Uusi julkkis Kiuruvedeltä

Anonyymi

Mitäs mieltä kiurukkaat ovat Iisalmesta Kiuruvedelle muuttaneesta tubejulkusta, joka kertoo videolla kuinka saa pidettyä vaimonsa kotona?A. "Saa kikulia", B. "Minä tuon leivän pöytään" C. "Saa kikulia" D. "Minä tuon leivän pöytään"
E. " Saa kikulia"

6

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

John Wayne on Kiuruveden ainoa todellinen julkkis ja maineikas urheilusankari sekä naistenkaataja!

• Anonyymi

Hyvä että uusia asukkaita. Maksaa enemmän kyllä veroja kiuruvedelle kuin muutamat Maajussit.

• Anonyymi

Tosijjaan ei maareppanat veroja maksa. Meijän verorahoilla ja tukiloilla ne porskuttaa. Ja isompoo raktoria vuan pitäs suaha.. On se niin väärin

• olen seurannut potun videoita, savolaine olen sydämeltäni, vaan en asu kiurukkaalla enkä muuallakaan savossa.

no tuohan se leivän perheelle pöytään, vaikka sen ne sanomiset nyt toisinaan on mitä ne on, mutta huumoriakin täytyy elämässä olla..

ei kait vaan ala kiurukkailla asukkailla, ihmisillä siellä se suomalainen kansatauti eli katteus nostamassa päätään, se kun syntyy se tauti,ihmisillä toisinaan ei vaikuta olevan muuta puuhaa, kun miettiä ja pohtia muiden asioita, ja taitaa olla ympäri suomea, sama homma.

ollaan kateellisiä milloin mistäkin, autosta, talosta lapsista, työpaikasta, harrastuksista, ulkonäöstä, omaisuudesta, perinnöstä, luonteesta, huumorintajusta, vaatteista, älykkyydestä, menestyksestä jne jne jne....

• Anonyymi

Mutta eikös nuo tuppijulkut just sen takia tuputa niitä videoitaan Youtubeen, että saisivat julkisuutta?
      Ja kateuttako se on jos kertoo mitä ajattelee jostakin tuppijulkusta ja sen videoista?

• Anonyymi

Kiuruvetiset tunnetusti kateellisia ;) paskaa jauhetaan minkä keretään juorutaankin pelkkää tuupaa mikä ei pidä paikkaansa! Pottu piristänyt videoillaan aikoinaan minunkin elämää kiitos potulle vedet silmissä saanut nauraa jopa äitinikin nostan hattua

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe