Nuoret tytöt ja naiset pukeutuvat epäsiveellisesti skin-muodin mukaan seurakunnan kokouksissa ja Isossa kirjassa.
Mikä olisi yläikaraja skin-muodille?
https://m.dresshead.com/wmns-extra-wide-waist-band-skinny-yoga-pants-pucker-gather-back-middle-seam-black/
Nuorten skin-pukeutumisesta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka vietteli Aadamin syntiin?
Kuka vietteli Eevan syntiin?
Raamatussa varoitetaan viettelijöistä. Komeet on pökät ja jos joku niiden kautta innostuu niin kannattaa varmaan kysellä peililtä että mikä on :'D
- Anonyymi
Nuohan on urheiluhousut. Kuka noita seurakuntaan pukee??
- Anonyymi
Aloittaja on tunnetusti kiinnostunut vaatetuksesta ja ruokavalioista.
- Anonyymi
Tee parannus äläkä pukeudu epäsiveellisesti.
- Anonyymi
Mitä epäsiveellistä on kauluspaidassa ja mustissa kangashousuissa?
Trollialoittaja saisi pohtia parannusta, eikä linkkailla joogapöksyjä.
- Anonyymi
Lopunaikana maailmaan tulee viettelyksiä.
Matt. 18:7
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!- Anonyymi
Sukupuolimoraali on höltynyt.
- Anonyymi
Mitä viettelystä noissa housuissa on? Jos miehellä olisi samanlaiset ja munakkelit pullistelisi läpi, ei se minua kiihottaisi.
- Anonyymi
Kyllä hieman oppia voitais ottaa vanhoista kirkkokunnista tässä pukeutumisasiassa. Edessäni helluntaisrk:ssa istui ja seisoi ylistäjäsisar, jolla oli niin niukat ja tiukat farkut, että kun hän istui, paljastui ns. putkimiehen hymy. Eli pakaravako näkyi jonkun verran.
En väitä mitään sisaren sielun tilasta, Herra hänet tuntee. Pukeutumisessa vain hivenen lisää tyylitajua. - Anonyymi
tuollaisia housuja en pukisi edes vainajalle joka on menossa polttoon.
aivan typerät ja naurettavat. - Anonyymi
Hyvät pierettimet näkyy olevan
- Anonyymi
Antaa nyt nuorten naisten hetken iloita, se vähäinen hetki on, 18-29 vuoteen.
ja alamäki alkaa noin vuonna 23.v
30:n jälkeen on kokopäiväinen työ, pitää lihat/ l'''it kurissa.
Jokainen nainen, tietää ja KAUHULLA odottaa tänä päivää.
Onnea 30 vuotis päivänä!
En tähän laita kuvia, mutta toki niitä voi löytää ja katsoa netin ihmeellisestä maailmasta.
Ikä, luonto on armoton naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658405KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467522Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543600Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542705- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv392029Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211551