olisi mukava lemmiskellä hitaasti ja höpötellä tai olla vain hiljaa peiton alla kaksistaan.
Tälläisenä sateisena sunnuntaina...
31
95
Vastaukset
- Anonyymi
Uuh <3 Tule tänne heti!
- Anonyymi
Entäs kun täällä paistaa aurinko. ☀️Mitäs silloin tehtäisiin?
- Anonyymi
Silloinkin voi pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkin voi pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa.
Mua vetää nyt enemmän pihalle ulkoilemaan kuin peiton alle... Vaikkei sielläkään varmaan hassumpaa olisi mörrittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vetää nyt enemmän pihalle ulkoilemaan kuin peiton alle... Vaikkei sielläkään varmaan hassumpaa olisi mörrittää...
Itse seisoskelin monta tuntia ulkosalla aiemmin ja nyt tuntuu hyvältä lepäillä hieman. Ja täällä päin satelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse seisoskelin monta tuntia ulkosalla aiemmin ja nyt tuntuu hyvältä lepäillä hieman. Ja täällä päin satelee.
Kylmä oli tuuli täälläkin, mutta happirikas ilma. Miten niin seisoskelit ulkosalla? Niinku passissa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmä oli tuuli täälläkin, mutta happirikas ilma. Miten niin seisoskelit ulkosalla? Niinku passissa vai?
Talkoohommissa yhdessä urheilutapahtumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talkoohommissa yhdessä urheilutapahtumassa.
Hienoa, että sinulta löytyy talkoohenkeä. Se on harvinaista näinä päivinä.
Mulle tuli vaan mielikuva niistä torneista joissa hirvimiehet on passissa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että sinulta löytyy talkoohenkeä. Se on harvinaista näinä päivinä.
Mulle tuli vaan mielikuva niistä torneista joissa hirvimiehet on passissa...Oletko itse naisena harrastanut myös tuota hirvenmetsästystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse naisena harrastanut myös tuota hirvenmetsästystä?
En metsästä mitään. Oon kulkenut semmosissa maastoissa missä on niitä torneja... Siitä se mielleyhtymä. Entäpä sinä, onko pyssyhommat tuttuja?
- Anonyymi
Niin. Jos Mörrillä olisi prinsessa he varmaan pusun antaisivat toisilleen, jos toisenkin.
- Anonyymi
Se Mörri satu olikin liikuttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Mörri satu olikin liikuttava.
Mörri kertoisi paljon lisää mutta pitäisi periä maksu niistä. Prinsessalle hän kertoo satuja sitten. Mörri unelmoi että saisi prinsessan aina liikuttumaan. Mutta Mörri ei halua liikuttaa enää kuin tosi tarkoituksella. Mörri ei enää kerro satuja muille kuin omalle prinsessalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mörri kertoisi paljon lisää mutta pitäisi periä maksu niistä. Prinsessalle hän kertoo satuja sitten. Mörri unelmoi että saisi prinsessan aina liikuttumaan. Mutta Mörri ei halua liikuttaa enää kuin tosi tarkoituksella. Mörri ei enää kerro satuja muille kuin omalle prinsessalleen.
Ainahan voit laittaa tilinumerosi tänne niin aletaan kerryttämään kirjoituspalkkioitasi... Levollisia unia Mörrille 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voit laittaa tilinumerosi tänne niin aletaan kerryttämään kirjoituspalkkioitasi... Levollisia unia Mörrille 🧡
Mörriä ei palkitse saduista kuin prinsessan hymy ja kyyneleet. Prinsessan rakkaus. Öitä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hylkäsit myhverö-nimen? Käytät itsestäsi nykyään nimitystä Mörri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hylkäsit myhverö-nimen? Käytät itsestäsi nykyään nimitystä Mörri.
No prinsessa/vaimo saa päättää millä nimellä minua kutsuu. Kolmannestapersoonasta katson itseäni niin silloin olen Mörri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No prinsessa/vaimo saa päättää millä nimellä minua kutsuu. Kolmannestapersoonasta katson itseäni niin silloin olen Mörri.
Mitenkä ois kultsipuppeli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ois kultsipuppeli?
Joo, kultsipuppeli on kiva kutsumanimi.
- Anonyymi
Juu sopii mulle.
- Anonyymi
Sateella olisi parasta olla alasti sateessa ja katsella kun vesi juoksisi noroina pitkin vartaloa.
- Anonyymi
Naapurit vois vähän ihmetellä ja ohikulkijat salakuvata.
- Anonyymi
Sateen alle voi mennä suojaisaan paikkaan ei kenenkään nähtäväksi.
- Anonyymi
Rakastan sua P oot vain niin.
- Anonyymi
Joo nii on.
- Anonyymi
Onkos mörri kuulolla?
- Anonyymi
Moi, oon välillä.
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset sillä sun prinsessassalla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hiukset sillä sun prinsessassalla on?
Tietäisinpä. Tiedän kun kohtaamme. Enkä häntä kadota sitten koskaan. Minulla ei ole varmuutta siitä kenen olen muuta kuin että olen yhden naisen Mörri ja Mies. Olen aika etäinen ja erakko ihminen. Sellainen jota tuskin tunnet.
- Anonyymi
Jännä, miten ihmiset haaveilee eri asioista. Itsestä tuo kuulostaisi todella tylsälle. Ylipäätään lojuminen jossain kuumassa, hikisessä sängyssä jaki jaki yök 😂
- Anonyymi
Jäähän tuohon välille paljon vaihtoehtoja... En nyt jaksa puolustautua turhia ja vääriä syytöksiäsi vastaan. -päivänsäde
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862