri syntynyt linnunpoikasen. Vaatien vaalimaan sitä, ohittaen muut kohtaamiset.Linnunpoikanen (tunne) synnyttää "luonnonsuojelijat" liikkeen. Kaverin tunteiden vaaliminen ja erityisesti suojeleminen aiheuttaa rynnäkön, jossa tappavat pseudopaskatunneymmärryksellä vastaanhangoittelijat. Ja lopulta kaiken muunkin.
Linnunpoikasen tunne on pääosassa. Itse lintu, mitäpä linnuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnunpoikanen (tunne) synnyttää "luonnonsuojelijat" liikkeen. Kaverin tunteiden vaaliminen ja erityisesti suojeleminen aiheuttaa rynnäkön, jossa tappavat pseudopaskatunneymmärryksellä vastaanhangoittelijat. Ja lopulta kaiken muunkin.
Linnunpoikasen tunne on pääosassa. Itse lintu, mitäpä linnuista.Minä ja moni muukin varmasti yrittää suojella toista omilta tunteiltaan.
En luota itseeni, että kykenen ajattelemaan tilannetta järjellä. Pelkään hajottavani jotain halutessani. Pakenen siis tunteitani etten satuttaisi häntä enempää kos en ehkä pystyisi pidättelemään itseäni ja aiheuttaisin vain vahinkoa tyhmyydessäni ja sokeudessani tuossa pseudohurmiossani 😣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja moni muukin varmasti yrittää suojella toista omilta tunteiltaan.
En luota itseeni, että kykenen ajattelemaan tilannetta järjellä. Pelkään hajottavani jotain halutessani. Pakenen siis tunteitani etten satuttaisi häntä enempää kos en ehkä pystyisi pidättelemään itseäni ja aiheuttaisin vain vahinkoa tyhmyydessäni ja sokeudessani tuossa pseudohurmiossani 😣Näe ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näe ihminen
Näen kyllä. En aijo satuttaa häntä enää. Satutin jo, uskon niin, koska en pystynyt pidättelemään itseäni.
Paras on kuin minua ei olisikaan ollut tai kohtaamista. Pyyhin kaiken pois. Ainoa hyvä tekoni häntä kohtaan. Poistun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen kyllä. En aijo satuttaa häntä enää. Satutin jo, uskon niin, koska en pystynyt pidättelemään itseäni.
Paras on kuin minua ei olisikaan ollut tai kohtaamista. Pyyhin kaiken pois. Ainoa hyvä tekoni häntä kohtaan. Poistun.Harvinaisen(toivottavasti) itseään täynnä olevan ihmisen tilitystä. Pois mennessäänkin vielä korottaa itsensä kärsiväksi marttyyriksi, jalon teon tekijäksi, olettaen satuttaneensa tunteella. Tunteella! Omilla sisäisillä tunteilla, vai niiden myötä syntyneillä käytös kimmokkeilla?
Jos ei edes tuollaisia eroja tiedosta, ymmärrä pahoitella oikeaa asiaa, niin hyvin ei tunnu asiat todellakaan olevan tolalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen(toivottavasti) itseään täynnä olevan ihmisen tilitystä. Pois mennessäänkin vielä korottaa itsensä kärsiväksi marttyyriksi, jalon teon tekijäksi, olettaen satuttaneensa tunteella. Tunteella! Omilla sisäisillä tunteilla, vai niiden myötä syntyneillä käytös kimmokkeilla?
Jos ei edes tuollaisia eroja tiedosta, ymmärrä pahoitella oikeaa asiaa, niin hyvin ei tunnu asiat todellakaan olevan tolalla.Saattoihan hän olla vaikka oikeasti satuttanut toista. Mistä me sitä tiedämme. Me teemme vain omia oletuksia muiden viesteistä teitämättä asioiden oikeaa tilaa tai tuntematta toisen asioita ja tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoihan hän olla vaikka oikeasti satuttanut toista. Mistä me sitä tiedämme. Me teemme vain omia oletuksia muiden viesteistä teitämättä asioiden oikeaa tilaa tai tuntematta toisen asioita ja tilannetta.
Ihmisten kyky satuttaa omilla sisäisillä tunteilla on olematonta. Vai niiden oikeutuksilla syntyneillä käytöksellä voi tehdä satuttavia tekoja.
Oikeuttavat liikaa ja vetoavat väärin ne tunteiden syyksi, ulkoistaen itsensä vastuusta. Paeudotieteilijät voivat nyökytellä vieressä, tunteesi ovat sallittuja, vaalikaamme yhdessä linnunpoikastasi. Ovat sallittuja, mutta ei mikä tahansa mallinnus niiden turvin.
Ne ovat erillisiä asioita, joita pitää käsitellä luonteensa mukaisesti. - Anonyymi
Täällä on niin normaalia kirjoittaa omista lähtökohdista käsin. Siksi vadtaukset eivät vastaa toisen kokemysmaailmaa ja elämäntilannetta. Väärinymmärryksien mahdollisuus on todella suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kyky satuttaa omilla sisäisillä tunteilla on olematonta. Vai niiden oikeutuksilla syntyneillä käytöksellä voi tehdä satuttavia tekoja.
Oikeuttavat liikaa ja vetoavat väärin ne tunteiden syyksi, ulkoistaen itsensä vastuusta. Paeudotieteilijät voivat nyökytellä vieressä, tunteesi ovat sallittuja, vaalikaamme yhdessä linnunpoikastasi. Ovat sallittuja, mutta ei mikä tahansa mallinnus niiden turvin.
Ne ovat erillisiä asioita, joita pitää käsitellä luonteensa mukaisesti.Juu...mutta mistä täällä kukanenkin tietää onko joku satuttanut toista ja miten? Ei mistään. Oletuksia, koko palsta on oletuksien ja väärinymmärryksien tyyssijä. Tämä palsta on oseudotiedettä täynnä. Kuvitellaan muka tuetävämme toisen tilanne yms paskaa......
- Anonyymi
Täällä ei tieteen säännöt päde vaan humanismi, kaurapuuroon laitetaan mielummin mustikoita, kun valkosipulia ? vaitelläänkö kumpi on terveellisempää tai maistuu paremmalle, siis tieteen keinoin ? siihenkö pseudo horinallasi yrität päteä ?
- Anonyymi
Se on tuo tieteen keino tappaa rakkaus joillain selityksillä,,ettei muka tunteilla ole väliä.
Aikoinaan äikän opettajani sanoi että muistakaa sitten rakkaat oppilaat, että tunne voittaa järjen. That's it ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei tieteen säännöt päde vaan humanismi, kaurapuuroon laitetaan mielummin mustikoita, kun valkosipulia ? vaitelläänkö kumpi on terveellisempää tai maistuu paremmalle, siis tieteen keinoin ? siihenkö pseudo horinallasi yrität päteä ?
Humanismi, ihminen ajatteleva tunteva ihminen, ei rattaan osa?
Autonominen, vapaa, omanarvontunteva, eettisten ja moraalisen järkiperusteisen ymmärryksen tuote?
Täälläkö pätisi nuo kulmakivet?
Puhutaanko moraalista, joka edellyttää ymmärrystä.
Puhutaanko tunteen voittavan järjen. Siinä on tarkoitettu enemmänkin sitä että ilman sisäistä paloa, hyviä tuntemuksia ei välttämättä synny hyviä tekoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humanismi, ihminen ajatteleva tunteva ihminen, ei rattaan osa?
Autonominen, vapaa, omanarvontunteva, eettisten ja moraalisen järkiperusteisen ymmärryksen tuote?
Täälläkö pätisi nuo kulmakivet?
Puhutaanko moraalista, joka edellyttää ymmärrystä.
Puhutaanko tunteen voittavan järjen. Siinä on tarkoitettu enemmänkin sitä että ilman sisäistä paloa, hyviä tuntemuksia ei välttämättä synny hyviä tekoja.Henkilökohtaisesti voin tunnustaa tehneeni täysin paskoja tekoja tunnesyistä. Ihastumiseni meni tekoihin ja satutin ihastustani ajattelemattomuuttani. En tahallisesti. Annoin liikaa valtaa tunteilleni ja niiden ohjata käytöstäni. Nyt kaduttaa. Toinenkin sai vain kärsiä tyhmyydestäni. Eli omien tunteiden vuoksi voi hyvinkin satuttaa toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pseudoista kirjoittava kirjoittaa poikkeuksellisen oivaltavia kirjoituksia verrattuna palstojen kröh keskivertotasoon. Ilo lukea, kiitos vaan hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pseudoista kirjoittava kirjoittaa poikkeuksellisen oivaltavia kirjoituksia verrattuna palstojen kröh keskivertotasoon. Ilo lukea, kiitos vaan hänelle.
Kröh kröh sanoi possu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisesti voin tunnustaa tehneeni täysin paskoja tekoja tunnesyistä. Ihastumiseni meni tekoihin ja satutin ihastustani ajattelemattomuuttani. En tahallisesti. Annoin liikaa valtaa tunteilleni ja niiden ohjata käytöstäni. Nyt kaduttaa. Toinenkin sai vain kärsiä tyhmyydestäni. Eli omien tunteiden vuoksi voi hyvinkin satuttaa toista.
Vapautetaan sinut syytteistä täyttä ymmärrystä vailla olevana.
Sitäkö tavoittelet tai olet ylpeä?
Pohdintakyky ei riitä omassa tunnetilassa kieppumista pidemmälle. Se riittää sinulle.
Kehen ajattelet vaikutuksen tekevän? Pseudotieteisiin hurahtaneihin, keskinäiskiima kohotuksia, keiden elämän puuttuen, kuvitelmien kautta liittäen?
Täyttä ymmärrystä vailla oleva mielentila.
Et varmaan satuta ympärillä olevia tunteillasi niin paljon mitä kuvittelet mutta pelotat asenteellasi.
Ymmärryksen puutteella ja niihin liittyviin asioihin välinpitämättömästi suhtautuen.
- Anonyymi
Olipa erikoiset jorinat tässä ketjussa. Mistä syystä tuo toinen syyllistetään tunteen tappamisesta? Sitä jäin miettimään.
- Anonyymi
Ei muuta kun pohdit pääsi puhki... ehkä se selviää. Vai olisiko sittenkin vain parasta keskittyä omiin asioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun pohdit pääsi puhki... ehkä se selviää. Vai olisiko sittenkin vain parasta keskittyä omiin asioihin?
Olitpa epäkohtelias anonyymi. Mikäs sinua pohdinnassani riepoi?
- Anonyymi
Hmm alkaako nimesi k.lla vai s.llä?
- Anonyymi
Niinkuin itse kirjoitit, että et ole päättänyt vieläkään mitään...
Ei kukaan ikuisesti odota.- Anonyymi
Tämä ei varmastikkaan koskenut sinua. Mene sekoilemaan muualle. Jooko?
Minähän valitsin hänet mutta hän valitsi toisen. Comprende? Mitä kohtaa et ymmärrä tuosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786