Minulla alkaa TE-toimiston sponsoroima Excel-kurssi. Saamme kuulemma oppilaitoksen puolesta ladattua Office-paketin, mutta minulla ei ole itselläni Windows-konetta. Haluaisin kuitenkin harjoitella myös kotona. Gigantissa Windows Home USB maksaa 134 euroa, mutta se on kyllä aivan liian kallis omaan budjettiini. Onko mitään halvempaa tapaa saada "laillinen" Windows? En esimerkiksi tarvitse mitään ylimääräisiä USB-tikkuja.
Mistä Windows halvimmalla?
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sulla on kone? Joku Apple?
- Anonyymi
Tämä on tori-fiistä pari vuotta sitten ostamani merkitön kone. Käyttöjärjestelmä on Ubuntu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tori-fiistä pari vuotta sitten ostamani merkitön kone. Käyttöjärjestelmä on Ubuntu.
Mitkä specsit tuossa on? Prossu, muisti, kiintolevyn koko?
Koneeseesi saattaa käydä tehojen kautta maksimissaan Win7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tori-fiistä pari vuotta sitten ostamani merkitön kone. Käyttöjärjestelmä on Ubuntu.
Kyllähän Ubuntussa Exel toimii. Se nyt ei ole mikään ongelma,
Asenna ensin wine, sit se opilas office. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä specsit tuossa on? Prossu, muisti, kiintolevyn koko?
Koneeseesi saattaa käydä tehojen kautta maksimissaan Win7Prosusta en ole varma, mutta muistia näyttää olevan 3,9 GiB ja levy on nähtäväsi 314 GB. Gigantin sivujen perusteella Windowsin pitäisi kaiketi toimia tässäkin.
- Anonyymi
Exel on kävelykeppi. Toimii tarvittaessa löylykauhan korvikkeena.
- Anonyymi
Ole huoleti, niillä on tarjota kone ihan kurssin puolesta. Jos tollaista kurssia kukan nyt sitten järjestääkään.
- Anonyymi
Unohda, Vaihka nimi on exel kurssi, tulet tapaan siellä OpenOfficen talukkolaskenta ohjelman :D
Etkä Microsftin Exeliä !- Anonyymi
Exel kurssi se ei ole vaan Excel kurssi.
- Anonyymi
Heh, ja taas on saanut pipilä työttömiä työllisiksi höpö höpö exel kursseilla. Ei voi kun nauraa näitä "aktiivi" touhun juttuja. Meillä päin taas "työllistetyt" aiotaan pistää purkamaan rakennuksia, ja niin totaalisen laitonta kuin olla ja voi.
- Anonyymi
Asbestipurkuihin ainakin taidetaan tarvita monenmoiset pätevyydet ja suojaimet.
- Anonyymi
Laitapa linkki k.o kurssiin !
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla ainakin TE:n "Korko" projektin kuluessa tarjoiltiin office - ohjelmien kurssitusta sitä tarvitseville työttömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ainakin TE:n "Korko" projektin kuluessa tarjoiltiin office - ohjelmien kurssitusta sitä tarvitseville työttömille.
Ei siis mitään linkkiä vaan sähköpostikutsu ilmeisesti kaikille projektiin aiemmin osallistuneille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473