Olen ylipainoinen ja kroppani ei ole mallia tiimalasi.
Haluaisin niin paljon seksiä, mutta olen epävarma omasta kropasta
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
kuinka sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
On minullakin ihana pullea vaimo,mutta oma pikkupili ei paljon anna,kun on niin herkkä,että hyvä jos sen kymmenen työntöä ehtii laitella : (
t.ukm53Hki - Anonyymi
Jaa. Niin on muhkuja kaikilla muillakin. Katso ympärillesi.
Aika harvat ihmiset ovat timmejä tiimalaseja, vaan kaikilta löytyy läskiä ja muita ominaisuuksia. Vain kourallinen ihan mistä tahansa ihmisjoukosta on lihaksikkaita ja timmejä. Suurin osa on joko lihaksettomia henkareita tai sitten heillä on muhkuja josta ottaa kiinni.
Siitä vaan nauttimaan seksistä. Kyllä miestä aina saa kun vain tarjoaa. Suotta olet epävarma. :)
- Anonyymi
Olen mies
- Anonyymi
Mikäli aloittaja on nainen niin sinulla on pillu, peräaukko ja suu. Niitä kun käytät ja et pihtaa liikaa niin seksi kyllä onnistuu ilman tiimalasiakin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263308Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172254Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101286Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 41943
- 55801
- 67741
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30735