T3v-mittaus?

Anonyymi

Asiasta jotain tietävät, kannattaisiko minun käydä yksityisellä mittauttamassa t3v tai joku muu verikoe (mikä?), kun ongelmana on että tyroksiini aiheuttaa sydämentykytystä yöllä? Herään myös aamuyöstä eli yöunet jäävät viiteen tuntiin. Muuta liikatoiminnan oiretta ei ole, päin vastoin vieläkin väsymystä. T4v oli viimeksi vasta 14. Tyroksiinia on tarkoitus vielä lisätä, mutta en tiedä onnistuuko, kun ei saa nukuttua.

10

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainitsemillasi arvoilla ei ole mitään vaikutusta tyroksiinin käyttöön ei myöskään nukkumiseen, joten en näe syytä mennä yksityiselle. ( kyseessä ns turha käynti).Juo sensijaan illalla lämmintä maitoa, se rauhoittaa ja auttaa nukkumisessa.

• Anonyymi

Unettomuudesta on kyllä pitkäaikaista kokemusta, mutta vajaatoiminnasta vain vuoden.

Ongelma siis se, että tyroksiinia pitäisi nyt hiljalleen lisätä, mutta en tiedä mikä mättää kun elimistö ei jotenkin siedä sitä. Yöllä sydän lyö kuin jossain stressitilanteessa. Tämä ei mene ohi viikkojenkaan aikana.

• Anonyymi

Kyllä se menee ohi. Ei huolta.

• Anonyymi

Jatkokysymys avaukseeni. Voinko tilanteessani ottaa nukahtamispillerin.

• Anonyymi

Ei ole kyllä aloittajan jatkokysymys!
        t. aloittaja

• Anonyymi

Kysymyksesi voi viitata myös Volvoon. Niillähän on sekä T3, että T4 mallit. Kuvaavat moottorintehoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se on kuule ihan totta. T3v on hurjan tärkeä varsinkin, jos mittaus onnistuu ja näyttää arvot. Muuten sillä kuule ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Jos mittaus onnistuu?

Mitä siinä pitää ottaa huomioon, muuta kuin ettei ole ottanut aamulääkettä?

• Anonyymi

Pitää ottaa mittauksen arvo huomioon. Jos et välitä arvosta, mittaus on turhaakin turhempi kuule, ja kenties epävarmuutesi kasvaa vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe