vai kotona? mieluummin
Syötkö ravintolassa
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole rahaa syödä ravintolassa kovin usein, joten kotona.
- Anonyymi
Ravintolassa tietty, mutta rahaan nähden kotona.
- Anonyymi
Ravintolassa..
Ain ei voi...T:Ellu...🤗☀ - Anonyymi
Tykkään tehdä ruokaa, joten kotona.
- Anonyymi
Mieluummin sen haalean ja mausteettoman ruoan syön kotona kuin ravintolassa. Ravintolaruoat on olleet pettymys useimmin. Ainastaan yhdellä huoltiksella on tosi hyvää broilerin lehtipihviä.
Kahvia on tullut useammin litkittyä. Tänäänkin naapurin rouva piffasi kahvin ja korvapuustin kun käytiin ostelemassa kangaspalasia. - Anonyymi
Vaihtelee.
Tänään söin ravintolassa sushia, koska en ole vielä kovin hyvä niiden valmistamisessa.
Tykkään laittaa hyvää ruokaa, siksi enemmän kotona kuin ulkona. Tietää varmasti silloin, mitä syö.
Entäpä itse? - Anonyymi
Kotona teen itse ruuan ja myös syön mutta voisin syödä myös ravintolassa tai purgeri paikassa mutten useasti koska kotona mukavempi.
T:prinsessasi- Anonyymi
Oletkohan Mörrin prinsessa vai jonkun toisen? Mörri söisi aina prinsessan tekemää ruokaa kotona mieluiten.
- Anonyymi
En voi vastata kun en tiedä kuka mörri on eikä minulla ole kultaa hiuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi vastata kun en tiedä kuka mörri on eikä minulla ole kultaa hiuksissa.
Ei Mörrin prinsessalla täydy olla kultaa hiuksissa tai muutenkaan. Täällä on huijareita. Mörri ei ole löytänyt prinsessaa. Jos Mörri tietäisi prinsessan ei hän aikailisi. Jos Mörrin sydän olisi varma ei hän aikailisi.
- Anonyymi
No juu🙂eihän sitä tiedä jos vaikka olisinkin prinsessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Mörrin prinsessalla täydy olla kultaa hiuksissa tai muutenkaan. Täällä on huijareita. Mörri ei ole löytänyt prinsessaa. Jos Mörri tietäisi prinsessan ei hän aikailisi. Jos Mörrin sydän olisi varma ei hän aikailisi.
Mörri ei siis olekaan varma tunteistaan.. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mörri ei siis olekaan varma tunteistaan.. :(
Harmi, sillä tämä prinsessa tekisi Mörrille hyvää ruokaa ja haluaisi maistella myös hyvää Mörrin valmistamaa ruokaa :)
- Anonyymi
Mörri haluaisi olla varma. Sitten voisi mennä prinsessan luo ja alkaa heti itkemään. Ja sitten prinsessa vaan halaisi.
- Anonyymi
Jos et mörri ole varma tunteistasi ei sille mitään mahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et mörri ole varma tunteistasi ei sille mitään mahda.
No se harmittaa Mörriä. Aivan ihana prinsessa odottaa. Mörri vaan murjottaa.
- Anonyymi
Miksi murjotat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi murjotat?
Minä olen vaan tämmöinen Mörri.
- Anonyymi
No jää sinä mörri palstalle minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jää sinä mörri palstalle minä en.
Usko pois. En täällä halua olla. En olisi hetkeäkään jos sydän sanoisi että tämä on nyt se sinun prinsessa. Hyvä jos menet. Täällä on aika paljon pahuutta. Toivon että löydät oman mörrin tai minkä nyt sitten haluatkin. Anteeksi jos suutuit minuun.
- Anonyymi
En minä sinuun ole suuttunut kun en tiedä edes kuka olet yksi henkilö vaan pahastutti mieleneni.
- Anonyymi
Näissä sinänsä koomisissa ja hyvää tarkoittavissa keskusteluissa on useita rinsessoja ja myös muutama mörrimöykky vastailemassa. Eikä kukaan tiedä, keitä kirjoittajat oikeasti ovat, vain tykkäävät ajatella kuka ketäkin... kenellä millainenkin söpö komistus taikakorissa 😉
t. Sivusta - Anonyymi
Mikä on taikakori? Huomenet:)
- Anonyymi
Taka-talvi rakas. Kotona mieluiten.
- Anonyymi
Kotona mielummin
Välillä toki kiva käydä ravintolassakin syömässä, mut nykyään harvoin tulee kyllä käytyä - Anonyymi
Ruokailu kotona mielekkäämpää. Voi olla miten haluaa.
- Anonyymi
Kotona syön.
Siiis.. 1000 euroa kuussa tulee rahaa tilille josta menee noin 550 euroa laskuihin
Jää 450 euroa kuukauden muihin menoihin joita on ruoka, meikki, hygienia ja bussilla matkustus.
bussin kausikorttiin menee 70 euroa eli 380 euroa jää sitten muihin.
Yksi kerta ravintolassa maksaa 10-20 euroa ja ihmisen pitäisi syödä jokainen päivä ainakin kerran se lämminruoka. eli jos vaikka kuukaudessa olisi nyt se 30 päivää ja se ruoka maksaisi vaikkapa siellä raflassa sen 10 euroa niin... ravintolassa syömiseen menisi kuussa 300 euroa.
välipaloihin ja aamu ja iltapaloihin kotona sekä wc-papereihin ja kaikkeen muuhun sellaiseen peseytymiseen sekä kaunistautumiseen jäisi nää 80 euroa kuukaudelle.
Jos taasen söisinkin paikassa missä ruoka-annoksen hinta olisi vaikkapa 14 euroa. Minulta menisi kuussa 40 euroa ravintolassa syömiseen. eli söisin velaksi ja pitäisi wc-paperina käyttää sanomalehteä, haista paskaselle kun ei ole raaa shamppooseen, hoitoaineeseen ja saippuoihin ja kaikki välipalat ja aamupalat jäisi syömättä. Meikitkin naaamaan laittamatta.
Olen kokenut tämän takia kannattavammaksi syödä kotona sillä 14 eurolla saa ruokakassillisen ruokaa josta syö viikon. Ravintolassa sillä rahalla syö kerran ja nälkä on taas huomenna mutta se edellisen päivän ostos ei täytä enää seuraavana päivänä vatsaa.
Toisekseen jos syö raflassa usein syö itsensä liian täyteen ja sit on huono olo ja se ei oo kivaa. Kotona ottaa lautaselle vaan sen verran kun haluaa syödä eikä ole kauheaa painetta että nyt täytyy syödä sitten koko maksetun rahan edestä ettei raha mene hukkaan- Anonyymi
jäi osa pois siis:
Jos taasen söisinkin paikassa missä ruoka-annoksen hinta olisi vaikkapa 14 euroa. Minulta menisi kuussa 420 euroa ravintolassa syömiseen. eli söisin velaksi ja pitäisi wc-paperina käyttää sanomalehteä, haista paskaselle kun ei ole rahaa shamppooseen, hoitoaineeseen ja saippuoihin ja kaikki välipalat ja aamupalat jäisi syömättä. Meikitkin naamaan laittamatta
- Anonyymi
Syön ravintolan tyhjäksi. Muille ei jää mitään. Notkun seisovassa pöydässä.
- Anonyymi
Nauratti😁
- Anonyymi
Muakin nauratti se silakkamarkkinat mutten pystyny nauraan- tosi kyseessä taisi olla. ..nauroin tosin jälkeenpäin:))))))
- Anonyymi
Olen parempi kokki tai tuoreemmat raaka-aineet kuin useimmissa ruokapaikossa tarjolla, joten kotona. Mut ei ooo rahaakaan syödä ravintolassa.
- Anonyymi
Pitää lakata märehtimästä henkimaailman juttuja. Minua ahdistaa se että Saatana ei vastaa ja mikä pahinta, hän ilmoitti Helvetin olevan kusetusta. Siis kertoi radiossa.
Minne minä nyt joudun? En mitään muuta odottanut niin kovasti kuin hänen tapaamistaan. Siis ihan syvältä! - Anonyymi
Kotona tietenkin. Nykyään ei voi tietää minkälaisia päästä vrpaisiin saakka tatuoituja kuvatuksia kokkeina häärää,hygieniatasosta ei taida olla nykyään vaatimuksia,. En todellakaan voisi mennä niitä sotkuja syömään mitä ne ruokaohjelmien kuvatuksetkin kokkaavat, Hyi helvetti.
- Anonyymi
Sekä että. Useimmiten kuitenkin kotona, niin voin olla 100% varma mitä sisääni saan.
- Anonyymi
Tosta tuli mieleen muuten kotikokkien synnit.
Kotikokit joilla ei hygienia osaamista ole tippaakaan kokkailee kotona seuraavasti:
Tulee kotiin. Aloittaa suoraan ruuanlaiton. Pesee kasvikset ja pilkkoo ne. lisää valmistamaansa.
Lätkii samalle leikkuulaudella multaisia perunoita ja pilkottuja kasviksia.
pesee tomaatteja laskien ne tiskialtaaseen. jonka jälkeen pilkkoo ne salaattiin.
kotikokin virheet jo tähän asti: tulee kotiin eikä pese ja desinfioi käsiä joilla on julkisillä paikoilla kosketellut kaikkea. samoilla bakteeri käsillä käsittelee tuoresalaattiin tulevia aineksia
laskee ruokatuotteita joita ei kypsennetä likaiselle tiskialtaalle ja multaisele leukkuulaudalle.
Ymmärtääkö mitata ruokamyrkytysvaarallisten tuotteiden kypsennysläpötilan tuotteen sissältä?
Jos jää alle niin bakteeritj a mikrobit ei kuole, saat ruokamyrkytyksen. - Anonyymi
No, ei meidän kotona noin ainakaan.
Pesen kädet kun tulen kotiin, vaikken alkaisI ruokaa laittamaankaan.
Ei pitäisi yleistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei meidän kotona noin ainakaan.
Pesen kädet kun tulen kotiin, vaikken alkaisI ruokaa laittamaankaan.
Ei pitäisi yleistää.Sit ruuanlaiton lomassa kosketellaan omaa kännykkää joka jo kaikkien tiedossa on pahimpia bakteeripesiä
Pahempi kuin wc -pönttö
- Anonyymi
Hamppisgrilliltä huutelee vienosti 'ota vain mukaan'. täh, myyjä vai syötävä??
- Anonyymi
Kotona rennompaa ja halvempaa. Toki joskus kiva ravintolassakin käydä jos mieluisa seuralainen :)
- Anonyymi
Lisäksi olin vuosia sellainen etten edes ravintolaan uskaltautunut syömään, nyttemmin voisi ehkä jos onnistuakin.
- Anonyymi
Riippuu tilanteesta, mutta useimmiten kotona. Ostan kaiken tuoreena torilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723