Nainen! Nieletkö?

Anonyymi

Nieletkö nainen kaiken vai jääkö kurkunpäähän? Vai peräti kurlaat? Jos et niele, miksi et?

30

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oksennan

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • Anonyymi

      Jo 50-luvulla todettiin, että miehen sperma on hyväksi naiselle sekä sisäisesti että ulkoisesti iholle siveltynä.

    • Anonyymi

      Nieletkö kaiken vai jäikö näkkileivän murunen kurkkuun kiinni?

    • Anonyymi

      En KOSKAAN harraista tuollaista😡

    • Anonyymi

      Ei tulis mielenkään ottaa suhun sitä mönjää saati niellä, olkoonkin vaikka oma mies kyseessä. Nainen 46v

    • Anonyymi

      Hyvältä mieheltä nielen. Muiden kanssa en edes etene paria lausetta pidemmälle.

      • Anonyymi

        Täällä samanlainen. Vain sen oikean sperma on ravitsevaa ja kaunistavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samanlainen. Vain sen oikean sperma on ravitsevaa ja kaunistavaa.

        Humor. Sitä oikeaa etsiessä... voi pitää hauskaa niiden ei-oikeiden kanssa... ;)


      • Anonyymi

        Haluaisin myöskin maistaa naista joka omistaa sydämeni. Haluaisin myös että hän maistaisi myös minua ja nauttisi siitä. En tiedä miksi, mutta ehkä se on jonkinlainen sisäänrakennettu tarve. :)


    • Anonyymi

      Vapun viihdettä: Mies esittää Dry Vodka -pullon harmaata muovikorkkia ja kysyy: Kaikki varmaan tietää mikä tämä on? Kertoo sitten: Sen tilavuus on tarkalleen 9 cc (kuutiosenttiä). Ja sitten: Se on yhtä paljon kuin keskimääräinen annos mieskiisseliä. Mies pitää korkkia ilmassa sormenpäissään ja sanoo hetken päästä: Katsokaa nyt ... kaikesta ne naiset jaksavatkin marista.

      • lisää viihdettä saisi siitä, et mies itse maistaisi sitä ensin.


    • Kaikki minkä suuhun laitan, niin nielen, paitsi hammasharjan..ja haarukan.

      • Anonyymi

        Joo haarukan nielaisemisessa vahingossa voisi olla jo isompikin ongelma, tietysti riippuisi haarukan koosta, jotta ei lapion kokoinen kuitenkaan. Tai traktorinkin kokoinen, Zetor-haarukka.


      • Anonyymi

        Haarukka suuhun ja Massey-Ferguson mahantäytteeksi.


      • Anonyymi

        Zetori suuhun, mennentullen, Massey-Ferguson mahan täytteeksi.
        Traktoriruokaa.


    • Anonyymi

      Suuvettä en kyllä niele vaan kurlaan. Ei ole varmaan oikein terveellistä niellä suuvettä.

      -pihallatipunen-

      • 🍖😠🐥

        Tuo oli se sun entinen.....🤗


    • minen purematta niele.

      • Ekkö ees kahvia?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ekkö ees kahvia?

        riippuu kuinka vahvaa se on,


    • Anonyymi

      Anu Saagimin neuvoin, voisi seuraavan kerran käyttää vaikka kasvonaamiona:)

      • Siitä vain kokeilet, kun aineetkin löytyy omasta takaa..

        Joskus aikoinaan, ennen kristinuskon ryntäystä, kuukautisverta käytettiin...ei prkle..en muista enää mihin, mutta sitä käytiin ihan muilta ihmisiltä kyselemässä, kai johonkin parannuksiin?

        Sittemmin siitä kristinuskon myötä tuli hyi-hyi saastaa..ja synnytyksenkin jälkeen naisen piti mennä kirkkoon puhdistautumaan.


    • brigitte niel sen

    • Anonyymi

      Kaikki kai tietää että Madonnan 'Like A Prayer' biiisi liittyy aiheeseen syvällisesti?

      • Anonyymi

        En hahmota miten, voisitko selventää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hahmota miten, voisitko selventää

        Yksi ei tiedä?


    • En niele. Pidän suussa ja säästän miehelleni.

    • Kakkarapuja nielin justiinsa. Ruoaksi kelpaavat voi niellä, muun räkäsen pihalle. 😃

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe