Miltä tuntuisikaan koskettaa ihoasi ja tuntea kiihkoa kanssasi. Nauttia vartalostasi ja henkisistä avuistasi. Tuntea kiihkoa kun näkee sinut seksikkäänä. Itsenäsi. Naisellisena naisena. Saada itse kokea olevansa haluttava ja kiinnostava. Ei mahdollista tietenkään, että minulle noin kävisi.
Kokea jotain
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no kyllähän sä oot mun silmissä kiinnosta ja haluttava,kuten varmaan tiedät :) sitä hetkeä odottaen jos sellaista koskaan tulee :)
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Ei tarvikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvikaan.
Hmmmm...
Vai ei...
??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvikaan.
Tarvisihan tuo tietää. ketjun aloittaja
- Anonyymi
Lauseita joita odotetaan kuin kuuta nousevaa. Toiveita miten haluaisi itsensä kokea koko ihmisyyden voimassa universaalin kannen alla, ei vähempää ei enempää.
Uuuh..
- Anonyymi
Minua kyllä harmittaa paljonkin jos ja kun näinkin, saliyhtye-salibandy -kilpailussa kypärä irtoaa päästä, että ei kai loukkaannu sitten pahasti, koska niin tyttöjen mielestähän on yleensä mukavaa auttaa toisia jos pystyvät auttamaan.
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka aloittaja on. Mitään vinkkiä?
- Anonyymi
Ei tarvitse vinkkejä laittaa, kyllä nainen tietää mikäli samansuuntaisia asioita ajattelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse vinkkejä laittaa, kyllä nainen tietää mikäli samansuuntaisia asioita ajattelee
Tietää ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää ; )
Jos tietää osaa vinkatakin
- Anonyymi
Vinkki. Mistä
- Anonyymi
Kuka täällä nyt seksihaluistaan puhuu kaiken kansan edessä.
- Anonyymi
En oikein ymmärrä näitä aloituksia. Siis haluat pelkkää seksiä? Etsi sitten itsellesi seksikumppani. Tervemenoa.
- Anonyymi
Tuo on paljon enemmän kuin seksiä. On. Tuollainen kuuluu ehdottomasti hyvään yhteiseloon. Kyllä kuuluu, perusedellytys.
- Anonyymi
Kyllä mä voisin päättää tämän monen vuoden selibaatin siihen mieheen.
- Anonyymi
Monenko vuoden? Useamman..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenko vuoden? Useamman..
Niin monen, ettei kehtaa kertoa ja hän ei ikinä uskoisi, eikä kukaan muukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monen, ettei kehtaa kertoa ja hän ei ikinä uskoisi, eikä kukaan muukaan.
3-5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5
Enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5
no enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän...
On paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän...
Haluaiskohan mies samaa?
- Anonyymi
Mihin mieheen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon
Kyllä, mutta haluan olla vain sellaisen kanssa, johon on tunteita, joten olen odottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta haluan olla vain sellaisen kanssa, johon on tunteita, joten olen odottanut.
Odottanut mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottanut mitä?
No että sellainen mies tulisi kohdalle, joka kiinnostais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No että sellainen mies tulisi kohdalle, joka kiinnostais.
Eikä sellaista ole tullut kohdalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sellaista ole tullut kohdalle
Kyllä on, mutta kun mies on varattu niin minkäs teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, mutta kun mies on varattu niin minkäs teet.
Ainakin tänne olet tullut, jotain teet.
- Anonyymi
Kukaan, ei kukaan voisi koskaan ajatella minusta noin.
Tosin elämä on muutankin kuin koskettelua ja seksinhalua. Paljon muutakin.- Anonyymi
Aivan varmasti voisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864