Nyrkkeilijät sängyssä?

Anonyymi

Onko niistä mihinkään petihommissa?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vitusti enempään kun susta.

      T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.

    • Anonyymi

      Ja ennen kaikkea huomattavasti enemmän, kuin näistä suunsoittaja sohvaperunoista, joista ei ole mihinkään muuhun, kuin heittämään tietämättömiä kommenttejaan tänne.

    • Anonyymi

      Kysyy ja vastaa viiden minuutin kuluttua itselleen. 😊 Kahden tunnin kuluttua tulee vielä mieleen lisää aivopieruja. Viina ja yksinäisyys korostuu näin viikonloppuisin hyvinkin surkuhupaisesti. 😒

      • Anonyymi

        Ei ehtinyt aivan kahden tunnin päästä. Täytyi vetää sen verran pitkä lenkki, kun jäi eilen väliin.
        Alkoholi ei ole onneksi koskaan ollut ongelma, kun tippaakaan sitä ei tule käytettyä.
        Yksinäisyys ei liioin osu kohdalleni, on hyvä perhe ja työelämäkin sen verran sosiaalista, että yksin ei tule oikeastaan oltua kuin nukkuessa ja treenatessa.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.


      • Anonyymi

        Ai nukut kuitenkin yksin? Eri huoneessa akan kanssa?

        Joo perheitä ja töitä on vaikka muille jakaa, muuten vaan täällä kirjotellaan niin. Mulla on kuus perhettä ja olen yksin vain aina sekä lauantaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nukut kuitenkin yksin? Eri huoneessa akan kanssa?

        Joo perheitä ja töitä on vaikka muille jakaa, muuten vaan täällä kirjotellaan niin. Mulla on kuus perhettä ja olen yksin vain aina sekä lauantaisin.

        Ei kuule kiinnosta sun elämä pätkääkään. Sinä nyt et näköjään kyllä ymmärtänyt kirjoituksestani yhtään mitään, mutta mitäs noista. Pääasia, että pärjäät edes itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehtinyt aivan kahden tunnin päästä. Täytyi vetää sen verran pitkä lenkki, kun jäi eilen väliin.
        Alkoholi ei ole onneksi koskaan ollut ongelma, kun tippaakaan sitä ei tule käytettyä.
        Yksinäisyys ei liioin osu kohdalleni, on hyvä perhe ja työelämäkin sen verran sosiaalista, että yksin ei tule oikeastaan oltua kuin nukkuessa ja treenatessa.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.

        Heko heko. Ihminen kellä on terve perhe-elämä, työ, sosiaalisetkontktit, harrastus ei avaudu kirjoittelemalla tuollaisia paska avauksia. Sä tietty toivosit et asiat olis noin. Sitä sanotaan virtuaalitodellisuudeksi. Samaa ku on sun nyrkkiurasikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko heko. Ihminen kellä on terve perhe-elämä, työ, sosiaalisetkontktit, harrastus ei avaudu kirjoittelemalla tuollaisia paska avauksia. Sä tietty toivosit et asiat olis noin. Sitä sanotaan virtuaalitodellisuudeksi. Samaa ku on sun nyrkkiurasikin

        Kyllä sulla kolisee pää pahasti tyhjyyttään. Oikein sellainen tyhjä kumina kaikuu tänne saakka.
        Aiheesta kuin aiheesta voidaan toki jutella, mutta kun tällä palstalla pitäisi puhua nyrkkeilystä. Mutta sehän on täysi mahdottomuus sun kanssa, kun sinä et lajista tiedä tuon taivaallista.
        Hanki elämä ja harrastuksia. Nouse sieltä sohvan pohjalta edes kerran viikossa ylös ja tee jotain, niin sun aivot voisivat saada hieman enemmän happea, jolloinka sä tajuaisit, kuinka kuutamolla sä olet. Ja mikä parasta, sun vatsalaardit eivät enää hytkyisi niin pahasti, jolloinka sä pääsisit helpommin jonnekin muuallekin kuin jääkaapille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulla kolisee pää pahasti tyhjyyttään. Oikein sellainen tyhjä kumina kaikuu tänne saakka.
        Aiheesta kuin aiheesta voidaan toki jutella, mutta kun tällä palstalla pitäisi puhua nyrkkeilystä. Mutta sehän on täysi mahdottomuus sun kanssa, kun sinä et lajista tiedä tuon taivaallista.
        Hanki elämä ja harrastuksia. Nouse sieltä sohvan pohjalta edes kerran viikossa ylös ja tee jotain, niin sun aivot voisivat saada hieman enemmän happea, jolloinka sä tajuaisit, kuinka kuutamolla sä olet. Ja mikä parasta, sun vatsalaardit eivät enää hytkyisi niin pahasti, jolloinka sä pääsisit helpommin jonnekin muuallekin kuin jääkaapille.

        Niin pitäisi puhua nyrkkeilystä ja sä avaat panojutuilla. Sun tarttis mennä sinne seksiosastolle jos tollaset mieltä painaa. Mutta turha sun tasoisesi vajakin kanssa on aikaa tuhlata. Noi jutut viittaa muutoinkin siihen, että mä oon kyllä satavarma että ainakin sun isäs on kanttihousu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi puhua nyrkkeilystä ja sä avaat panojutuilla. Sun tarttis mennä sinne seksiosastolle jos tollaset mieltä painaa. Mutta turha sun tasoisesi vajakin kanssa on aikaa tuhlata. Noi jutut viittaa muutoinkin siihen, että mä oon kyllä satavarma että ainakin sun isäs on kanttihousu.

        Ainoastaan kerroin aloittajalle totuuden, en mitään muuta.
        Seksiosastossahan ei sinällään mitään pahaa ole, mutta ei minua ainakaan asiat mitenkään paina. Aktiiviaikana välillä painoi, kun aivan ottelujen loppuvaiheessa ei olisi millään jaksanut painaa.
        Faija ei ole kanttihousu, kulmahousuja kyllä käyttää, joutuu ihan korkean virkansa puolesta niihin astumaan.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.


      • Anonyymi

        Nyrkkeilyssähän on kaksi kertaa viikossa puolentoista tunnin panotreenit aerobisen kunnon kehittämiseksi. Riippuu siis yksittäisen treenaajan aktiivisuudesta, kuinka ne panohommat sujuu eli ei tosiaankaan voi yleistää.


      • Anonyymi

        Gene Pukall ei koskaan tee aerobista.


    • Anonyymi

      Nyrkkeilijät on huonoja nussimaan koska nyrkkeilyssä tarvittava B23 hormooni vaikuttaa eturauhaseen haitallisesti.

      Toki yksilöllistä, poikkeuksiakin löytyy, kuten Hannes Koivunen ja Tarmo Uusivirta. Molemmat oli kovia sonneja.

      • Anonyymi

        Vai että nyrkkeilyhormooni, hehe. Nyrkkeilijät osaavat ainakin fistata paremmin, jos paukut loppuvat etulihaksesta.


    • Anonyymi

      Se riitelee itekseen Aina väliin ylläpito poistaa sen nauhat Tääkin on ainakin viides kerta kun se avaa saman panojutun.

    • Anonyymi

      Up on helpompi kirjoittaa jos haluat välttämättä nyrkkeilyaiheisen juttusi olevan aina ylimpänä.

    • Anonyymi

      Onhan nyrkkeilijät kovia sängyssä, useimmilla nyrkkeilijöillä on erikseen omat petihuoneet.

    • Anonyymi

      Ei ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe