Nähäänkö illalla Prismassa? Noin 18? Ilmota, jos et pääse 😄
Hei sinisilmä
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pitkä matka sinne, kui just prismassa?
- Anonyymi
Ei o pitkä matka, siellä(-kin) joskus nähtiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei o pitkä matka, siellä(-kin) joskus nähtiin...
No nyt on pitkä matka, kun auto sökönä. Tarvis fillarilla lähteä polkemaan. Ei missää lähempänä keskustaa, voitais nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on pitkä matka, kun auto sökönä. Tarvis fillarilla lähteä polkemaan. Ei missää lähempänä keskustaa, voitais nähdä?
Onpa laiskaa sakkia palstalla, kun ei jaksa edes kuntoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa laiskaa sakkia palstalla, kun ei jaksa edes kuntoilla.
Ei jaksa kuntoilla? 5pv viikos raijaan kuparia töissä ja käyn 4 kertaa viikossa salilla. Sit kylmänä ja sateisena vapaapäivänä pitäis vielä lähteä prismaan fillarilla, kun ei ole mitään haettavaa sieltä. Mene trollailemaan muualle siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa kuntoilla? 5pv viikos raijaan kuparia töissä ja käyn 4 kertaa viikossa salilla. Sit kylmänä ja sateisena vapaapäivänä pitäis vielä lähteä prismaan fillarilla, kun ei ole mitään haettavaa sieltä. Mene trollailemaan muualle siitä.
Toivottavasti et käy salilla enää parisuhteessa. Inhottavia ukot jotka kuolaa salilla uusia eukkoja perheineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aerobista liikuntaa et näköjään harrasta sitten yhtään työajan ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aerobista liikuntaa et näköjään harrasta sitten yhtään työajan ulkopuolella.
Jos haluaa massaa kasvattaa, ni en paljoa energiaa turhaan tuhlaa. Ajattelin sen 100kg maven saavuttaa ja 100kg penkin täs 2vuode sisäl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa massaa kasvattaa, ni en paljoa energiaa turhaan tuhlaa. Ajattelin sen 100kg maven saavuttaa ja 100kg penkin täs 2vuode sisäl.
Ootko se OTM pervo joka kuolaa joka viikko eri eukkoo jonka perään on runkannut Pohjanmaan prismassa, salilla tai lääkärissä ??
Uskoton ukko jota ei omaks kannata ottaa - Anonyymi
En asu missään pohjanmaalla, enkä ole mikään pervo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko se OTM pervo joka kuolaa joka viikko eri eukkoo jonka perään on runkannut Pohjanmaan prismassa, salilla tai lääkärissä ??
Uskoton ukko jota ei omaks kannata ottaaSiks toiseks, kaikki miehet kuolaa eukkoja, mitä ihmeellistä siinä on? Katsoa saa mut ei koskea. Siks toiseks, elämässä muutakin, ku nussiminen. Rahaa tarvii takoa, ku rauta o kuumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks toiseks, kaikki miehet kuolaa eukkoja, mitä ihmeellistä siinä on? Katsoa saa mut ei koskea. Siks toiseks, elämässä muutakin, ku nussiminen. Rahaa tarvii takoa, ku rauta o kuumaa.
Älä puolustele uskottomuutta
Sinusta ei ole aviomieheksi
Mene ilotaloon harjoittaan itsellesi mieluista ammattia HUORA UKKELI - Anonyymi
Otm siellä 😂😂
- Anonyymi
Kannattaa harrastaa sitä aerobista liikuntaa työajan ulkopuolella, niin poikuus saattaa lähteä alta aikayksikön. Eikä kannata näistä sivukommenteista ottaa mitenkään itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otm siellä 😂😂
Oikeustieteen maisteri? No en ole kyllä. Siks toiseks sain sua kusetettua. Kyllä mulla kolme suhdetta on ollut, mut en kyllä ole kiinnostunut jakamaan elämääni ihmisten kanssa, joita en rakasta, tai jotka eivät rakasta minua. Menossa kaverini lakkiaisiin jatkoille, ni pääsen toteuttamaan itseäni urakalla. Ihmiset luulee, että hyvän ulkonäköni takia saisin kenet vain, mutta oon tehnyt hämärä hommia viimiset 11v ni en oo paljoo seurustellut. Mielummin tein rahaa ja vedin sen kolana nokkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeustieteen maisteri? No en ole kyllä. Siks toiseks sain sua kusetettua. Kyllä mulla kolme suhdetta on ollut, mut en kyllä ole kiinnostunut jakamaan elämääni ihmisten kanssa, joita en rakasta, tai jotka eivät rakasta minua. Menossa kaverini lakkiaisiin jatkoille, ni pääsen toteuttamaan itseäni urakalla. Ihmiset luulee, että hyvän ulkonäköni takia saisin kenet vain, mutta oon tehnyt hämärä hommia viimiset 11v ni en oo paljoo seurustellut. Mielummin tein rahaa ja vedin sen kolana nokkaan.
Mut en oo pohjanmaalta, oon kylläkin 02 alueelta. Lisään vielä ja ei mua kaikki naiset kiinnosta, jos päässä ei liiku mitään järkevää, ni en kattele sekuntiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut en oo pohjanmaalta, oon kylläkin 02 alueelta. Lisään vielä ja ei mua kaikki naiset kiinnosta, jos päässä ei liiku mitään järkevää, ni en kattele sekuntiakaan.
Mutta jaat sitä pippeliis niille! Pettymyskö sai otmin kärttyyn kun prismassa ei hedelmiä pudoteltu tänäänkään !
Ei vaikka luulit taas erilaisista vihjeistä et nyt hän taas pudottaa niitä siellä!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jaat sitä pippeliis niille! Pettymyskö sai otmin kärttyyn kun prismassa ei hedelmiä pudoteltu tänäänkään !
Ei vaikka luulit taas erilaisista vihjeistä et nyt hän taas pudottaa niitä siellä!!!En mä jaa pippeliä kenellekkään, pidän sen itselläni itsekkäästi ja kuivutan sen rusinaksi, kunnes löydän luotettavan naisen. Ei mua kiinnosta sun mielipitees. Musta on hauska nauraa sulle ja tehdä susta idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa harrastaa sitä aerobista liikuntaa työajan ulkopuolella, niin poikuus saattaa lähteä alta aikayksikön. Eikä kannata näistä sivukommenteista ottaa mitenkään itseensä.
Oon 179/73kg et en mä kovin läski ole. Just passeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 179/73kg et en mä kovin läski ole. Just passeli.
Eipä tässä sun painosta ja pituudesta ollut kyse, vaan että sä voisit löytää sen sun ihmisesi sieltä aerobisen liikunnan puolelta, liikkumalla ihmisten ilmoilla muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tässä sun painosta ja pituudesta ollut kyse, vaan että sä voisit löytää sen sun ihmisesi sieltä aerobisen liikunnan puolelta, liikkumalla ihmisten ilmoilla muuten.
24/7 fitness keskuksessa käyn 4kertaa viikossa. Mut en mä mikään poika ole, kunhan vitsailin, onhan tämä suoli24.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poljen töihin 5kertaa viikossa, yhteensä 10km tulee joka pv kävelen sellaset 10000-14000 askelta päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikka luulit taas erilaisista vihjeistä et nyt hän taas pudottaa niitä siellä!!!En oo sun runkkaris ja en tiedä ketä olet ja mitä prkl haluat, mut jos oot nainen paha suustas ni unohda, etsin mielummin ihmisen, joka omaa käytöstapoja. Siks toiseks en edelleenkään asu sun pohjanmaallasi. Enkä ole 30v vaan vanhempi siks toiseks olen bipolaarinen ihmissusi, joka etsii naista parisuhteeseen, sillä elämän tarkoitus on lisääntyä ja jakaa sukua/geenejä.
- Anonyymi
Hyvä et satuin näkee tän, osaa pysyä prisman holleilta 18 aikoihin.
- Anonyymi
En halua että kukaan luulee näitä mun kirjoittamiksi. 😖
- Anonyymi
"Näitä"? Mitä näitä?
Mä enää kirjoittele tänne juuri koskaan. Nyt nostalgian vuoksi, kun kuulin hänen olevan tässä kaupungissa. En ole nähnyt vuosiin, kun hän asuu muualla, eikä olla tekemisissä.
Aloituksen laitoin, kun me joskus prismassa nähtiin, ihan sovitustikin.
Muutoin aloitukseni on olevinaan vitsikäs. Aion kuitenkin käydä Prismassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Näitä"? Mitä näitä?
Mä enää kirjoittele tänne juuri koskaan. Nyt nostalgian vuoksi, kun kuulin hänen olevan tässä kaupungissa. En ole nähnyt vuosiin, kun hän asuu muualla, eikä olla tekemisissä.
Aloituksen laitoin, kun me joskus prismassa nähtiin, ihan sovitustikin.
Muutoin aloitukseni on olevinaan vitsikäs. Aion kuitenkin käydä Prismassa.Hyvä et täsmentelet kirjoituksia, ettei toiset turhia nolostele, jos sattuisi aikataulut sopimaan yksiin kanssasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä et täsmentelet kirjoituksia, ettei toiset turhia nolostele, jos sattuisi aikataulut sopimaan yksiin kanssasi?
Sehän tuo oiski vuosikymmenen tapaus, et tämän viestin perusteella näkisin hänet.
Lupaan käydä toteamassa illslla ilmiselvän asian tähän ketjuun.
- Anonyymi
Et sitten romanttisempaa paikkaa keksinyt?
- Anonyymi
Hyvä idea, otetaan joskus uusiksi nyt en pääse:(
- Anonyymi
Pistä foliohattu päähäsi, mene näpistelemään, sehän on päivätyötäsi. Ei viitsi vaivautua enää, olet mikä olet.
- Anonyymi
Sopii mulle. Pitää käydä kaupassa.
- Anonyymi
Hyvä että varoitit, täytyy siirtää kauppareissua toiseen päivään.
- Anonyymi
en mä jaksa, tilaan kotiin pitsaa
- Anonyymi
On aika hyvä idea tapailla jossain kirjastossakin tai kaupassa, parempaa kuin jossain yökerhossa.
- Anonyymi
Ei pääse, en ole kyl tämmöisiä kokenut aiemmin 🤔 Huomen ehkä Prisma- päivä?
- Anonyymi
Olen fysisesti huonossa kunnossa...
En jaksa kävellä.. - Anonyymi
saaks tulla vaikka on vihreet silmät??
- Anonyymi
Hän saa luvan sanoa asiansa whatsappissa
Minä en juokse koko Suomelle annettujen kutsujen perässä
Suhde ei onnistu jos ei ole kykyä jutella haluistaan oikealla suoraan
Jos tää on ainoa mihin pystyy niin ei suhdekaan olisi onnistunut- Anonyymi
Olen nainen.
Tapasimme viimeksi vuosia sitten. Aloitus oli olevinaan vitsi, muttei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli..
Ei hän mene Prismaan minun vuoksi tai jos menisi, se olisi jo ihme. Ei meistä aikoinaan mitään tullu, kuten jo kirjoitin, hän on kaupungissa -kuulemma.
En laita henk.koht. viestiä, ei ole vastannut viesteihini.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Tapasimme viimeksi vuosia sitten. Aloitus oli olevinaan vitsi, muttei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli..
Ei hän mene Prismaan minun vuoksi tai jos menisi, se olisi jo ihme. Ei meistä aikoinaan mitään tullu, kuten jo kirjoitin, hän on kaupungissa -kuulemma.
En laita henk.koht. viestiä, ei ole vastannut viesteihini..SIT uutta putkeen.
Hän ei välitä sinusta
Yksipuoliset tunteet nääs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIT uutta putkeen.
Hän ei välitä sinusta
Yksipuoliset tunteet nääsÄlä ihmeessä?
- Anonyymi
Entä minä kun mulla on punaiset silmät ? voinko tulla ?
- Anonyymi
Tervetuloa ja tuo vihreäsilmäinenkin saa mennä tai tulla😆
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa ja tuo vihreäsilmäinenkin saa mennä tai tulla😆
T. AloittajaSitten on musta silmä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on musta silmä....
Aloittaja saa nyt valita tuolta ukon joka nai ja kuolaa joka akkaa mikä vastaan tulee tai vaan ottaa uuden paremman ukon.
Nää palstan ukot on kelvottomia aviomiehiks
Saamattomia, uskottomia , CXnarkkareita tai suoraan varattuja
- Anonyymi
Päättelin, ettei tämä ole mulle vaikka on punaista ja sinistä silmää nyt tarjolla. Täällä kun on töittenjälkeisiä mahdollisuuksia törmäillä lähikaupoissa melkein päivittäin. Aloitus voi olla myös miehelle.
- Anonyymi
Aloitukseni on miehelle kyllä. Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20. minuuttia aikaa pakkeihin ja karvaaseen pettymykseen
Sen jälkeen voit aloittaa suhteen palstan uskottomien saamattomien ukkojen kanssa jotka muiden eukkojen hylkäämiä kurittoman kikkelinsä takia
Saat lohdutuspalkinnon heistä 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti sait kuhinaa tänne. Mun päättely johtui siitä ajatuksesta, että jos joku vaikuttaa palstalla liian hyvältä niin se ei ole totta.
Terveisin Edellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti sait kuhinaa tänne. Mun päättely johtui siitä ajatuksesta, että jos joku vaikuttaa palstalla liian hyvältä niin se ei ole totta.
Terveisin Edellinen.Näimmä. Täällä aika sekopäistä porukkaa..🤔🙄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298