Ajoin ohi ja ajattelin, että tämän lähemmäksi en pääse enää.
Olen oppinut ymmärtämään, ymmärrä sinäkin minua. Sitä nuorta naista, joka silloin olin.
Törmäillään.
Joko lähdit
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olen kotona, voitais vaikka nähdä.
-kunhan mietin. Josko mua aattelisit ---kuitenkin.- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta ajattelen. Kyllä sinä sen tiedät. Kuitenkin ja aina. Tärkeä olet ja ehkä meidän pitäisi kuitenkin nähdä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta ajattelen. Kyllä sinä sen tiedät. Kuitenkin ja aina. Tärkeä olet ja ehkä meidän pitäisi kuitenkin nähdä vielä.
Siis tuokin kommentti, johon vastaat, on minulta aloittajalta
- Anonyymi
Mikset pääse lähemmäs? Oivoi tätä nykymaailmaa, jos haluat jotain niin tee sen eteen jotain. Ei tasa-arvon aikoina mies ole ainoa, jonka kuuluu tehdä aloitteita.
- Anonyymi
Pääset kyllä. Tietysti pääset, sinun on vain tultava.
- Anonyymi
Huomattu. Rupisia perunoita saa, vaikka kaviaaria tilattiin. Vähäsuolaista.
- Anonyymi
Onneksi hän ei vissisti alentuisi ikinä keljuilemaan ikävälleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi hän ei vissisti alentuisi ikinä keljuilemaan ikävälleni.
Ajattele positiivisesti :)
- Anonyymi
Tännehän tullee pakiteltua aina välillä.
Sen yhden tähden. 💫
Ja tuntuu, että kyllä minä taisin ymmärtää...- Anonyymi
Tämä oli mulle 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli mulle 🥰
🧡&💙
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323043Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1361793Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191646
- 1381335
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su941109Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!47995Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917