Tälläisenä sateisena sunnuntaina...

Anonyymi

olisi mukava lemmiskellä hitaasti ja höpötellä tai olla vain hiljaa peiton alla kaksistaan.

31

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uuh <3 Tule tänne heti!

• Anonyymi

Entäs kun täällä paistaa aurinko. ☀️Mitäs silloin tehtäisiin?

• Anonyymi

Silloinkin voi pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinkin voi pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa.

Mua vetää nyt enemmän pihalle ulkoilemaan kuin peiton alle... Vaikkei sielläkään varmaan hassumpaa olisi mörrittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua vetää nyt enemmän pihalle ulkoilemaan kuin peiton alle... Vaikkei sielläkään varmaan hassumpaa olisi mörrittää...

Itse seisoskelin monta tuntia ulkosalla aiemmin ja nyt tuntuu hyvältä lepäillä hieman. Ja täällä päin satelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse seisoskelin monta tuntia ulkosalla aiemmin ja nyt tuntuu hyvältä lepäillä hieman. Ja täällä päin satelee.

Kylmä oli tuuli täälläkin, mutta happirikas ilma. Miten niin seisoskelit ulkosalla? Niinku passissa vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmä oli tuuli täälläkin, mutta happirikas ilma. Miten niin seisoskelit ulkosalla? Niinku passissa vai?

Talkoohommissa yhdessä urheilutapahtumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talkoohommissa yhdessä urheilutapahtumassa.

Hienoa, että sinulta löytyy talkoohenkeä. Se on harvinaista näinä päivinä.
        Mulle tuli vaan mielikuva niistä torneista joissa hirvimiehet on passissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että sinulta löytyy talkoohenkeä. Se on harvinaista näinä päivinä.
        Mulle tuli vaan mielikuva niistä torneista joissa hirvimiehet on passissa...

Oletko itse naisena harrastanut myös tuota hirvenmetsästystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse naisena harrastanut myös tuota hirvenmetsästystä?

En metsästä mitään. Oon kulkenut semmosissa maastoissa missä on niitä torneja... Siitä se mielleyhtymä. Entäpä sinä, onko pyssyhommat tuttuja?

• Anonyymi

Niin. Jos Mörrillä olisi prinsessa he varmaan pusun antaisivat toisilleen, jos toisenkin.

• Anonyymi

Se Mörri satu olikin liikuttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Mörri satu olikin liikuttava.

Mörri kertoisi paljon lisää mutta pitäisi periä maksu niistä. Prinsessalle hän kertoo satuja sitten. Mörri unelmoi että saisi prinsessan aina liikuttumaan. Mutta Mörri ei halua liikuttaa enää kuin tosi tarkoituksella. Mörri ei enää kerro satuja muille kuin omalle prinsessalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mörri kertoisi paljon lisää mutta pitäisi periä maksu niistä. Prinsessalle hän kertoo satuja sitten. Mörri unelmoi että saisi prinsessan aina liikuttumaan. Mutta Mörri ei halua liikuttaa enää kuin tosi tarkoituksella. Mörri ei enää kerro satuja muille kuin omalle prinsessalleen.

Ainahan voit laittaa tilinumerosi tänne niin aletaan kerryttämään kirjoituspalkkioitasi... Levollisia unia Mörrille 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan voit laittaa tilinumerosi tänne niin aletaan kerryttämään kirjoituspalkkioitasi... Levollisia unia Mörrille 🧡

Mörriä ei palkitse saduista kuin prinsessan hymy ja kyyneleet. Prinsessan rakkaus. Öitä sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hylkäsit myhverö-nimen? Käytät itsestäsi nykyään nimitystä Mörri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hylkäsit myhverö-nimen? Käytät itsestäsi nykyään nimitystä Mörri.

No prinsessa/vaimo saa päättää millä nimellä minua kutsuu. Kolmannestapersoonasta katson itseäni niin silloin olen Mörri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No prinsessa/vaimo saa päättää millä nimellä minua kutsuu. Kolmannestapersoonasta katson itseäni niin silloin olen Mörri.

Mitenkä ois kultsipuppeli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä ois kultsipuppeli?

Joo, kultsipuppeli on kiva kutsumanimi.

• Anonyymi

Juu sopii mulle.

• Anonyymi

Sateella olisi parasta olla alasti sateessa ja katsella kun vesi juoksisi noroina pitkin vartaloa.

• Anonyymi

Naapurit vois vähän ihmetellä ja ohikulkijat salakuvata.

• Anonyymi

Sateen alle voi mennä suojaisaan paikkaan ei kenenkään nähtäväksi.

• Anonyymi

Rakastan sua P oot vain niin.

• Anonyymi

Joo nii on.

• Anonyymi

Onkos mörri kuulolla?

• Anonyymi

Moi, oon välillä.

• Anonyymi

Minkä väriset hiukset sillä sun prinsessassalla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset hiukset sillä sun prinsessassalla on?

Tietäisinpä. Tiedän kun kohtaamme. Enkä häntä kadota sitten koskaan. Minulla ei ole varmuutta siitä kenen olen muuta kuin että olen yhden naisen Mörri ja Mies. Olen aika etäinen ja erakko ihminen. Sellainen jota tuskin tunnet.

• Anonyymi

Jännä, miten ihmiset haaveilee eri asioista. Itsestä tuo kuulostaisi todella tylsälle. Ylipäätään lojuminen jossain kuumassa, hikisessä sängyssä jaki jaki yök 😂

• Anonyymi

Jäähän tuohon välille paljon vaihtoehtoja... En nyt jaksa puolustautua turhia ja vääriä syytöksiäsi vastaan. -päivänsäde

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe