Mietin tässä, että minkälaisia työaikoja turkkilaiset tekevät. Kävin Turkissa ja siellä ainaki 7 kertaa viikossa 10 h eräs mies teki töitä baarissa. Mitenkäs vapaa päivät? Tai lomat? Onko kesälomia yms🤔🤔
Kertokaa Turkista
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Lomaa on monta kuukautta silloin kun turisteja ei käy.
- Anonyymi
Silloin tullaankin mm. Suomeen elämään kutsun lähettäneiden naisten luona.
- Anonyymi
Turkkilaisilla yleensä baarimikoilla taintarjoilioilla alkaa 9 aikaa vuoto 13 pääsee 4h tauolle ja 4 alkaa yö 2 työt taas ainakin mitä olen itse nähnyt/kuullut ja kun jotkut ovat ns vapaalla eli siis 4h niin muut tekevät töitä mutta tämä on aina ollut esin heikin baarissa noin 6 ihmistä menee tuohon aikaa ja ns ei kunnon tarjoilijat pitää vapaata 9.00-16.00
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901