Mitä katselen mieluiten sinussa? Silmiä ja suuta joo, mutta nyt ei niitä lasketa.
Arvaa mies
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä beigeä liiviä pikkutakin alla?
- Anonyymi
Lompakkoani?
- Anonyymi
Peppuani ja hartioita. 🤭🤭
- Anonyymi
Arvasit oikein. T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasit oikein. T: ap
Tarkoitatko minua 12.37 viestin laittanutta? Katot peppuani ja hartioitani ja haluaisit, että katson peppusi
- Anonyymi
Peppuli kirjoitti:
Niitä mä katon.
Milloin viimeksi jos noin? 🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko minua 12.37 viestin laittanutta? Katot peppuani ja hartioitani ja haluaisit, että katson peppusi
Sinua juuri tarkoitin. Katson mielelläni hartoitasi ja peppuasi. Minun peppua saat katsella jos se silmääsi miellyttää. T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua juuri tarkoitin. Katson mielelläni hartoitasi ja peppuasi. Minun peppua saat katsella jos se silmääsi miellyttää. T: ap
Milloin viimeksi katselit minua? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ole tuo Peppuli T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi katselit minua? 🤭
Viime viikolla loppuviikosta. T: ap
- Anonyymi
Mitenkäs silloin olin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs silloin olin?
Sopivasti näköetäisyydellä T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei näkynyt, kun oli paksun vaatekerroksen alla. Harmi. Seuraavalla kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei näkynyt, kun oli paksun vaatekerroksen alla. Harmi. Seuraavalla kerralla.
Oli niin kylmä. Toivottavasti parempi tuuri seuraavalla kerralla. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka lähellä? 🤭Olitko ulkona vai miksi tuo oli niin kylmä tuossa yhdessä sinun kommentissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin kylmä. Toivottavasti parempi tuuri seuraavalla kerralla. T:ap
Ymmärrän. Haluan, että sinulla on lämmin, sisältä ja ulkoa. Aah, sinä!
- Anonyymi
Vyölaukkuani varmaan....
- Anonyymi
Mun ylitsepääsemättömön seksikkäitä hiuksia?
- Anonyymi
Jep. Tosi. Ja korvannipukkaa sekä niskan kaarta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tosi. Ja korvannipukkaa sekä niskan kaarta.
Katso seuraavaksi lähempää.
- Anonyymi
Sandaaleita? Melkein samanlaiset oli Jeesuksella 2000 vuotta sitten. 👞
- Anonyymi
Jalkoihin et ole katsonu. Jonnekin ylemmäs.
- Anonyymi
Pullotusta ;)
- Anonyymi
Jos tykkäät pullotuksesta, niin tämä video on juuri sua varten. Tästä riittänee pullotuksen katsomista loppuelämäksi.
https://www.youtube.com/watch?v=ekPrFT5nPvg
- Anonyymi
Yllätys että katselet paikkoja. Taidat silloin kun silmä välttää.
- Anonyymi
Vapaa et voi olla. Joten katso vaimosi kurveja vain🤭
- Anonyymi
Silmät on niin ihanat myös mies ihastuksellani että vie jalat alta kun niitä katselen. ❤️
- Anonyymi
Millaiset?
- Anonyymi
Hyvin pullottaa silmät, jos niillä pystyy kampittamaan 😅 Missä tämä kampitus yleensä tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764